maanantaina, elokuuta 20, 2012

Häissä

Lauantaiset häät oli aivan ihanat, just sellaset sopivan perinteiset ja voi hyvää päivää minkälainen keli sattu! Aurinko paisto koko päivän ja oli ihanan lämmin.

Mun osalta ite lauantai ei alkanu niinkään hyvin. Aloin laittautuun pikkusen liian myöhään ja väänsin siinä samalla meikkipostausta, joka onnistu pahanpäiväsesti - samoin kun mun silmämeikki. Musta eyeliner ei pysyny millään kurissa vaikka miten taiteilin ja loppujen lopuks olin kiireestä niin paniikissakin, että kädet tärisi, eikä mistään tullu mitään :D Eipä muuta kun koko naamari sitten uusiks..... Päätin mennä sitten ihan tutun kaavan mukaan, eli mun normaalilla arkimeikillä. Silmäkulmiin lisäsin vielä puolikkaat irtoripset nopeesti, etten ois ihan "perus". Hiusten laittoon mulla jäi aikaa noin 10 minuuttia, ja melkein itku tuli kun väänsin Pearl Wandilla kiharaa pidennysten latvoihin :D Ja täällä kämpässä oli lämpöö noin 45 astetta.

Vaikeuksien kautta voittoon, olin kuitenkin ajallani Aleksanterin Kirkolla tossa keskustan laidalla ja tämän näkösenä olin liikenteessä:

Mekko /Nelly.com | Kengät /DinSko | Huivi /H&M | Korvikset /Glitter | Laukku /Turkista

Laukkua en sitten löytäny mitään kiinnostavampaa kultasilla yksityiskohdilla, niin otin ton "Mulberryn", joka kävi ihan hyvin tohon asuun. Huivin ostin yhtenä päivänä ja siitä tulikin heti yks mun suosikeista. Se on siis sellasta ihanan ohutta ja pehmeetä materiaalia oleva ympyrähuivi, joka istu tosi sievästi boleroksi ja värimaailmakin oli täydellinen.

Kun tietäisitte, miten paljon mä porasin taas heti kun musiikki alkoi soimaan :D Aleksanterin kirkko on muuten aivan mahtava ja vissiin Tampereen suosituin vihkikirkko Tuomiokirkon ohella.

Ite juhlat tanssittiin Kangasalla, Ali-Marttilan juhlatalolla, joka oli just eikä melkein mun mieleen! Järvimaisema, aitaus, jossa pari hevosta ja tollasta true kesähääfiilistä. En edes tienny tollasta olevan, harmi kun en huomannut ottaa ulkoo kuvia. Kokki ja kuvaajakin pääsi kuvaan, hah :P En uskaltanu mennä tonne peremmälle kun siellä ei ollu ketään vielä :D

 Ruoka oli ihanaa ja sitä oli paljon ja jälkkärinä taivaallista boysenmarjakakkua.

Koruiks valittin tunnesyistä mun kultaset papuketjut kaulaan ja ranteeseen, sekä sitten ton kultasen tuplasormuksen. Kampaus nyt on vähän epäonnistunu, mutta en muistanu sitä kun tasan kirkolle asti :)

Niin ja mites toi 5 minuuttia pöydän ääressä ja punaviinit sylissä vaaleella mekolla...? Sain sen kyllä puhdistettua tosi hyvin ihan paperilla pyyhkimällä ja vähän vessassa lavuaarissa lotraamalla, eikä sekään kyllä jaksanu painaa mieltä minuuttia kauempaa, niin hyvä meininki oli koko päivän. Tanssahdeltuakin tuli, mutta morsiuskimppua en saanu tälläkään kertaa :P

26 kommenttia :

  1. Nätti tuo sun mekko! Ihanilta näyttää tunnelmakuvat tuolta häistä, nätit koristelut ja tuo Alekstanterinkirkko näyttää upealta sisältä.

    Juhliin valmistautuessa aina tuntuu, että sattuu ja tapahtuu ja lopulta se ei sitten enään niin häiritsekään. Sitäpaitsi aina loppuillasta kaikki on jo vinksin vonksin, niin sit ei ainakaan enään haittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Siinä kun on hyvä fiilis niin unohtuu kaikki pienet epäkohdat aika näppärästi! :P

      Poista
  2. Voi sä olet taas ollut ihanan kauniina! Täydellinen asu häihin :) <3
    Tosta huivista ois ollut kiva saada kuvaa vähän lähempää. Se värimaailma tosiaan näyttää ihan täydelliseltä. Mä muuten olen oppinut pitämään huiveja :) Oon ihan rakastunut niihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! :)

      Tota huivia tullaan varmaan näkeen ihan kyllästymiseen asti täällä blogissa, se on aivan ihana! :P

      Huivit <3

      Poista
  3. Toi mekko on tosi kivan mallinen(en vaan ite osais olla ton takaliuhukkeen kans) ja väri sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli mulle korkkareittenkin kanssa vähän liian pitkä, meinas jäädä kantapään alle koko ajan :D

      Poista
  4. oot kyllä ollu kaunis ja tyylikäs! <3

    VastaaPoista
  5. Ootpas ollu kauniina! :) ja toi mekko on IHANA :p

    VastaaPoista
  6. Tosi ihana toi mekko, muutenkin oot ollut tosi nättinä :).

    VastaaPoista
  7. Hieno asu ja nätti meikko, dont worry turhaan huolehdit että epäonnistuit ;) Sulle sopii kevyempi joku utuinen meikki vähä niikö tossa :)

    VastaaPoista
  8. Hei vähänkö hyvä idea tuo ympyrähuivi bolerona, laajentaa aika kivasti valinnanvaraa sen suhteen miten peittää olkapäät kirkkoon! Kauniina oot ollu, nuo kiharat on just kivan rennot eikä mitkään pönötysnukkemeiningit. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) ympyrähuivista tuli tosiaan hirveen sievä bolero, voin ehdottomasti suositella, koska toikin makso vaan kympin ja on tosi monikäyttöinen 8)

      Poista
  9. Löysitpä ihanan mekon ja oot ollu kyllä taas ihan super nättinä! Ps. en tiä oonko koskaan kommentoinu sulle :D ja oon "salaa" blogaillu tässä jo aikas kauan, ja oon niin nöösi, et oo kellekkään uskaltanu kertoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! Poikkesin nopee sun blogissa ja se vaikuttaa ihan sairaan hyvältäääää! Taidan jäädä lueskeleen :D

      Poista
  10. Ihanan asun oot häihin pukenut!! :)

    VastaaPoista
  11. etkö enää seurustele/ole kihloissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tehny kumpaakaan moneen kuukauteen :)

      Poista