sunnuntaina, syyskuuta 11, 2011

BaByliss ST227E vs Remington S6500

Norjasta tuli taas kassikaupalla tuomisia kotiinpäin ja jäätelökone tulee vielä postissa vähän myöhemmin :D

Kiinnostavimpana oli tällä kertaa BaBylissin suoristusrauta, jonka kohtaloo mietiskelin hetkisen, koska mulla on nyt vuoden ollut käytössä tuo Remingtonin Sleek & Curl -rauta, josta oon pitäny hirveesti. En voinu kuitenkaan olla avaamatta pakettia, joten oon nyt pari päivää käyttänyt tota uutta ja teen niistä nyt teille tälläsen pienen vertailun, jos vaikka joku on ettimässä uutta suoristusrautaa, muttei isoja summia halua siihen käyttää, niin saa näistä jotain vinkkiä :)

BaByliss ST227E
+ Rauta sopii käytettäväks sekä kuiviin, että märkiin hiuksiin. Tää on oikee superplussa mun mielestä!
+ Lämpenee erittäin nopeesti, 130-200 asteeseen, viiden asteen välein.
+ Pyöristetyt levyt, joilla saa kiharoitakin tehtyä.
+ Pyörivä johto.
+/- Erittäin kevyt, ehkä jopa liiankin?
- Ei mitään, mistä lämpötilan näkis.
- Raudan levyjä ei saa lukittua yhteen, mikä on mun mielestä iso plussa säilytystä ajatellen.
- Mukana ei tuu suojakoteloo.

Remington S6500
+ Lämpötilan säätö 10 asteen välein 150-230 astetta ja näyttö, joka näyttää valitun lämpötilan.
+ Pyörivä johto.
+ Lukittavat levyt.
+ Pyöristetyt levyt joilla kiharat onnistuu vaivattomasti.
+ Pakkauksen mukana DVD, jossa on selkeet tutoriaalit erilaisten kiharoitten tekoon.
+/- Mukana tulee lämmönkestävä suojapussi, johon raudan voi tunkee vaikka tulikuumana, pussin materiaali ei oo vaan paras mahdollinen, mulla se on vuodessa menny ihan raiskaantuneeks :D

 Olisin halunnut jatkaa tähän postaukseen lisää hiusjuttuja, mutta en nyt viitsi, ettei tästä tuu kovin pitkä. Jatketaan vaikka seuraavassa postauksessa hiusaiheilla!!!

5 kommenttia :

  1. voi että kun itsekkin osaisi tehdä suoristusraudalla kiharoita! haluaisitko joskus tehdä videopostauksen aiheeseen liittyen? :)

    VastaaPoista
  2. Jee lisää hiusjuttuja vaan!:) Niistä puheenollen sulle sopii ihan mielettömän hyvin toi tumma, pidä se!:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    En valitettavasti viitti tehä, koska mä oon aika huono kihartaan suoristusraudalla kuitenkin, että melkeen kannattas kattoo vaikka youtubesta, sieltä löytyy ihan suomalaistenkin tekemiä hyviä videoita! :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on kans toi babyliss rauta,, katsopas sinne mistä johto alkaa siellä pitäs olla sellainen nappi minkä saa työnnettyy niin saa raudat kii yhtee..ellei sul oo vanha malli ;)

    VastaaPoista