maanantaina, toukokuuta 14, 2012

Kesän 2012 top 10

Tossa joku päivä kun oli oikein kiva keli, teki mieli kuvailla teille vähän ens kesän lemppareita. Tosin vahvasti kyllä epäilen, tuleeko koko kesää ollenkaan kun on niin pirun kylmä vaan koko ajan :D Suurin osa näistä nyt on ihan tuttuja juttuja mutta eipä siinä mitään kai 8)

Riikinkukkokuvio. Huh oon ihan hulluna kaikkeen riikinkukkojuttuun ja jostain syystä myös paisleykuosi on alkanu hiveleen silmää, vaikka pitkään olin aika skeptinen sen suhteen '90-'00 lukujen vaihteen traumojen takia. Riikinkukkokorvikset on pakko saada, miks mulla ei muka oo jo sellasia?!

Kukkakuosi, varsinkin tollaset pikkukukat on aivan ihania. Sinisävyiselle kukkamekolle ois just sopiva lovi tuolla vaatekaapissa.
Pitsi. Shortseissa, topeissa, balleriinoissa... Varsinkin kaikki ihanat valkosen ja kerman sävyt<3
Puuterin ja nuden sävyt, etenkin nahkan tyylisissä materiaaleissa.

Mintunvihree! Voisin pukeutua päästä varpaisiin mintunvihreeseen :D Myös esim. vaaleenkeltanen ja lila on kovasti mun mieleen nyt.
Sailorifiilis. Toi aivan ihana raitableiseri huutelee jo naulakossa käyttään, mutta ton kovan tuulen takia tää on nyt saanut vielä odottaa. Muutenkin kaikki raidallinen nyt on ihan selvästi mun juttu ja jostain syystä oon alkanu hirveesti tykkään kultasesta, vaikka normaalisti oon aina taipunu sinne hopeen puolelle.
Neonvärit. Pinkki ja keltanen varsinkin. Tänä kesänä taitaa tulla joku väriyliannostus niin, että taas ens talven kulkee pelkästään jossain harmaassa. Tai anteeksi, miks edes päästän ajatuksia vielä minnekkään ens talveen???

(Itse)rusketus. Tarviiko tähän lisätä jotain? :D Mua pelottaa nykyään kaikki ihosyöpäjutut niin paljon, että tyydyn mielelläni oleen oranssi, mutta pakko sitä nyt vähän on arskaakin ottaa ;)

Konjakki kaikessa paitsi juomana.
Colourblocking. En välttämättä kyllä rohkene hirveesti yhdisteleen värejä, mutta ainahan sitä voi yrittää. Netistä löytää niin ihania kuvia mitä villimmistä yhdistelmistä, että vähintään tyydyn ihaileen sitten niitä :)

Tähän ois voinu vielä isona lempparina lisätä inkkarimeiningin ja perus leokuosin, mutta niistä ei nyt tullut kuvia. Kesä saa tulla, mä oon ihan valmis :D

Muilla samoja lemppareita?

31 kommenttia :

  1. Tiedätkös mitä Anniina... Tää on ihan kun olis mun postausta lukenut, sillä tykkään täsmälleen samoista jutuista kun sä! :-D Tosin riikinkukkokuosiin en oo tainnut koskaan vielä edes törmätäkään? Ja hei, kyllä se kesä sieltä vielä tulee, usko pois ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo riikinkukkoo on hirveen hankala löytää! Rakastuin siihen sillon kun tuli se H&M:n ja Matthew Williamsonin kokoelma :)

      Poista
    2. täytyy kyllä kompata sen verran että mun kesän lempparit olis ollu täysin samat :D:D:D

      Poista
  2. Ihania kesäjuttuja! Mulla on kans värit ja pitsi ihan ehdottomasti!<3 Ja purkkirusketus, oon niin kalpee ku lakana, eikä muhun tartu väri auringossa. Jos en laita rasvaa niin palan ja jos laitan suojakertoimia, en saa mitään väriä.. Niin epäreilua. :D Eli purkista vaan väriä pintaan, heh

    VastaaPoista
  3. Nää kaikki on ihan kun suoraan mun päästä ! :) Tosi kiva postaus.

