maanantaina, toukokuuta 07, 2012

Voiko tää olla totta?

Mun tekis mieli kirjottaa teille jotain kivaa tänne, mutta vittu kun meni fiilikset kaikkeen jo aamulla kun heräsin kaktus kurkussa ja olo oli muutenkin kun haudasta ois repästy :D Jotenki yllätys kun olin kaikkee kivaa itelleni suunnitellu tälle viikolle niin sit tällee kivasti :) Olin suunnitellu käyväni tänään hakeen Dominon iskältä, missä se on hoivaamassa myöskin kipeenä olevaa veljeeni, huomenna ehkä Radiolle, uimahalliin joku päivä ja tämmöstä pientä, että toivottavasti tää on nyt ihan samantein ohimenevää. Mulla on usein tällänen karsee olo aamusin jos oon menny märillä hiuksilla nukkumaan ja luulin, että tää johtuu nyttenkin siitä, mutta normaalisti se lähtee ihan aamun aikana pois.

En jaksa laittaa mitään kuviakaan (koska ei ole mitä laittaa) että palataan taas paremmalla ajalla! :)

12 kommenttia:

  1. Voi eiii :( Mulla oli kans tänää kaktus kurkussa ja piru kun sattuuu auts! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no onneks nyt on jo paranemaan päin!!! :))

      Poista
  2. Mulla keväisin on aina kurkku kuiva ku sahara, kun herään. En tiiä, mistä se johtuu. Menee ohi, kun kesä tulee..... PARANE NOPEESTI!!

    VastaaPoista
  3. HAASTE !! ---> http://elluskat.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Voi sinua, pikaisia paranemisia <3:)!!

    VastaaPoista
  5. Voi ei, ihan sama homma täällä! )): Superärsyttävää kun on näin ihanat ilmatkin ja pitää vaan kökkiä sisällä niistämässä. Pikaista paranemista! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!!! Toivottavasti kelit paranee vielä enemmänkin tästä ja nopeesti!! :)

      Poista