sunnuntaina, heinäkuuta 29, 2012

Perjantain asu ja synttärilahjat

Perjantaina just kun olin lähdössä töistä, kaveri viestitteli ja ehdotti poikkeemista Paapan Kapakassa iltapäiväsiiderillä.


No, mikäs siinä. Terassilla oli aivan järkyttävän kuuma, kun siinä on jotain seinämällä eristettyä työmaata käynnissä vieres, niin ei edes tuullut. Olin vähän rennommalla asulla töissä, tolla mun suosikkineulemekolla ja oli kyllä ihan väärä asuvalinta tuonne :D


Mulla oli torstailta jäänyt järkkärikin sopivasti laukkuun niin piti vähän käyttää tilaisuutta hyväkseen ja pyytää kaverin räpsiin asukuvaa.
 
Mekko /H&M, Kaulakoru /H&M, Laukku /Michael Kors, balleriinat /H&M
Muuten perjantain olin sitten kotona ja pidin oikeen siivouspäivän, koska olin luvannut mennä auttamaan lauantaina äitiä muutossa. Noi edellisen postauksen kuvat on lauantailla, tuli poikettua siinä maailmanpyörässä 8) En vaan jaksanut tarkentaa siihen sen kummemmin ja kun kännykällä postailin niin ois ollu muutenkin hankalaa :D

Lopuks räpsäsin vielä kuvat synttärilahjoista. Totesin muuten vielä kertaalleen, että nyt oon oikeesti VANHA, koska ainoot synttärilahjat, mitä sain, oli kavereilta. Kyllä nyt yleensä perhe on jollain muistanu mutta... ;(

Annalta sain parit Freemanin kasvonaamiot, nää on aivan ihania ja muutenkin rakastan yli kaiken kaikkia noita Freemanin juttuja. Niitä tekis aina mieli laittaa "vahingossa" suuhun :D



Oonalta sain pari juttua Pentikistä. Rasiaan ikkunalaudalle laitoin heti mun suosikkikorvikset, tuostakin jo huomaa, että niiltä tosiaan noi parit meinaa hukkua, iso helmikorvis ja valkonen ruusukorvis on ilman kaveria tällähetkellä :D Vissiin jossain sohvatyynyjen välissä... Mun pitäs vielä hommata joku semmonen isompi karamelli/keksipurkki useimmin käytetyille koruille, nyt ne on mulla rasiassa ja jotenkin niitä on aina hankala alkaa ettiin sieltä niin ois helpompi kun ne ois aina näkösällä.

++ lisäks molemmilta tuli vähän suklaata, levyllisen minttukrokanttimarabouta tuhosin heti aamusta töissä :D

Sain muuten tänään vaihdettua korut noihin labretteihin, pistän niistä huomenna juttua! :)

18 kommenttia :

  1. toi laukku on aivan ihana ja mulla on samanlaiset kengät,mut mikä järkkäri sulla on? :)

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva tuo mekko, vähän Herly Loydin mekon tyylinen. Oletko sen tänä kesänä H&M:stä ostanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siitä jo ainakin 1,5 vuotta kun oon ton ostanut, mutta mun mielestä siitä ei oo ihan
      Hirveen kauaa kun kattoin noita tai ainakin hyvin samantyyppisiä olevan myynnissä :)

      Poista
  3. mistä oot ostanu ne korkkarit jotka näkyy esim. sun edellisessä postauksessa? =) sul on aivan ihana tyyli, löysin blogin vasta äsken mutta pakko sanoo jo ensimmäisten minuuttien jälkeen että ihana on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos niitä beigejä kiilakorollisia meinaat niin ne on ihan Citymarketista, reilu vuoden vanhat kyllä jo että tuskin enää myynnissä, mutta ne on kyllä aivan ihanat! Ja kiitos sun ihanasta kommentista <3

      Poista
  4. miksei vanhemmat muistanu sua synttäripäivänä?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä ne onnee toivotti mutta kiittämättömänä olisin halunnu lahjojakin :D

      Poista
    2. Tää on kans aika jännä, että jos vanhemmat ei anna lahjoja, sitä ihmetellään mutta jos antaa niin oot lellitty ja kysellään, että miksi vanhemmat antaa lahjoja noin "vanhalle" :D. No ei kaikki tarkota sitä välttämättä ihan noin, mutta siltä se välillä tuntuu :D.

      Poista
  5. Heihei, ihana blogi ja tyyli!<3 Oon suuntaamassa Tampereelle ens kuun aikana.. Toiveena ois siis pientä postausta, et missä kannattaa ihan ehdottomasti käydä!? :) Pari ruokapaikkaa, baaria, shoppailua yms. :) Koskaan en oo siellä käynyt, joten kaikki vinkit tulee tarpeeseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos kommentistas! :)

      Tsekkaappa tämä postaus --> http://albdramatic.blogspot.fi/2011/12/tampere.html tuolla oon maininnu nimiä, että kannattaa googlesta kattoo vielä tarkemmin! Mutta mitään uudistuksia Tampereelle ei oo ton jälkeen oikein tullu niin niin.... :D Pitäs varmaan kuitenkin tehdä vähän parempi postaus joskus, mutta tosta nyt ainakin alkuun! :)

      Poista
  6. mikä kamera/objektiivi sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sony a390 ja putki on mikä tuli siinä kitissä, ei siis mikään ihmeellinen...

      Poista
  7. kivat vaatteet ja sulle sopii noi korut! :)

    VastaaPoista