perjantaina, huhtikuuta 06, 2012

Pääsiäistunnelmia

Ihanaa pääsiäistä teille kaikille ihanille! <3

Huomasko kukaan, ettei eilen tullut ollenkaan postausta, vaikka nyt viimeaikoina on tullut päivittäin vähintään se yks? Jos jotakuta jäi harmittaan niin pahoittelen, mutta yksinkertasesti en millään jaksanut avata eilen konetta! :D
Eilen skypeilin heti aamusta Emmin kanssa tunnin verran ja siitä suuntasin kaupunkiin, sitten poikkesin karjalanpiirakoille ja teelle Annan luo, Oonakin oli mukana vaihtamassa kuulumisia.
Tänään aloin aamusta siivoileen, mutta jotenkin huomio sitten siirtyi korulaatikon järjestelyyn... Karsin vähän turhia pois ja järjestelin niitä paremmin, mun korut tarttis pikkuhiljaa jonkun lipaston, kun Ikean pahvilootaan ei meinaa enää mennä kansi päälle.

Jäin siinä sitten pyöritteleen käsiini tätä korua:
Ostin tän muistaakseni joskus Lindexiltä aleista ihan pilkkahintaan ja ihastuin tohon vähän massiivisempaan, kullanväriseen ketjuun. Tossa roikku vielä ainakin kaks isompaa härpäkettä noissa tyhjissä väleissä, mutta irrotin ne pihtien kanssa, koska ne oli liian isot mun makuun. Silti toi on jäänyt käyttämättä, koska tossa on jotakin liikaa. Kehittelin sitten päässäni ideaa, että jätän tohon vaan yhden noista, koska toi sopis ihanasti sen isomman Hamiltonin ja uuden Guessin kellon (jota en oo jaksanu esitellä) kaveriks.

Ensinnä irti sai luvan lähtee helmi. Sitten lehti. Ja vielä toi lasitimangi. Sen jälkeen alkokin oleen jo hankalampaa päättää! :D

Noi kaks mielsin kivoimmiks, niin pyöree kolikko poistui kuvasta... Näistä mun oli ihan älyttömän vaikee päättää :D

Oon usein ihastellu Annastiinan kaulassa kuvissa vilahtelevaa avainriipusta ja jotenkin tää pieni avain vei mun ajatukset koko ajan blogin sivuille :D Tää siis jäi loppujen lopuks ketjuun kiinni ja oon valintaan tosi tyytyväinen, mun mielestä tästä tuli hieno ja tälle on varmasti enemmän käyttöö jatkossa!

Tässä sama koru vielä in action. Älkää säikähtäkö kalpeeta ihonsävyä, mulla on nyt taas vaan itsarinpoisto-operaatiot meneillään :P

Mitä tykkäätte, onko okru parempi ennen vai jälkeen? :P

Siivoukset jäi vähän sikseen kun lähdettiin jo melko aikasin iskälle päivälliselle. Tässä vähän fiilistelykuvia sieltä.



Ruoka oli herkullista, kuten aina ja Kindermunia tuli syötyä yks jos toinenkin :"D Onko kukaan teistä huomannu, että noitten kinderyllärien taso on laskenu huimasti vuosien saatossa? Ite sain jonkun kuppasen härän ja kilpikonnan, mikä ei ollu edes varjo niistä 90-luvun kilppareista! Parhaiten muistan nimenomaan ne kilpikonnat ja pienet krokotiilit, ne oli todella yksityiskohtasia ja hauskoja, noi oli lähinnä masentavia :D Noi barbapapat oli ihan ok, mutta joku härkä, halojaa... :D

Oon alkanut jo vähän pakkaileen matkaa varten, mikä siinä onkin, että se on aina niin pirun hankalaa? Tosi vaikee päättää varsinkin, mitä kenkiä ottaa mukaan ja miten monet.

Mut hei kivaa viikonloppua kaikille, mä lopetan nyt, ettei tästä tuu taas kilometrin mittasta 8)

28 kommenttia :

  1. Mulla on tismalleen tuo sama kaulakoru! :-) Ostin sen kanssa aleista sillon. Mä taas tykkään kun siinä roikkuu ne kaikki hilut, on vähän erilainen kuin kaulakorut yleensä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä muistelinkin, että sulla on toi sama! Ihana koru kyllä 8)

      Poista
  2. Joo nykyään kindereissä nuo yllätykset on niiiiin paskoja ettei oo tosikaan! :D Ja mulle tulee aina joitaki koottavia juttuja ja siis ei niitä osaa ees koota :D. Ärsyttävää. Muistan just kans ne kivat krokotiilit, mitä sillon ysikytluvulla oli, ne oli niin kivoja! :D Sitte oli kans sellasia sinisiä hippoja, tykkäsin niistä kans.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne virtahevot oli kans kivoja ja sit oli sellasia leijonia!

