perjantaina, marraskuuta 11, 2011

Neljän blogaajan illallinen part 1 @ my house

Niinkun mä eilen varottelin niin tänään pieni postaus eilisestä illallisesta... Siis mullahan ei ollu mitään käryä, mitä ruokaa laittaisin ja lähdin sit kauppan (huomatakseni, että mulla on lompakko kotona... ei muuta kun kotiin ja uus yritys) hakeen inspiraatioo ja keksin sitten hyvän ateriakokonaisuuden Laurin avustuksella, joka ehdotti jälkiruuan :D

Kunniavieraat Ansku, Anna ja Oona
MENU:
Graavilohisalaatti ja maalaispatonki
Kanafileet ja ranut bearnaisekastikkeella
Mangorahka




Oli ihan hyvää ja halusinkin tehdä jotain mahollisimman stressitöntä ja sellasta, mistä pidän ite. Graavilohisalaatista tuli tosi hyvä ja se on hirveen helppo tehdä, pitäs tehdä useemminkin. Ja bearnaisekastike on yks mun suurimpia rakkauksia ruuista :D Yleensä syön bearnaisekastiketta kanan kanssa, enkä toisinpäin :D:D Ranskiksista tuli aika lötköjä, mutta en saa niistä jotenki ikinä hyviä uunissa. Mutta ei se mitään.

Sain nää Oonalta, joka oli ihan omin kätösin tälläset mulle tehny 8)
Seuraavana vuorossa on Anna ja odotan innolla jo mitä se sit kokkailee :P~~~~ Sen jälkeen tais olla Ansku ja vikana Oona? 8)


Oli muuten mukava postailla tätä just nyt, tultiin nimittäin just kotiin kun oltiin syömässä Laurin kanssa Speakeasyssä siipiä... Teen kuolemaa kun söin niin ähkyyn :D

Huomenna sitten ihanat Oona ja Emmi tulee tänne ja harrastetaan K18 juttuja ;-----------)

10 kommenttia :

  1. Vähän kiva idea! :-) jos en ite ois _maailman_ paskin kokki, ni ehdottaisin tollasta kavereille, mut ehkä säästän ne mun pöperöiltä :DD

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Ei ku pidätte vaan sellaset!!! :D Mä oon kokkina paskimmasta päästä, mutta kun tekee sellasta mitä on ennenki tehny niin tietää et hyvää tulee xD

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, joka kysyit mun työstä niin SORI kun poistin sun kommentin :D Mutta siis JOO olen siellä ollu jo pian helvetti 4 vuotta et hyvin mahollista et on törmäilty esim. Norjassa (tosin olin ekat 2 vuotta toisella osastolla....) Mistä päin oot? :D

    VastaaPoista
  4. Ahhah vähän hyvä idea! "Neljän bloggaajan illallinen"...:D Jään mielenkiinnolla seuraamaan ja odottamaan "seuraavaa jaksoa". ;)

    VastaaPoista
  5. Missä olet töissä ? :)

    VastaaPoista
  6. Siri:
    Jooo sitä odotellessa! :D

    Anonyymi:
    En kerro täällä blogissa työasioista :)

    VastaaPoista
  7. Harrastettiin tollasta kokkailua joskus sillon, kun asuin Hämeenpuistossa, mutta kokkausvuorossa oli aina vaan joko mä tai Jenny :D
    Ja ilta jatku yleensä (aina) sen jälkeen CABAAN! ;D
    Oi niitä aikoja..

    VastaaPoista
  8. Moikka! (: Sulla on tosi kiva blogi ja ajattelin että oisko sulla kiinnostusta osallistua mun blogissa olevaan "Linkitä blogisi" postaukseen? (=
    http://pinkxsugar.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Teitkö alusta asti ton kastikkeen vai käytitkö valmispohjaa?:) Jos käytit jotai kaupan juttua nii ois kiva kuulla vinkkiä että mikä toimii, niitä bearnaise paketteja on miljoona erilaista ja mä ostin viimeks varmaa just sen pahimmanmakusen :(

    VastaaPoista
  10. wää:
    kiitos vinkistä ja kiva kun löysin blogiis! :)

    Anonyymi:
    Tein sen valmiista jauhepussista, parasta on se tavallinen Blå Band (?) tai joku niistä TAVALLISISTA, ne "juhlavat" on pahoja :D Kannattaa kattoo sieltä pakkausselosteesta jos ostaa muita merkkejä, että onko siellä jotain sitruunajuttua, koska jos on niin sillon se ei oo hyvää!

    VastaaPoista