keskiviikkona, maaliskuuta 14, 2012

31 Päivän kynsihaaste, päivä 5

Mulla on pitkään ollu joku sininen kausi menossa, sininen eri sävyissään on niin ihana väri<3

Pohjalla 2 kerrosta Dependin vaaleensinistä, sävy 246 ja päällä kerros metallinhohtosinistä Color Clubin cracklelakkaa sävyssä Splitting Image.

Näistä tuli kivat, mutta mulla on yks ongelma noihin crackleihin liittyen, pitääkö niitä laittaa ohut vai paksu kerros ja voiko sitä laittaa useempia kerroksia päällekkäin?! Kertokaa kuka tietää vastauksen :D

10 kommenttia :

  1. Paras tulee kun laittaa yhen semipaksun kerroksen, mulla ainaki :) Ei mitään tosi paksua vaan sellanen et kynsi "melkein peittyy".

    VastaaPoista
  2. Mä oon ymmärtäny, että cracklee laitetaan vaan yks kerros, koska jos laittaa useampia niin se ei lohkeile. Paksuus on kai sit vaan makuasia. (Olipas irstas lopetuslause... :-D)

    VastaaPoista
  3. Ihanat ja pirteet kynnet, me likes! :)

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat kynnet ja muutenkin tykkään seurailla tätä sun kynsihaastetta :) Oon samaa mieltä aiempien kommentoijien kanssa, että cracklea kannattaa laittaa vähän tavallista paksumpi kerros, mutta ei useampaa kerrosta päällekkäin. Itse laitan kyllä niin, että koko kynsi peittyy lakasta. :)

    VastaaPoista
  5. tosta kuvasta päätellen oot laittanu melko paksun kerroksen :) mitä paksumpi kerros, sitä suuremmat noi "alueet" on. eli ohuemmalla kerroksella tulee enemmän sitä tekstuuria :) olipahan fiksu selitys! :D ihanat kynnet kyllä (:

    VastaaPoista