torstaina, maaliskuuta 22, 2012

31 Päivän kynsihaaste, päivä 9

Mulla oli parikin eri ideaa, miten tän sateenkaaren toteuttaisin, ajattelin ensin ihan liukuväriä tai viivoja, mutta halusin käyttää mahdollisimman montaa ihanaa lakkaa, niin päädyin maalaan joka kynnen eri värillä :D HUOMHUOM ei sitten takerruta tohon itseruskettava failureen sormien välissä, jooko?! :DD





Vasemmalta oikeelle merkki ja sävy:
H&M, Red Nail
Eveline Happy Colours, 604
Kiko Milano, 141
Eveline Happy Colours, 515
Lemax, sävystä tässä ei sanota mitään
Joku merkitön halppis
Rimmel 60 Seconds, 819 Green With Envy
H&M, Electric
Urban Decay, Rashbury
Lumene Quick & Chic, 117 Summer Heat/Kesän Odotus

Osaa lakoista riitti kaksi kerrosta peittämään, mutta muutamia jouduin laittaan kolmekin kerrosta.

Mun mielestä näistä tuli hauskat! :D

14 kommenttia :

  1. heei, mä en koskaan yleensä kommentoi mihinkään blogeihin ja tosi harvoja nykyään edes seuraan, mutta tänne eksyin tuossa pari päivää sitten ja oon kahlannu blogias jo reippaasti yli puol vuotta taaksepäin! oot jotenki tosi aidon oloinen luonteeltas ja tykkään blogistasi kovin paljon :) ainoa mikä mua ehkä vähän häiritsee, on se että käytät merkkituotteita (korsia esim) sekaisin feikkien kanssa, mä näen punaista kaikista feikki-burberryista ynnämuista koska itse kannatan ehdottomasti aitoja merkkituotteita. muutoin blogisi on oikeasti ihan mahtava, ja oon kattonu sen sun kirppislöytö-takki-failurevideon jo varmaan kymmenen kertaa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos kommentista ja kiva jos oot tykänny blogista!! :))

      Poista
  2. ihana postaus, noi kynnet on tosi upeet !: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Noilla kynsillä pääsis salee Mixeihin ilmaseks :D

    VastaaPoista
  4. hah! joskus 10-vuotiaana lakkasin aina kynnet tuon näköiseksi, se oli niin cool ;)

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä päin tuolla maalla ei ollu sellasta muoti-ilmiöö :D

      Poista