torstaina, toukokuuta 03, 2012

Pari kollaasia

En tiiä oonko koskaan kertonu, mutta henkilökohtasesti en jaksa kattella kollaaseja blogeissa, etenkään niitä Nelly.com "haluun tän tän tän tän ja tää on pakko tilata" -mainoskollaaseja. Tein nyt pienet kuvakollaasit kun huvitti kertoilla mitä kaikkee kivaa haluttais/tarvis hankkia, kesää tai kevättä varten, tai noin yleensäkkin.

Näistäkin tuli nyt vaan ihan paskat kun makaan sohvalla ja tätä läppärin juttua on niin vaivalloista sormettaa(:DD)
1. Pari ihan beisikkiä, siveellistä kynähametta jossain ihan perusväreissä, esim. musta ja sininen.
2. Tummansininen trenssi, ei kylläkään tuo mikä kuvassa, mutta kuitenkin. Sellanen oikein sievä ja hyvän pitunen, ei liian lyhyt tai pitkä ja siinä vois olla vähän jotain vuoren tyylistä, ettei ihan pelkkä kangas.
3. Tummat hyvin istuvat farkut, joissa ei oo mitään kulutuksia ja jotka on nilkkaan asti kireet. Mun on pirun hankala löytää sopivia housuja; jos ne on vyötäröltä hyvät, heti reisistä ne jo on ihan löysät, tai jos on sääristä tarpeeks slimmit niin ei toivookaan että tää ghettoperse niihin sopis :D Jos joku kärsii samasta ongelmasta ja tietää jonkun farkkumerkin ratkaisuks tähän, niin on hyvä ja kertoo! :)
4. Puuterinroosat / nudenväriset balleriinat, mielummin kuitenkin mattapintaisina.
5. Ne kumisaappaat, mitä oon ettiny jo pitkään. Noissa Huntereissa ei tarvis hävetä!
3. Taas ihan perus mustat avokkaat, joissa vois kuitenkin olla jotain spesiaalia, vaikka tollanen epäsymmetrinen leikkaus. Oikeestaan voisin ottaa heti nahkaset, kiiltonahkaset ja mokkapintaset, kaikki tän hetkiset on jo niin kärsineitä.
4. Huiveja! Lakanankokosia unelmankevyitä värikkäitä huiveja<3
5. Mekkoja! Kertaalleen käytetty bilemekko on ydinjätettä, silti mun päälle eksyy joka kerta se sen hetkinen suosikki, kun "ei oo mitään muuta". Ainakin tollasella jättimäisellä 'laahuksella' varustettu pitää saada. Toi kuvan mekko on ihan täydellinen, siinä on kaikkee mistä mä pidän. Sitten jotain vähän simppelimpiä yksilöitä myös kiitos.

Mulla on oikeesti huutava pula vaatekaapissa sellasista perusjutuista, kuten farkut, alusvaatteet, simppelit (ja jalkaan hyvät) kengät, mustat balleriinat, perustrikoot.... Minkä sille mahtaa kun kenkäkaupassa ne turkoosit käärmekuosiset platformsandaalit 20 sentin korolla huutaa sun nimee paljon kovempaa kun jotkut mustat avokkaat?

Tällä hetkellä ei vaan vois vähempää kiinnostaa edes fiilistellä mitään (hyvin epätodennäkösesti) tulevaa kesää kun täällä on ~ +5 astetta lämmintä ja tuulen kanssa se tuntuu enintään -15 asteelta, mutta kai nyt vaatteista voi aina haaveilla.

Löytyykö kenenkään ostoslistalta samoja?

kuvat h&m nelly.com asos


PS. Varmaan näättekin, että vaihdoin tota banneria, tää on ollu mulla aikasemminkin, en vaan enää SIETÄNY sitä omaa kuvaani :DDDD Teen sitten uuden paremman kun jaksan.

40 kommenttia :

  1. Hei tein just itekkin tällaisen samanlaisen, missä kokosin semmosia mitä oikeasti tarvis! Paljon kivempi tehä tämmösiä kun jotain mainostusjuttuja. :D Unohdin vaan omalta listalta huivit! Niitä pitäs saada mullakin perusmustan ja jonkun vaaleen tilalle. Jotain värikkäitä isoja! :) Ja nudet balleriinat löytyy myöskin omalta listalta! Etenkin jollain isolla rusetilla! <3 Ja itseasiassa myös mustat avokkaat ois myös sellaiset tarpeelliset. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, sellaset isolla rusetilla olevat oliskin IHANAT!!! :)

      Poista
  2. DR DENIM! MENE KOKEILEMAAN HETI! En käytä enää muista. ne leggarit näyttää ja tuntuu ihan farkuilta, eikä oo kalliit. Kireet joka paikasta. Ja jos MUN GHETTOBOOTY mahtuu sinne, niin mahtuu sunkin;D

    Musta kollaasit on ihan okei sillon tällön, varsinkin jos on tehty ajatuksella niinkun tää, mut jokaisista uutuuksista ei jaksa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vittu kiitos oikeesti tästä vinkistä, oon ikuisesti kiitollinen!!! :)

