keskiviikkona, huhtikuuta 25, 2012

Otsikko

Mulla ei varsinaisesti oo nyt mitään asiaa, tulin vaan laittaan päivän asun, jossa ei kyllä oo mitään uutta. Tosin takki on päällä ekaa kertaa, löysin tän sillon joku aika sitten kirppikseltä ja tää on aivan ihana. Toi  on aika monikäyttönen, ei ihan niin 'virallinen' kun trenssi, mutta kuitenkin sellanen kivan asiallinen :D Aika hyvin selitetty! Toi kiristysnauha vähän normaalia korkeemmalla luo ainakin omaan silmään illuusion, että mulla ois muutama sentti lisää pituutta jaloissa, vaikka voi toki johtua noista kiilakoroistakin 8)

Takki /H&M
Farkkulegginssit /Gina Tricot
Kauluri /Gina Tricot
Laukku /Michael Kors
Saapikkaat /X-Girl
Kello /Guess

Hyvin pärjäsin vähän kevyemmälläkin takilla.

Oon nyt tonne vappuun asti vähän kiireinen, huomenna ajattelin töitten jälkeen mennä käymään mun vaarilla ja nähdä myös äitiä, perjantaina tarkoituksena ois treffailla Annaa ja tehdä myös kaikki shoppailut vappua varten (juomat, tarjoilut, yms), lauantaina lähden jo aamupäivästä Seinäjoelle moikkaan mun ystävää Petriä ja tuun sieltä sitten sunnuntaina illemmalla takasin, jonka jälkeen mun täytyy tehdä vielä suursiivous, koska maanantaina on vielä ihan normaali duunipäivä ja meille tulee illaks muutamia kavereita juhliin vappua. Ja tiistaina on tietysti kärsimysnäytelmä.

Jotain väliaikatiedotuksia tai kynsiä tai muuta pientä postausta on kyllä tulossa ihan normaaliin tapaan, mutta tuskin mitään hirveen järisyttävää :P

26 kommenttia :

  1. Kaunis asu taas! Ihana tuo laukku. :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva tuo takki, jotenkin kivan rento ja toi kiristys vyötäröllä ei kuitenkaan tee siitä sellasta "säkkimäistä". :) Ja ihana laukku myös!

    VastaaPoista
  3. Hei!

    Todella kaunis asukokonaisuus!

    Kohta nähdään!

    Aurelia12

    VastaaPoista
  4. Oih, ihana MK:n laukku. Mistä oot ostanut? Stockalta oon löytäny vaan pieniä Hamiltoneja ja isompikokonen ois kyllä huomattavasti käytännöllisempi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EBaysta olen ostanu! Tampereella Cottonilla ainakin on myynnissä myös isoja :)

      Poista
  5. Kaunis asukokonaisuus taas :) Pidän paljon konjaksinruskeasta, joten laukku ja kengät ovat erityisesti mieleeni :)

    Mukavaa torstaita <3

    VastaaPoista
  6. toivottavasti törmäillään seinäjoella! :D

    VastaaPoista
  7. Tykkään noista sun kengistä tosi paljon!! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät, ne on munkin suosikit! :)

      Poista
  8. Hienot vaatteet! :) Itekki haluaisin oikeen kunnon laukkua ja juuri ruskeaa, mut kun itselläni on ruskee nahkatakki nii oon miettiny sopiskohan se siihen. Mitä mieltä sä oot sellasesta yhdistelmästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että sopii ihan hyvin, aion itekkin käyttää tota laukkua samanvärisen nahkatakin kanssa! :)

      Poista
  9. Alkaako tän seinäjokisen Petrin sukunimi P:llä? :D Pakko kysyä, vähän hassua jos tunnetaan sama tyyppi.

    VastaaPoista
  10. jiillä alkaa? :D seuraava on o! pakko olla, ku ainaki yks mun kaveri on asunut hämeenlinnassa ja siitä päättelin. huippuu ku tuut tänne, ootko ennen ees käynyt? mite kauan oot ja mitäs meinaatte tehdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt puhutaan varmaan samasta kaverista :P oon ollu siellä viimeks toissakesänä tangomarkkinoitten aikaan :D Petrin synttäreitä juhlistetaan :D

      Poista
  11. Ihana takki! Ja koko asu muutenkin :)

    VastaaPoista
  12. Toi laukku on vaan niin IHANA<3 oon kade ;)

    VastaaPoista
  13. http://www.youtube.com/watch?v=jeCzqzK52yc :)

    VastaaPoista