keskiviikkona, toukokuuta 16, 2012

31 Päivän kynsihaaste, päivä 15

Väliin taas vähän kynsihaastetta :) Mä olin jo menettäny toivoni, että löydän näitä kuvia enää, muistin kyllä ottaneeni nämä kameralla, mutta en muistanu yhtään millä muistikortilla ne on, mä nimittäin vaihtelen mielivaltasesti neljää muistikorttia kamerasta toiseen ja yks niistä oli hukassakin ja onneks löysin sen äsken ja nää kuvat oli sitten siellä :D

Päivän aihe viittas vissiin johonkin herkkään ja mulle tuli heti mieleen joku pitsihomma ja nudevärit, joten valkkasin Evelinen Happy Colours sävyn 496 pohjalle ja päälle läimäsin vinosti Konadilla tollasta valkosta leopardi-pitsi-kuviota ja liimasin parit helmenpuolikkaat. Näistä tuli kivat ja mukavan yksinkertaiset.
Mitä pidätte?

Mulla tää kipeily senkun jatkuu. Maanantaina olo oli jo suht hyvä ja ajattelin illalla, että kai tässä jo voi lenkille lähtee kun on viikon verran vaan maatunu rauhassa sohvalla, eikä enää PYSTY. Siinä tunnin ravattuani alko tuntuun vähän ikävältä ja tiistaiaamuna kun heräsin, olo oli kahta kauheempi ja tänään sitten herätessä mitä hirvein. Että kiitos tästäkin :D

20 kommenttia :

  1. Tosi kauniit kynnet! Hitsi pitäisköhän opetella toi konad-juttu kuitenkin...

    Niin ja syöthän D-vitamiinia kunnon öyskät niin varmasti paranet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Koita ihmeessä Konadeja, niillä saa helposti tosi kivoja juttuja, vaikka itellä ainakin vaati alkuun aika paljon harjotusta, vieläkin on jonkin verran ongelmaa ton kohdistuksen kanssa :)

      Pitääkin koittaa jotain tollasia vitamiineja, en yleensä niitä harrasta :)

      Poista
  2. ihana sydän sormus, mistä tuollasia löytyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa ikävä kyllä vastata, tämä löyty maasta vuosia vuosia sitten kun olin ihan pikkulikka

      Poista
  3. Mahtavat kynnet! :D Pikaista paranemista sinne~

    VastaaPoista
  4. käytätkö ton konadin kanssa sitä konad lakkaa vai jotain ihan tavallista leimaamiseen? ite ajattelin hankkia nimittäin konad tarvikkeet ja mietin vaan :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä Konadin omaa, oon nyt tehnytkin ainoostaan valkosia leimauksia, toi tuli mukana siinä "alotus setissä"... On pitäny koittaa kyllä tehdä muillakin väreillä, ihan jollain muilla kynsilakoilla, mutta ei oo tullu vielä koitettua :)

      Poista
  5. Onks se toi siitepöly (koivun).
    Mulla oli alkuviikosta 2 päivää päänsärkyä ja aivankun olis tulossa sairaaksi. Meni onneksi jo ohi, mutta ajattelin että vois olla siitepöly oireita vaikken varsinaisesti allerginen olekkaan.

    VastaaPoista
  6. onks toi arvonta jo loppunu /ratkaistu ? ::))

    VastaaPoista
  7. miks et nykyään niin usien postaa?? :( ois kiva jos postaisit joka päivä jotakin! :) oot ihana!

    VastaaPoista
  8. ja olis ihana jos tekisit kans sun kirppislöydöistä esittelyä tai videota! :)

    VastaaPoista
  9. tosi kivat kynnet :)

    http://saanae.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Todella ihanat kynnet! Suloisen herttaiset <3

    VastaaPoista
  11. Mullaki on tollanen sydänsormus, se on yksi mun ensimmäisistä koruista mitä oon ikinä omistanu :)

    Sun kynnet on ihanat, morsiuskynnet oikein ♥

    VastaaPoista