sunnuntaina, kesäkuuta 17, 2012

Mitä mä oon tehny

...viimesen kahen viikon aikana...

Vihannut yli kaiken mun hiuksia, ei huvittanu pitää niitä enää lainkaan auki kun tuhosin kampaajantaidoillani pidennyksetkin...

Käyty Annan poikaystävän Crisun vanhemmilla kattoon ehkä siisteimpiä luontokappaleita ikinä, eli Lumoa ja Siriä.
Annalle terveisiä Bulgariaan, jos näät tän kun oot reissus vielä <3

Käytiin tsekkaan kirkonmenoja likkojen kanssa... Tai siis eihän siellä mitään menoja maanantai-iltana oo :D
Löysin vaatekaapista uudestaan ton aivan ihanan H&M:n parin vuoden takasen Fashion for AIDS -malliston inkkarimekon ja siitä tuli taas mun ehdoton suosikki...
 Muutenkin kesävaatteille on ollu käyttöö tällä viikolla :)









Rakkaista rakkaimman Oonan kanssa aurinkoisella piknikillä legendaarisessa Koskenrannassa, ehkä täydellinen tapa alottaa ihana viikonloppu rankan duuniviikon jälkeen.

Rankka duuni vaatii rankat huvit :D

Yhteenvetona, oon viettäny aikaa ystävien ja perheen kanssa, paiskinu töitä, lenkkeilly pirusti, ollu vähän viihteellä, palloillu sinne ja tänne ja sellasta kivaa :)

Tiiän että oon laiminlyöny tätä blogia ja tosi pahasti, mutta kun en oo jaksanu millään olla koneella... Ja mitä pitempään on postaamatta, sitä vähemmän tekee mieli tulla taas tänne ja kattoo kommentteja kun porukka kyselee miks en postaa jne ja siitä tulee vaan hirvee kierre. Varmaan jokainen bloggaaja, jolla on ollu tälläsiä ajanjaksoja tietää, mitä mä tarkotan. En oo edes muiden blogeja jaksanu lukee kännykällä tai mitään. Kuvia on vaan kertyny kameroihin asuista ja muusta kivasta, mutta kaikki on vaan jääny julkasematta.

Todennäkösesti tää on ohimenevää, koska tää blogi on ollu jo useemman vuoden mulla ja onhan tälläsiä kausia ollu ennenkin, usein ne just ajottuu kesälle, koska kesällä on vaan niin hirveesti kaikkee muutakin kivaa tekemistä kun koneen ääressä kököttäminen.

14 kommenttia :

  1. Toi usa toppi näyttää makeelta tossa ekassa kuvassa! Mistä se on? :) kivoja asuja muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Bershkasta keväällä, se on kyllä tosi kiva! :)

      Poista
  2. Kiitos terkuistaaa !!!!! ♥ Terkkuja sinnekin ♥

    Ja ah Frizzantinoo♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 <3 Yhdessä sit Frizzantinoo kun tuut <3

      Poista
  3. oot kyllä varmasti kauneimpia ihmisiä jota tiedän, sulla on niin kauniit kasvot!:)

    VastaaPoista
  4. oletko eronnut ? vai oletteko muuttaneet yhdessä?
    olet todella kaunis ,persoonallinen ja upea. kasvosi ovat ihan täydelliset :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yksin olen muuttanu :) Kiitos kommentistasi! :)

      Poista
  5. Sulla on tosi kiva blogi :) ja ihanan väriset hiukset! Mitä väriä oot käyttäny, jos saa udella? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttäny ihan.... jotain vaan :D Omia taiteiluja, en osaa tarkemmin määritellä :D

      Poista
  6. Ihania noi pääkallohuivit, itselle ei oo oikein tullut mitään kivoja vielä vastaan tai no oon joskus netissä jotain nähnyt mutta sitten ne on ollut jotain tyyliin Alexander McQueenin jotka maksaa tyyliin 150-500e. Nellyllähän oli joskus jotain kivoja huiveja, mutten hoksannut silloin tilata.

    Mulla on kans hiuskriisi, ihanan pitkät nää on nykyään vaikka sais pidemmätkin olla, mutta tyvikasvu on ihan jäätävä. Oon kyllä yllättynyt, että oon jaksanut näitä melkeen pari vuotta kasvattaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita pääkallohuiveja myytiin Ginassa aikoinaan, ne on aivan ihania, isoja ja pehmeitä :)

      Mulla on sellanen probleema, että mun hiukset ei jostain syystä kasva ollenkaa nykypäivänä 8(

      Poista