    VastaaPoista
  4. Siis joo, uskomatonta miten samat intohimot pystyy olemaan! Pitsi, vaaleenkeltanen, hopeisen sijaan kulta, värien yhdistely ja mintunvihree. Tää on vissiin ihan yleistä siis :D Mulle ei vielä konjakki ja riikinkukko tosin uppoa, mut kukat pikkuhiljaa, samoin merimiesteema!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo aika yleistä näkyy olevan, eli ei meidän tarvi huolestua :P

      Poista
  5. Mäkin ihastuin riikinkukkoon joskus talvella, kun kattelin vanhoja kuvia Särkänniemen eläinpuistosta, jossa mr. peacock päätti levittää komeat sulkansa. Haaveena olis tehdä iltapuku riikinkukon sulan väreissä!
    Mintunvihreä ja vaaleankeltanen on kans ollu mun suosikkeja pari vuotta, tosin mun mintunvihree Dieselin laukku on jääny aika vähäiselle käytölle jostain syystä, vaikka se on niiiiin täydellinen bägi että :/
    Haluaisin ihan kauheesti Conversen All Star Lightit vaaleenkeltasena eli jos joku tietää, mistä niitä saa niin kertokaa!! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että tollanen iltapuku kuulostaa aika helvetin upeelta<3 sellanen edestä lyhyempi isolla riikinkukkolaahuksella ois jotain täydellisyyttä :D

      Stadiumissa oli monen värisiä consseja koskarissa, mutta en tiedä vaaleenkeltasista? Koita piruuttaan värjätä valkoisista??

      Poista
    2. Iik, en kyllä uskalla värjätä :/
      Kyllä oon googlen kuvahaulla löytäny sellaset tennarit, mutta en mistään nettikaupasta, yhyy...

      Poista
    3. Oon kattellu netistä aika hyviäkin ohjeita noitten värjäämiseen, kato säkin!! Ja oon ihan varma että onnistut kun oot niin taitava tollasissa :P

      Poista
  6. (unohtu lisätä)
    Mulla oli kans nautical/sailor -vaihe joskus pari vuotta sitten, mutta se jäi melkein yhtä nopeeta kuin tulikin, koska sitten sen tyylisiä vaatteita alko oleen joka toisella vastaantulijalla :/
    Pitäis varmaan pukeutua johonkin tosi kamaliin vaatteisiin niin ei olis ainakaan pelkoa, että jollain olis sama tyyli ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, onhan se ärsyttävää varsinkin jos täsmälleen samaa vaatekappalettakin kävelee joka toisella vastaan, mutta nykypäivänä on varmaan mahdotonta olla täysin uniikki tyyli :/

      Poista
  7. Ihania värejä! Sama neonväri himo itselläkin. paitsi mulla on ton pinkin tilalla vihreeneon väri himo! :p

    VastaaPoista
  8. Täällä himoitaan myös raitoja, konjakkia ja vaaleita sävyjä (etenkin juuri siinä nahassa). Pitsi ja kukkakuosi ovat itselleni liian tyttömäisiä ja tuskin colour blockingia uskallan päälleni pukea, veikkaan, että liian huomiomerkiltä tuntuisi itsestäni. Mutta seiloripuoli on kyllä iskenyt tänä keväänä vielä kovempaa kuin viime vuonna, joten raitaa on tullut haalittua sopivissa määrin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu pelkään ite kanssa sitä, että tulee just sellanen huomiomerkkifiilis ja varsinkin jos on sen väriyhdistelmänsä kanssa yhtään epävarma olo, voi tulla tosi kiusallinen fiilis! :D ajattelin aloittaa tummansinisestä, sen kanssa sopii väri kuin väri :)

      Poista
  9. Konjakin väri ehdottomasti munkin lemppari!

    VastaaPoista
  10. Pikemminkin shampanjan värinen kuin konjakin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin on kyllä ihana, varsinkin jossain mekossa 8)

      Poista
  11. Nuden ja Puuterin sävyt on ehdottamasit lemppareita kanssa! Samoin mintunvihree<3 Itse olen juuri aloitellut yhdistään värejä nyt näin kesää kohti , ja tällä viikolla kävin hakeen tuollaiset Sailori bikiinit aivan loistavat on! Pitsi on kanssa ehdottomia suosikkeja. Ginasta niitä pitsitoppeja ja t-paitoja on monessa väreissä jos satut tietämään niitä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tiedänkin noi ginan pitsitopit, ne on kyllä ihania ja kivan edullisia! :)

      Poista
    2. Kyllä kerrankin jotakain edullista:D

      Poista
  12. Tuo Yves Rocherin itseruskettava suihke on kyllä niin hyvä :P

    VastaaPoista
  13. Heii! tuo Yves Rocherin itseruskettava suihke.. onko se pelkästään vartalolle ? laitatko sitä kuinka usein ja kuinka nopeasti se lähtee iholta pois ja lähteekö tasasesti vai laikukkaasti :D ? en ole vieläkään löytänyt itselle täydellistä itseruskettavaa.. itselläki kauhee pelko ihosyövistä yms. ei uskalla paljoo ottaa aurinkoo, vaikka pakko nyt vähän on ottaa ;) Kiitos kauheesti jo etukäteen!:) ainii ja minkä hintasta tuote on ?

    VastaaPoista
  14. Wautsi löysimpä kivan blogin! :) Pakko jäädä seurailee!

    VastaaPoista