perjantaina, lokakuuta 16, 2009

Vierashuoneen uudet seinät

Siitä kun muutettiin tänne on suunnilleen vuoden verran, vähän alta ja sillon tehtiin kunnolla pintapuolista remppaa, lähinnä seiniä maalailemalla. Tossa pari viikkoo sitten perjantaina J vaan rynnisti illalla kotiin maalipurkkien ja jonkun saatanan kontaktimuovin kanssa ja vouhotti, että nyt maalataan toisen makkarin seinät valkosiks ja limenvihreellä yhdelle seinälle puu. Joo, PUU. Sit se siirsi tavarat sivuun, suojas lattiat ja alko maalaan ja käski mun piirtään siihen kontaktimuoville PUUN. Olin iha äimistyny, enkä saanu mitään aikaseks, koska mun mielestä tollasia asioita pitää vähän miettiä etukäteen ja varsinkin sitä helvetin PUUTA, että minkä tyylinen siittä tehään. Annoin sitten Jn taiteilla itte ja menin nukkuun.

Aamulla kun kattoin huoneeseen, siellä oli seinällä limenvihree läntti. Tässä vaiheessa olin jo niin järkyttyny, et lähdin sitten nopeesti töihin sen kummemin asiaa miettimättä ja kun tulin kotiin, niin en voinu kun ihmetellä :D


Salamalla


Ilman salamaa

Mun mielestä tosta tuli ihana! Vaikka puu muuttukin heinäks :D

Mitäs tykkäätte?

2 kommenttia :

  1. Hah! Ihana! Sulla on ainaki päättäväinen mies! :D

    VastaaPoista
  2. Anne:
    Joo, vähän äkkipikainen kenties :P

    VastaaPoista