      Poista
  3. mä just valitin blogissa eilen vai oliks toissapäivänä, että kuinka mä VIHAAN niitä nellykollaaseja :D samoilla naamoilla viikosta toiseen samat trenssit ja paidat niissä kollaaseissa (=maksetuissa mainoksissa) pyörii, voi jumalisteeee... :D

    http://fffirstclassticket.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. mä just valitin blogissa eilen vai oliks toissapäivänä, että kuinka mä VIHAAN niitä nellykollaaseja :D samoilla naamoilla viikosta toiseen samat trenssit ja paidat niissä kollaaseissa (=maksetuissa mainoksissa) pyörii, voi jumalisteeee... :D

    toivottavasti tää kommentti ei tullu sataan kertaan ku sekos jotai tää blogger :D

    http://fffirstclassticket.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. mulla on farkuissa aina sama ongelma, ja mun ehdottomat lempparifarkut on Dr Denimin Kissyt. olikoha ne itseasiassa just tossa kollaasikuvassakin? mutta siis Nellyltä ja Stockmannin verkkokaupasta niitä saa. Mulla taitaa olla 5 Kissyt ja on edelleen iha mielettömän hyvät ja ihan parhaat päällä, ei purista vaikka onkin tiukat, mutta niissä on niin paljon elastaania että joustaa. niitä on tosi monessa eri värissä ja hintaa n.44-50e Kokeileppa niitä, et varmasti pety :) (olipa oikee myyntipuhe :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ihan varma oliko ne tossa kuvassa mutta nyt on mullakin sellaset ja ne ON parhaat!!!! :)))

      Poista
  6. Vähänkö mä haluun ton trenssin!!! Se on JUST sellanen, kun oon ettinytkin! THANKS!

    VastaaPoista
  7. Ei persläpi! Trenssi on HM nettikaupasta loppuunmyyty!! Prkl.

    VastaaPoista
  8. Leen stretch deluxe-sarja ja muutenki Lee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ikinä tutustunu Leen farkkuihin, ehkä pitää!! !:)

      Poista
  9. Spämmään sun postauksen. Sain trenssin beigenä, JES!

    VastaaPoista
  10. Mä tykkään kyllä kollaaseista, mutta silleen kohtuudella ja joskus. Ja tosiaan olis välillä kiva nähdä muita, kun niitä Nelly -kollaaseja :D.

    Toi trenssi on musta tosi nätti, tykkään trensseistä tosi monen värisenä, mutta esimerkiksi ton sävynen sininen sekä beige passaa niihin tosi hyvin. Oon nähnyt myös esimerkiksi ihania trenssejä keltaisena (mä joka en oikeastaan ees tykkää keltasesta väristä), tummanpunaisena ja violettina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no kollaasit on kivoja jos niitä on harvoin ja ne on sellasia.... kivoja :D Mutta ei Nellykollaasit :DDD

      Värikkäät trenssit on aivan ihania, mutta ite en osais käyttää niitä! :D

      Poista
  11. Hahaha, ne monta kertaa päivässä ilmestyvät Nelly-kollaasit todellakin on NIIIN rasittavia! Monta blogia oon joutunut bannaamaan suosikkilistalta niiden takia, tyhmää. :P

    Tuo mekko on ihan täydellinen, sopis sulle varmasti mielettömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mekko on joo aivan ihana! :)

      Ite oon kanssa lopettanu muutamien blogien lukemisen noitten kollaasien takia :/

      Poista
  12. Mun blogissa ois sulle haaste jos haluat tehdä :).

    VastaaPoista
  13. cute things!!!
    Have a nice weekend!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    VastaaPoista
  14. Olikko tänään koskarissa, taisin nähä sut =D

    VastaaPoista
  15. niitä Dr Denimejä saa myös onewaystä sekä Carlingsilta.
    Tosin itellä ainakin ongelma niissä et ne on pitkälle (tai ei siis niin pitkälle edes: 170cm) nilkasta aika naftit. Eli ite ainakin tykkäisin et olis vähän pidemmät kun ne just ja just ylttää nilkkaan asti :/ Plus niissä Kissyissä on tosi matala vyötärö et kun hetken käyttäny, saa olla koko ajan nostelemassa ettei perse vilku :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no mulle ne oli aika pitkät, mutta mulla onkin aika lyhyet jalat :) Vyötärö sais olla kyllä korkeampi, kieltämättä!

      Poista
  16. mulla kans ei löydy kunnollisia farkkuja suomesta mistään, mut ite oon ostanu nyt virosta ja teneriffalta bershkasta farkkuja, koska ne vaa sopii mulle täydellisesti ! (: ne on tosi mukavii päällä ja tällein, et kannattaa tilata tai käydä vaikka viros kattomas ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no harmi kun en riffalla koittanu, millään jaksanu alkaa farkkuja sovitteleen siellä.... Mut Tallinnassa kun poikkeen seuraavan kerran niin sillon täytyy sovittaa! :)

      Poista
  17. Haa kerranki joku samaa mieltä mäkin vihaan niitä "tässä tämä nellyn ihana trikoomekko 500 eri värissä, en osannut päättää mikä oli paras". P.S YOu should do another videopostaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :DDD

      Videopostaus tulee kun keksin, mistä aiheesta :D

      Poista
  18. parhaimmat ja kapeimmat farkut saa crockerilta!!! sitä myyäään jc:ssä ja vrm jossain muuallakin? mut siis siellä ne on hyvän kokosia isopeppuisillekkin ja kapeat lahkeet!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, täytyy käydä testaamassa! :D

      Poista
  19. Minulla on sinulle haaste blogissani<3

    VastaaPoista
  20. Hey sweetie! You have a very beautiful blog with a lot of inspiring posts! I'd like to invite you to be my friend and follow each other:)

    VastaaPoista