perjantaina, joulukuuta 02, 2011

Hajuvedet

Mä en valitettavasti kuulu niihin naisiin, joilla on kymmenittäin parffyymeja vessankaapissaan tai jossain hyllyllä nätisti rivissä. Oishan ne kivoja ja joskus niitä on enemmän ollutkin, mutta nykypäivänä oon niin laiska ja pihi, etten raaski käyttää rahaa niihin, enkä oo saanu hetkeen lahjakskaan mistään ;C

Tällä hetkellä valikoimiin kuuluu tälläset ja näistäkin pari vetelee pian viimesiään, buu!

Incanto - Heaven
Sain (omin) tän äidiltä viimevuonna vähän ennen joulua. Äiti oli saanut tän kaveriltaan, joka oli todennu ettei tuoksu sovi itelleen, eikä äitikään sitten tästä välittänyt :D Tuoksu tuo mulle mieleen äidin.

Escada - Into the Blue
Valitsin tän palkinnoks yhdestä kilpailusta jo ajat sitten. Tykkään tän raikkaasta tuoksusta, mutta mitään erityisiä muistoja ei tähän liity.

Clean - Warm Cotton
Oon haaveillu tästä aika pitkään, mutten oo raskinnu laittaa tähän rahaa, koska nää on aika kalliita. Syksyllä Hulluilla Päivillä nää makso jotain 29e niin kävin sit valkkaan tän itelleni. Tuoksuu ihan huuhteluaineelle :D Rakastan tätä.

YSL - Young Sexy Lovely
Tämän sain joskus synttärilahjaks mun exältä, mutta tää ei ollu mulla kauaakaan kun tiputin maahan ja pumppusysteemi hajos. Tätä on tosi hankala käyttää ja se harmittaa, koska pidän tosta tuoksusta (ruusuinen) todella paljon.

Escada - Margaretha Ley
Myös tää on lahja samaiselta henkilöltä kun edellinen. Tätä käytän aina juhlissa ja tuoksu tuo mieleen Hirsimäen (entinen koti Hämeenlinnassa) alakerran vessan, jossa tätä tuli tyttöjen kanssa suihkittua kerta jos toinenkin :D


Töissä mulla on tällänen H&M:n halppis Bambihajuvesi, jonka tuoksu ei kestä kovin kauaa ja sitä voi huoletta suihkia lisää joka tauolla :D Tää tuoksuu oikeesti todella hyvälle ja monet on kehunutkin, että kylläpä tuoksut hyvälle. Ja makso 4,95e, että ei paha! Pitäsköhän käydä hamstraamassa lisää :D
Lisäks pieni lista hajuvesistä, mitä haluaisin omistaa ja mistä pidän ylläolevien lisäks:
- Britney - Fantasy
- Escadan kausituoksut
- Escada - Magnetism
- Vanilija, Suklaa, Omena, Mansikka, Vadelma, Kookos ja kaikkia vastaavia :D


Aika köyhä lista.... :DD

Mitkä on teidän suosikkeja ja löytyykö joltain ehkäpä samoja tuoksuja, mitä multa?!

17 kommenttia :

  1. No onhan tuossakin jo ihan kivasti :D.

    Mä en käytä oikeastaan hajuvesiä, kun tulee jotenkin niin herkästi hajuvesistä pää kipeäksi ja joskus muutenkin tosi huono olo. Oon kuitenkin löytänyt muutaman kivan hajuveden mitä voin käyttää.

    Mulla on 3 DKNY:n Limited edition tuoksua (Fresh blossom, fresh blossom juiced ja 100% pure new york), pari Yves Rocherin (vanilja ja oisko ollut vadelma) sekä Mary-Kate & Ashley Olsenin N.Y chic.

    VastaaPoista
  2. Oij, pitääpä käydä nuuhkimassa itsekin tota Bambi-hajuvettä.. :D

    VastaaPoista
  3. jee, tälleen joulun alla on varsinkin kiva lukea tuoksupostauksia kun itellä ois ainakin toivelistalla joku uusi tuoksu! olin ennen tajuton hajuvesifriikki, ostin lisää hajuvesiä useitakin kertoja vuodessa, mutta eihän ne sitten pysynyt hyvänä :D huomasin ettei tuoksuja kerennyt käyttää siihen tahtiin kun ne ylipäätään säilyy muuttumattomina. olen mä kyllä niitä sitten kirpparilla myynyt ja hyvin on mennyt kaupaksi, mutta ite en enää viittinyt käyttää heh :D nyt ostelen uusia tuoksuja vähän harvemmin, vaikka kyllä niitä tulee aina katteltua varsinkin jossain tax freessa ja edelleen vähintään kerran tai pari vuodessa osteltua!

    meillä on näköjään ainakin osittain samanlainen tuoksumaku, sillä olen itsekin omistanut joskus ton escadan into the bluen :) itseasiassa mulla oli niitä kaksikin, ensimmäisen loputtua ostin uuden mutta sitä ei tullutkaan enää niin paljoa käytettyä, niin olen nyt jälkeenpäin myynyt sen eteenpäin :) myös toi ysl:n tuoksu on kiva, vaikken sitä omistakaan!

    multa löytyy tällä hetkellä kovasta käytöstä dkny:n hajuvedet be delicious & be delicious fresh blossom, vanha kunnon (lahjaksi saatu) tommy girl ja lisäksi uusimpana syystuoksuihastuksena make up storen all through genuine -vaniljatuoksu. aivan ihana, voin suositella! oon kavereitakin ihastuttanu tohon :D

    VastaaPoista
  4. Olenko mä nyt kamalan huono, jos mä kerron, etten omista mitään hajuvettä? :') Ehkä jossain vaiheessa mä marssin jonkun ostamaan.

