tiistaina, elokuuta 02, 2011

Weekend

Joo nyt olis sit loma 2/3 lusittu ja tänään pitäs iltapäivällä palata puikkoihi... En jaksais! :D

Poikkesin la-su tossa Hämeenlinnassa ex-työkavereita morjestamassa, ilta oli aivan huippu ja sunnuntaina oli vähän paha olo. Heitin taas komeet lipatkin ja mun polvi on nyt aika nastyn näkönen, siitä tosin ei oo kuvia luvassa :D

Lauantai alko sillä, että suunnattiin pihalle syömään, minä tämän näkösenä. Tykkään asusta.

 Puolet Suomen hotwingseistä syödään Tampereella ja Anniina syö siitä osuudesta puolet. Mentiin Hervannan Speakeasyyn, koska Siipparit ja Hook oli vielä siihen aikaan kiinni, kun oltiin niin aikasin liikenteessä.

Ristikkoperunoita, siipiä, stickyfingerssejä, rehuja ja loputtomasti homejuustodipaa NAM

 Mites noi aurinkolasit?! :D 'Pöllin' ne meidän papalta (+ yhet toisetki aika härskit) ja halusin käyttää niitä :D

Sunnuntain mä vaan kärsin ja eilen kutsuin äitiä ja vaaria myöhäsille synttärikakkukahveille ja leivoin aivan ihanan vadelmajuustokakun<3 Tornionreissun kuvia pistän tänne ehkä huomenna jos jaksan, koska en oo viitsiny käydä niitä vielä läpi, koska kuvattua tuli taas yllättävän paljon. Varmaan joutuu tekeen ihan oman postauksen Dominokuvista :D Jotenkin kamerat aina kääntyy sen suuntaan, enkä ihmettele, onhan se nii hauska 8)

7 kommenttia :

  1. toi sun kaulakoru on kyl niin superhyvännäkönen! mäki haluun jonkun ihanan korun.. vois alkaa käymään huuto.nettiä läpi :D

    VastaaPoista
  2. Tuo korusi vetoaa kyllä myös muhun! Harmi vain, että useimmiten Guessin korut menevät huonoksi aika nopeasti, tai sitten olen vain kohdellut korujani kaltoin :D

    VastaaPoista
  3. Toi koru ja toi mekko ja NOI RISTIKKOPERUNAT (:D) <333

    VastaaPoista
  4. Käy toi koru nopee läpinäkyvällä kynsilakalla läpi niin ei tummu :)
    Mä olin tänään raivoissani, kun mun Guessin rannekoru oli aivan tummunu :---(

    VastaaPoista
  5. NINNI:
    Joo määkin tykkään tosta niin paljon!!

    Annsofi:
    Noi kaikki ton materiaaliset korut tuppaa pilaantuun aika nopeesti joo, mikä on iso harmi! :(

    Oona:
    Joooooo :P~~ Pitäs koittaa tota kynsilakkaa mut en jotenki uskalla?!

    VastaaPoista
  6. Hei mistä oot ostanut ton guessin korun? Mä oon yrittäny hakee netistä jotain nettikauppaa, mis noit myytäis, mut en oo oikein löytäny...

    VastaaPoista
  7. Anonyymi:
    Sain mun mieheltä syntymäpäivälahjaks :)

    VastaaPoista