perjantaina, elokuuta 03, 2012

Black

Mun piti kirjottaa jotain järkevää, mutta nyt on iha aivot jumissa :D Käytiin äidin kanssa tänään Ideaparkissa ettiin mulle mekkoo niihin serkun häihin, mutta ei löytyny mitään edes "ihan kivaa" ja kaikki keskustan kaupat oon kolunnu moneen kertaan läpi. Laitoin yhden koltun tilaukseen nellyltä, mutta katotaan sitä sit tarkemmin, kun se tulee. Oon ollu ihan rauhassa tän illan, huomenna on pakko pystyä käymään lenkillä ja shoppailemassa, illalla ois tarkotuksena vähän juhlia :)

Tässä vielä asukuva vissiinki viime sunnuntailta, en muista enää mitä tein sillon, paitsi kaupungilla taisin olla käymässä :D Kuva vaan löyty jostaki koneen syövereistä :D


12 kommenttia :

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistan, mitä tässä luki :D Miks poistit :D:D:D

      Poista
  2. Käytiin tosiaan viikko sitten perjantaina Ideaparkissa, kiertelin tosi monta kauppaa ja varsinkin semmoset jotka on tullut sinne sen jälkeen, kun oon käynyt viimeksi. En vaan löytänyt mitään. Warehouse Outletissä oli kivoja Iron Fistin juttuja, mutta baltsut oli ihan liian pienet ja ihan eri malliset kuin noi mitkä mulla on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ihailin kans niitä Iron Fistin juttuja, mutta en ehtiny keskittyyn kun piti olla tehokas ja yrittää pitää huomio siinä mekkohommassa :D

      Poista
  3. Vaikuttaapa kivalta tuo sun uus kämppä :)

    VastaaPoista
  4. Kämppäpostausta kehiin siis! :)

    VastaaPoista
  5. Samaa olin tulossa kirjoittamaan, että kämppäpostauksia kehiin!! :D

    Vaikuttaa niin ihanalta ja vaaleelta ja valoisalta... <3
    Itselläni on kaikki mustaa (ja valkoista ja harmaata siellä täällä). Enemmän mustaa tosin, ja nyt sitten kuolaan kaikkea valkoista, kun sistus alkaa olee valmiiseen päin. Että näin, hyvin menee... x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Mulle sisustaminen on ikuisuusprojekti, ikinä ei tuu valmista :P yksin on kivaa kun saa päättää kaikesta itse!

      Poista