      Poista
  3. Jooo noi yllärit on ihan tylsiä. Täällä syötiin yhteensä 5 kinderiä, joissa kolmessa oli sama ns. rätti jota heitettiin ilmaan ja se lensi siellä wiuuuh. Coool..?
    Vaaleenpunanen parpapapapapa oli kyllä positiivinen yllätys.. se ei ainakaa iha heti lennä roskiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mekin saatiin just yks päivä niitä 2???? paskojaaa :D

      Poista
  4. Tosta korusta tuli kiva nyt. :) mun mielestä se pyöree "kolikko" siinä korussa oli hieno. :) ja kinderit nams ja ne lelut on tylsiä nykyään. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kolikko oli kans joo aika hieno, mutta tavallaan tylsähkö :D

      Poista
  5. Se sydän korussa on ihana :) Ehkä sydän ja lukko ois saanu jääjä jos itse olisin valinnut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne olis ollut kyllä kivat yhdessäkin! :)

      Poista
  6. Hyvää pääsiäistä sullekin! On täälläkin tullu syötyä kyllä kindereitä koko vuoden edestä :D Hyvällä tekosyyllä, että nyt on pääsiäinen ja sillon kuuluu niitä syödä :P Upeen näkönen koru! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kyllä niitä pääsiäisenä voikin hyvällä omallatunnolla syödä! :D Vähän sama kun joulunakin voi herkutella!!! :D

      Poista
  7. mä rakastin niitä ysärikilppareita! :'DD oi niitä aikoja.

    VastaaPoista
  8. huomenna on pakko saada kindermunaa !!!!!!!!!! kuulostaapa pervolta...... :D

    mutta aivan ihana toi koru tollain!! Olisin voinu jättää ton sydämenikin siihen vielä, mutta toi avain on kyllä ihana. Vähän erilainen kun kaikilla nähtävät sydänkorut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, munaa poskeen vaan ;DDD

      Joo mä kans ajattelin, että noita sydänjuttuja on nyt niin jokapaikassa :)

      Poista
  9. mie kans muistan ne kilpikonnat, krotillit, virtahepot ja leijonat :) ja mulla on ne kilpparit vielä tallessakin, en oo raaskinu heittää pois :D
    -Jaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on kans kai ne kilpparit ja krokot jossain tallessa, ei niitä raaski pois heittää! :)

      Poista
  10. jepu:( 4 tuli tänää availtuu törkee pettymys...kilppari, lentsikka, sinko ja sammakko. huoh pettymyyyys.

    mut suklaa oli ainut hyvä judu nam!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahah SINKO?!?! :D Terveitä kinderylläreitä lapsille :D:DD

      Poista
  11. Kauniit korut:) Alkoi heti tekemään mieli suklaamunaa kun näin nuo kindermunat!
    Minä kyllä huomasin, ettet ollut tehnyt juttua.

    VastaaPoista
  12. http://arch2.okr.ro/auctions.v3/700_700/2010/07/21/9/5/246652162-5557126-700_700.jpg

    Happy hippos <3 noi oli meidän lemppareita pienenä! Kinderilelut on kyllä oikeesti nykyään iha tylsiä. :(

    VastaaPoista
  13. Mä en oo tänä pääsiäisenä syönyt ainuttakaan suklaamunaa. Keräsin aikoinaan niitä kilppareita, jostain syystä tuli aina vaan samoja. Kyllä mä kuitenkin jonkun verran sain niitä kerättyä, oisinkohan jäänyt yhtä tai kahta vaille. Tallessa ne ei enää kyllä oo.

    Tossa vähän aikaa sitten maistoin molempia Angry Birds -limuja, Paradise tais olla parempaa.

    VastaaPoista
  14. Hihih, oisitko halukas myymään noita barbapapa-hahmoja, tuota lilaa ja vihreää? ;) :P

    - S

    VastaaPoista
  15. Voooi kinderin kilpparit ja krokot! <3 Leikittiin ne lapsena ihan puhki, yhessäkään ei oo varmaan enää maaleja jäljellä. :D Minun suosikki oli sellainen tyttökilppari joka makas kyljellään ja joi pillillä kookospähkinästä, awww!

    Niin, ja tosi kiva tuli korusta, tykkään tuosta jopa enemmän kuin mun avaimesta! :D

    VastaaPoista
  16. Hei ootko aattellu tehdä semmosta facebook-sivua or listausta whatever tästä blogistasi? :)

    VastaaPoista
  17. Kiva blogi sulla :)

    http://diamondsandlollipops.blogspot.com/

    VastaaPoista