tiistaina, maaliskuuta 23, 2010

Raitaa



Oli niin kaunis päivä tänään, että teki mieli ihan pukeutua :D

- raitapaita /Lindex/SH
- boyfriend farkut /GT
- niittivyö /H&M
- pikkulaukku /Turkista
- kaulaliina /SH

Pihalla oli päällä nahkatakki, mustat tennarit, valkonen villapipo ja isot mustat aurinkolasit, eli ihan selkee kevätmeno ja autossa tuli tosi kuuma. Niin ja jotain, mikä on erittäin positiivista, niin oon alkanut herään aikasemmin ja ihan virkeenä, johtuu ihan selvästi siitä, että aamusin on jo niin valosaa!

10 kommenttia :

  1. Mä oon ainaki tulossa tonne blogimiittiin :> mut ei se mitää, en mäkään tunne sieltä ketään :>

    VastaaPoista
  2. Ihanan raikas ja keväinen kun on punainen raitapaita:) mä kävin jokin aika sitten sovittelemassa samalla värillä h&m:llä raitapaitaa ja se jäi kummittelemaan mun mieleen, pakko se on sieltä hakea:D

    VastaaPoista
  3. Mie tuun (ylläri sinänsä)! Ei siellä kukaan joudu yksin nyhväämään, lupaan :D

    Ja ton ajan suhteen ei oo ihan niin justiinsa, vaikka tulis myöhässäkin.. Sitä paitsi alkamisajankohta siirtyy mahdollisesti eteenpäin. :)

    Jee, musta on niin kivaa, että tonne miittiin tulee uusiakin naamoja!

    VastaaPoista
  4. mäkin heitin aivan randomilla ne lomapäivät.

    Satu

    VastaaPoista
  5. noraa:
    Ai kun kiva! Ehkä, tai siis todennäkösesti siellä tutustuu helposti uusiin kavereihin, onpahan ainakin jotain samaa kiinnostuksenkohdetta! :D

    Anna:
    Mäki oon tosi ihastunu nyt raitoihin ja haluan LISÄÄÄ! Etenki sellasen ~5e raitalörtön, jota löytyy monilta bloggaajiltakin!

    Salla:
    Kiva kuulla! :) Pelkäsin vähän, että sieltä heitetään persniskaotteella saman tien mäelle jos yrittää pyrkiä sisään vähän jäljestäpäin 8) Tosi kiva päästä näkeen muita bloggaajia!

    satusatusatu:
    Mua alko jo kaduttaan ne mun toiveet.... Masentavaa :( Sari oli just valinnu ne viikot, mitkä olisin itte halunnu...

    VastaaPoista
  6. Mää haluaisin kans tulla noihin blogimiitteihin, mut eipä täältä perähikiästä köyhä opiskelija kovin äkkiä Helsinkiin lähe :|

    VastaaPoista
  7. Katariina:
    Mietin kans alkuun samaa kun käyt jossai syömässä ehkä ja sit on junaliput sun muut niin kas kummaa miten helposti siinä menee useempia kymppejä... Mut onneks mulle tulee palkka just pari päivää aiemmin 8)

    VastaaPoista
  8. Höh. Miten tollasiin blogimiitteihin pääsee? Kun olis ihana käydä sellasessa, mut jotenkin aina missaan ne. Asun Porvoossa, jotenka helposti tästä Helsinkiin pääsisin......
    Muuten, toi punanen väri sopii sulle ihan mielettömän hyvin! :) Ja ihanat noi kynnetkin. nimimerk. Pitäsköhä alkaa kasvattaa kynsiä ja olla purematta kynsinauhoja?? :/

    VastaaPoista
  9. Mickey:
    No mää pääsin sillain, että noitten järjestäjien blogeissa ilmotettiin, että paikkoja on vapaana ja 25 nopeinta mahtuu mukaan, olin onnekas =)
    Vaan hei kitos kiitos! Mulla on jotain ennakkoluuloja punasta väriä kohtaan, tai en siis tykkää siitä hirveesti, mutta toi paita inspiroi nyt :) Mulla kasvaa kynnet tosi nopeesti, mutta sit kun ne on hienoimmillaan niin ne aina katkee :(

    VastaaPoista
  10. Damn. Mä AINA missaan tollaset jutut. Sama on ostolakossa-blogin kirppari. Koskaan en oo paikalla silloin, kun pitäisi! >:/

    VastaaPoista