    VastaaPoista
  5. Itellä on kans tuota Clean - Warm cottonia ja sen lisäks mun ihan ehdoton lemppari on Emporio Armani - Diamonds :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Mulla on britneyn fantasy, ja kuuluu lemppareihin. Myös tommy hilfigerin Tommy girl on aikas ihanaa :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on vaan neljä hajuvettä (Naomi Cambell - Edt Spray, Jennifer Lopez - Live Jennifer, Victoria Beckham - Intimately Beckham sekä Tommy Hilfiger - Dreaming)Se on jännä juttu just miten eri tuoksut tuo kaikkia muistoja mieleen, esim. toi mun J.Lo tuoksu on jo 5 vuotta vanha (en tiiä onko se mennyt pilalle, ei ainakaan tuoksusta päätellen eikä se musta oo mitenkään härskiintynyt) ja tuo mulle kans mieleen mun ja miehen suhteen alkuajat. Tommy on mun ehdoton lemppari ja tulee käytettyä päivittäin, se veteleekin nyt viimisiään ja joulupukki vois tuoda lisää :D

    VastaaPoista
  8. Tuo H&M:n hajuvesi tuoksuu kyllä kivalle.Ite suosin kaikkia halpis tuoksuja esim.Seppälästä saa aivan ihanan tuoksusia hyvään hintaan :-D

    VastaaPoista
  9. Mun pitkäaikaiset suosikit ovat Davidoff Cool Water sekä Laura :)

    VastaaPoista
  10. Nyt haluan heti tota bambi hajuvettä!:D
    Kiva blogi!:--)

    VastaaPoista
  11. I'm Lacking:
    Aijaa? :( No hyvä, että oot kuitenkin jotain tuoksuja löytäny, mitkä sulle sopii! :)

    Anonyymi:
    Käy ihmeessä, voi olla, että ihastut! :D

    Anonyymi:
    Huuuuh no sullahan noita löytyy! Toi Make up Storen kuullostaa tosi kiinnostavalta, saakohan sitä ihan Sokokselta jos kävisin haistelemassa? :P

    Mickey:
    Et todellakaan! Tosi jännää, en tiedä ketään kellä ei ois ainuttakaan hajuvettä :O Osta joku tollanen halppis, Bambihajuvesikään ei paljoo lompakkoo rokottanu, siinä ei niin haittaa vaikka jäis täysin käyttämättäkin! :P

    anna:
    Pitääpä käydä nuuhkasemassa sitäkin! :P

    Anonyymi:
    Se Britneyn oli munkin suosikkia! Vanilijatoffee<3

    Anonyymi:
    Mullakin tuo monet tuoksut paljon muistoja, noista tän hetkisistä ei oikeestaan vaan kun nuo pari, mutta sitten on esim Escadan kausituoksuja, D&G:n Light Blue ja Sergio Tacchinin Donna, jotka tuo aina jotain villejä teinivuosien muistoja mieleen :D

    Anonyymi:
    Totta! Ja niissä on aina se hyvä tosiaan että jos kyllästyykin niin ei paljon vituta kun on niin halpoja! :)

    Anonyymi:
    Toi Cool Water on kanss ihanan raikas<3 Laurasta en oo innostunu :)

    Anonyymi:
    H&M:lle MARS! :)

    VastaaPoista
  12. Ootko käyny nuuhkimaasa koskaan Juicy Couturen Viva la Juicya? :) se on mun ehdoton lemppari, total love! ^^ pärjäisin sillä kyllä koko elämäni ja kehuja on sadellut niin naisilta kun miehiltäkin : D

    VastaaPoista
  13. Catti:
    Joo oon, mutta en tainnu tykätä siitä :D Toivottavasti muistan väärin!

    VastaaPoista
  14. : D jahaa. Mä en ensin tykännyt mistään Juicyn hajuvesistä, mutta päätin silti käyttää tuota kun sen joskus ostin jonain 10 millisenä. Yhtäkkiä vaan rakastuin : o

    VastaaPoista
  15. Catti:
    Pitää käydä haistelemassa uudemman kerran! :P

    VastaaPoista
  16. viva la juicy on aivan ihana<3<3 ja sit joku mainitti ton emporio armanin diamondsin, mun ikuinen lemppari :)

    VastaaPoista
  17. Anonyymi:
    Ai jaa, pitää käydä niitä nuuhkimassa =)

    VastaaPoista