maanantaina, joulukuuta 12, 2011

Dreamhouses

Bloggeri sekoilee, eikä postaus tullut ajallaan klo 6:00, pahoitteluni!!! Onneks huomasin näin ajoissa, toivottavasti ette järkyttyneet :C

-----

Jos rahalla, elämäntilanteella tai muilla ulkopuolisilla muuttujilla ei olis merkitystä, veikkaan että meistä suurimman osan unelmakämppä käsittäis ison uuden omakotitalon isolla omalla pihalla, huvimajoineen, uima-altaineen, spa-osastoineen ja kaikilla muilla herkuilla rauhalliselta alueelta, järvimaisemalla ja mieluiten silti läheltä kaupungin keskustaa. Ja ehkä jostain maasta, jossa on aina kesä :D

Joku toki haaveilee ydinkeskustan kattohuoneistosta, toinen yksinkertaisesta mummonmökistä keskellä ei mitään, mutta eka esimerkki on ainakin ihan mua.

Koska elämä kuitenki on epäreilua eikä kaikkee mitä haluaa voi saada, niin sellanen ns. realistinen unelmakämppä, mikä meidän elämäntilanteeseen sopis, olis seuraavan tyyppinen:
- Rivitalo kahdessa tasossa
- Pieni aidattu piha koiralle
- Max 10km kaupunkiin
- Vähintään se 2 makkaria ja oma sauna tietysti
- Paljon säilytystilaa
- Avaruutta ja valoisuutta
...Ihan siis kun se mun entinen koti Hämeenlinnassa :D


Tässä vielä inspiraatiokuvia weheartit sivustolta:















14 kommenttia :

  1. Ihania kuvia♥ Varsinkin noi kaks kylppäri kuvaa.. Voi kun olis varaa remontoida ja laittaa koti just sellaseks kun haluaa!

    VastaaPoista
  2. Anniina:
    Joo voi kun oliskin! :) Tollanen jätti-ikkunasta avautuva vuorimaisemakaan ei olis pahitteeks kylppärissä :P Täytyy laittaa joku juliste ikkunan taa XD

    VastaaPoista
  3. aaaaivan ihania kuvia, apua :) kyllä kelpais mikä vaan noista omaksi kodiksi! :D

    VastaaPoista
  4. Siistii kun miettii että noissakin kuvissa on oikeesti jonkun koti :O Mulleki kelpais tuo joulukuusikylppäri!

    VastaaPoista
  5. Lara:
    Sama juttu! :D

    Anonyymi:
    Joo mä mietin kans et halojaa morjesta pöytään sitä kuka tollasessakin kylppärissä käsiään pesee ja mä täällä haaveilen kun itellä olis samanlaine :D

    VastaaPoista
  6. Aiiivan sairaan ihania kuvia! Oon aina rakastanu tommosia kierreportaita keskellä taloo ja uima-altaasta pihalla,mutta taitaa jäädä haaveeks :D Olishan se iha jees olla nii rikas,että pystyis tuollasen kämpän ostaa :D ...♥

    VastaaPoista
  7. Mä petyin (pikkasen) kun ei ollutkaan aamulla kuuden jälkee postausta :´( ne on kiva lukee ennen lähtöö töihin (kun ei tuu aamulla mitään lehteekään :D)

    VastaaPoista
  8. Mulla on kans nyt muutaman kerran jäänyt postaus tulematta, bloggerissa vissiin jotain vikaa. Aiemmin muilla oon kans huomannut tollasia ongelmia, mutta silloin itsellä on ajastetut postaukset tulleet ihan oikein. Muutenkin tuntuu, että nyt on bloggerissa ollut ongelmia :/. Ärsyttää jos on laittanut jostain tapahtumasta postauksen ja eikä se olekaan tullut.

    Noi kuvat on kyllä tosi ihania.

    VastaaPoista
  9. No en valittais jos meillä olis tollanen koti, tai useempiki :D

    VastaaPoista
  10. Kaikki aivan unelima<3

    VastaaPoista
  11. Hezku:
    Mäkin rakastan näyttävää portaikkoo :D Ehkä sit lottovoikon jälkeen... :D

    Anonyymi:
    Voi ei :,D No toivotaan et nää tulee jatkossa ajallaan!

    Laura Annika:
    Mäkin!! :D

    I'm Lacking:
    Joo mulla on ollu tota samaa ajoittain, harvemmin kyllä ajastankaan postauksia. Kerran ärsytti kun olin viikon turkissa ja siihen ajastellu joka päivälle tyyliin postaukset, sit ne tuli vaan kaikki yhtenä päivänä, eikä sillain, miten olin ne ajastanu :D Helmee :D

    AnsQ:
    Emmäkää :D

    Anonyymi:
    On<3

    VastaaPoista
  12. heipä hei again <3 vitsin ihania kuvia :) sulla on aika samanlaine maku kun mullakin sisustuksen suhteen;) ois ihana joskus tavata :)
    haleja taas <3

    VastaaPoista
  13. Mulla kävi nyt 3 kertaa peräkkäin niin, että ei tullut ne postaukset mitä olin ajastanut. Ei tosin onneksi ollut noita mainitsemiani tapahtumapostauksia, mutta katoin vaan että enpä oo pitkään aikaan postannut ja ne oli muka luonnoksissa vaikka olin varmasti ajastanut.

    Nyt olin viikonloppuna reissussa, niin oli onneksi noi ajastukset toimineet.

    VastaaPoista