perjantaina, heinäkuuta 27, 2012

Viiniä ja ihania ihmisiä

Pakko sanoo alkuun et otin oikeesti jostain syystä aivan helvetin raskaasti tän syntymäpäivän. Olin aivan romuna jo aamusta kun toinen, pari päivää sitten myös 24 täyttänyt ja hiljattain myös sinkkuuntunut työkaveri jako triviaa, että ennenvanhaan 24-vuotias sinkkunainen leimattiin vanhaks piiaks ja joutui alkaan maksaan myös vanhan piian veroa :D Samalla takaraivossa kolkutteli toisen kaverin sanat, että ei ihme etten saa ketään miestä kun naama on pian ku metallitehtaalta :D:D

Oltiin kuitenkin sovittu Annan ja Oonan kanssa että käydään vähän kylällä poikkeemassa ja jotain kivaa tekemässä ja vitsi että mulla olikin ihana ilta!

Treffailtiin Oonan kanssa Frenckellin parkkiksilla, mutta nähtiin Plevnan eessä miekkatakseja ja päätettiin lähtee iha salapoliiseina PÄLLISTELEEN :D
Käynnissä oli joku hippien mielenilmaus, ne oli lyöny Satakunnankadun tukkoon :D
Matkan varrella KOHTEESEEN mentiin vielä ihasteleen tätä loistavaa taideteosta... Oli tossa vissiin kylttikin, mikä ton ajatus on, mutta piparitalo, jonka sisällä on Aamulehtiä niin niin..

Meidän kulkupeli........ :D:D:D No ei
Frenckellin sisäpihalla oleva Viinikylä on pystyssä aina Kukkaisviikkojen ajan ja mentiin vähän sinne ihmetteleen 8)
Oli pientä valinnanvaikeutta, henkilökohtasestihan en ymmärrä viineistä muuta kun että joku maistuu hyvälle ja joku pahalle.

Otettiin alkumaljoiks ihan vaan kuivaa valkkaria :)
Ite insinööri hommissa
Lutiaisellekkin näky maistuvan
Päivän asu oli ihan beisikkiä kamaa, mulla ois ollu noihin kenkiin täydellisesti sopiva pikkulaukku, mutta kun piti ottaa järkkäri mukaan niin valittin ton konjakkisen Korsin, koska kengissäkin oli vähän konjakinväristä nilkan ympärillä remmeissä.
Lopulta saatiin rakas Annakin mukaan ja päästiin kilisteleen kuohuvalla. Oli muuten todella hyvää kuivaa rosékuoharia.
Täydelliset naiset <3 Voitteko muuten kuvitella, että olin periaatteessa ainoo, jolla oli kamera mukana?! Siis mä, joka oon yleensä ainoo, jolla EI ole kameraa :D Oonalla jäi muistikortti kotiin ja Annalle kävi pieni äksidentti, josta voitte lukee Annan blogista.
Tarkotuksena oli mennä Siperialle Speakeasyyn syömään, mutta se oli jostaki syystä kiinni niin lähdettiin talsiin toiseen mestaan, koska siipiä oli saatava.
Maailmanpyöräänkin olis ollu kiva päästä, mutta sekin oli kiinni, BUU!
Didn't happen if no picture. Hookissa Kehräsaaressa.
Jälkkäriks käytiin vielä Suvi -laivalla ottaan kannut sangriaa :P~~
Hämeenkatua iltahämärällä. Keskeltä tietä kuvattuna wtf?
Poikettiin meidän suosikkibaarissa, ei tarvinnu hirveesti jonotella tällä kertaa :D :D Pari raasua tonne oli meidän lisäks eksynyt.
Nää ihanat ihmiset pelasti mun päivän ja niinkun noille jo kerroinkin, kerron täällä vielä julkisesti kaikille, että oon todella etuoikeutettu, että mulla on näin upeita ystäviä elämässäni, enkä todellakaan aio luopua noista ikinä.

18 kommenttia :

  1. Mä ehdotin tänään miehelle, että mentäis käymään Hookissa, mutta se halus Plevnaan pyttipannulle ja oluelle. Mentiin sitten sinne. Mäkin otin sit Plevnan päärynäsiideriä :). En oo mikään siiderien ystävä, mutta se on kyllä hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo itseasiassa käyny ikinä siinä Plevnan pubissa,vissiinki pitäis joskus! :)

      Poista
  2. Nainen haloo, tuolla naamalla et ikinään jää vanhaksi piiaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi lohduttavaa xD :D <3

      Poista
    2. Mä oon tasan samaa mieltä :'D

      Poista
    3. Mut mites toi sisäinen "kauneus" xD

      Poista
  3. Tää kuulostaa nyt oudolta, mut oot jotenki tosi seksikäs! Kuhan aattelin sanoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistäköhän kohtaa xD no kiitos ny kuitenkin :D

      Poista
  4. aww. te ootte kaikki kolme kyl niin nättejä. kaikki viel omalla sulosella tavallanne :)
    tuli jotenki niin lämmin olo ku luin vikat rivit tästä postauksesta <3
    ite täytin kanssa tossa vähän aika sitte 24 ja sitte siihen päälle viel ero pitkäaikasesta avokista... mutta! mä oon nyt ruvennu ajattelee että oon nuori vielä (joojoo... hyvä huijata itteensä. vanhoja ämmiä ollaa xD) ja mul on aikaa löytää se elämän rakkaus ja plaaplaa.. :D positiivista ajattelu tapaa
    ja raudat naamassas on just hot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Positiivisuudella pääsee pitkälle! Mä pyrin kanssa pitään aina positiivisen mielen, se tarttuu ja sillon vetää luokseen entistä enemmän kaikkee ihanaa :)

      Poista
  5. Näyttää täydelliseltä synttärinvietolta ja oot ollut tosi nättinä :)! Iiks, toi maailmanpyörä on näköjään taas tullut, pitäisköhän uskaltautua kokeilemaan :D..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi oli kyllä aivan ihana synttäripäivä! :) voin suositella maailmanpyörää, poikkesin tänään siellä 8) hauska kokemus!

      Poista
  6. Opettelet vaan palvelemaan miestä niin kyllä se siitä.
    Tuolla naamalla voi tietenkin olla vähän vaikeeta nöyrtyä, mutta ehkä vuodet opettaa.
    Monet ei tosin opi koskaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai palvelen miestä, sitä vartenhan naiset on.

      Poista
  7. Sinä se vaan kaunistut päivä päivältä :)

    VastaaPoista
  8. Mistä nuo kengät on? :)

    VastaaPoista