perjantaina, elokuuta 24, 2012

Jotenki väsyttäis?

Mun PITI kirjottaa siitä eilisestä Hesan reissusta, mutta mä en yksinkertasesti saa sitä valmiiks enää tän päivän puolella ja mua väsyttää niin kivasti, että pakko päästä maaten :D

Mä olin yöllä yhden aikaan kotona ja vein siinä koiraa pihalle ja menin petiin, ennen kahta ihan selkeesti, mutta jostain syystä uni ei vaan tullu. Siinä kieriskelin sängyssä ja Dominokin vaan kiusas mua, tuli naaman päälle, tyynylle ja möyri (okei, kaikki sen syyks siis!) niin etten pystyny asettuun... Viimesen kerran kattoin kelloo 4:56 ja vielä senkin jälkeen pitkään tuijottelin kun sälekaihtimista tuleva valo kirkastu kirkastumistaan....

Jos nyt säkällä 1,5 h sain nukuttua aamusta niin hieno homma ja siitä sitten pikkusen kamalalla ololla töihin. Se fiilis, kun et oo saanu nukuttua. Ihan verrattavissa krapulaan.

Aamulla teki mieli pistää päälle jotakin vähän rennompaa kun oli niin paha olo.

 Farkut /Dr Denim | Collegebleiseri /Link | Huivi /H&M | Laukku /Michael Kors | Balleriinat /H&M | Toppi oli vaan valkonen toppi :D

Pieni tuhma sirkuskoira. Ps, vieläkään en oo raskaana vai mites toi maha...

Uudesta huivista toivottiin lähempää kuvaa, niin tässähän tätä :) Siinä on beessiä, puuterinväristä, eläinkuvioo... Täyttä rakkautta.

 
Pöyhin yhtenä päivänä mun korulaatikkoo ja siellä on niin paljon kaikkee pientä ja ihanaa, jota ei tuu käytettyä kun ei ikinä muista omistavansakkaan sellasia. Yritän käyttää nyt vähän vaihtelevammin koruja, ettei aina ois niitä samoja :) Tänään ranteeseen eksyi One:n korukello ja kaulaan swarovski kristallilla koristeltu riipus.

Nyt meen maaten ja huomenna koitan sit päästä elävienkirjoihin takasin, meni jotenki suunnitelmat ihan uusiks tän väsyn takia ja mä en mitään päiväunia meinaan harrasta!

14 kommenttia :

  1. hei millon teet kirppislöytö videoita tms?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillon kun käyn kirppiksellä ja löydän sieltä jotakin :)

      Poista
    2. okei eli mars mars kirppikselle!!! :)

      Poista
  2. Kaunis asu:) Nuo farkut näyttävät kyllä tosi kivoilta ja hyvin istuvilta:)! Täytyy joskus itsekkin kokeilla noita Dr. Denim housuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannattaa koittaa noita, noi on ihan sika hyviä! :P

      Poista
  3. Nätti asu ja nätti tyttö :) Vyö ja kellokin mätsää yhteen. Et kyl näytä kuvassa yhtään väsyneeltä :) Jos mä oisin nukkunu 1.5 h tai vähän enemmänki ja ois aamuherätys ni silmät olis punasena.. Muutenki allergisena ne saattaa yhtäkkiä reagoida vaikka vaatekaupassa että alkaa punottaa.. sulla silmät o ni kirkkaat ku siperian huskylla ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Kiitos! Mutta joo mullakin välillä kun väsyny niin silmät punottaa ja pahasti, ainakin aamulla oli kyllä, mutta iltapäivästä ne kirkastu kun sai vähän energiaa ruuasta jne :P

      Poista
  4. Iihana Domino! Aivan kuin meidän koira, väritys ihan sama. Niiden pitäis tavata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D No joo, Dominolla ei hirveesti koirakavereita ookkaan nykyään! :(

      Poista
  5. Ihana toi toinen kuva! :) Ja kaunis look!

    http://smilewithyoureyes-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihana huivi! Rakastan sitä. Pitää ehkä itellekin hommata tollanen. Myös toi bleiseri on jotain....ah...mä en keksi sanaa sille. Oon aikasemminkin kytännyt sitä sulla, mut en oo MISTÄÄN löytänyt samantyylistä.

    VastaaPoista