tiistaina, huhtikuuta 24, 2012

31 Päivän kynsihaaste, päivä 14

Ruusukuvioisia kynsiä on täällä blogissa aiemminkin mulla näkynyt ja oon tehnyt näihin joskus tutorialinkin, joka löytyy tuolta 'kynnet' -tunnisteen alta.

Näihin käytin kahta eri korallinsävyä, tummempi oli Evelinen Happy Coloursia ja vaaleampi Dependin, sekä punaista H&M:n, vihreää Dependin ja valkoista MNYn lakkaa.

Kynnet oli kuvassa ollut jo pari päivää (tääkin kuva on jo pääsiäiseltä) ja kärjistä onkin ehtiny jo vähän kulumaan.

Laukkuarvonta on päättynyt ja onnetar suosi tällä kertaa nimimerkkiä Meiju, jolle lähtee konjakinvärinen yksilö! Kiitos kaikille osallistujille, aikamoine määrä kommentteja oli postaukseen tullut! :D

9 kommenttia :

  1. en ymmärrä kuinka sulla pysyy noin siistinä lakka!!! Mitä mä teen väärin kun noin 20 minuuttia lakkaamisesta se vitun väri on halkeillut jo reunoilta?!?!? Hermostuttaa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän nääkään siistit enää oo tässä kuvassa, se on se vartti ja het jostain on lohjennu lakkaa :D

      Poista
  2. Vau miten kivat lakkaukset! Näitä pitää päästä itekin kokeileen jossain kohtaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti koittaa, on aika helpot tehdä ja tosi sievät! :)

      Poista
  3. Mihin sun kaikki mahdolliset kirppisjutut on jääny? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon postannu viimeks kirppislöydöistä 29.3, josta aikaa on huikeet 4 viikkoo ja niistäkin yhden olin melkein 5000 kilometrin päässä Suomesta. Postailen löydöistä taas kun sellasia kertyy! :)

      Poista
  4. häh? kiinassako sää olit?

    VastaaPoista