perjantaina, elokuuta 10, 2012

Päivän rytkyt

Raitapaita /Lindex | Bleiseri /Veromoda | Farkut /Dr Denim | Kengät /en muista, enkä jaksa käydä kattoon :D | Laukku /Michael Kors

En tiedä mitä tossa kuvassa kävi noitten kenkien kanssa, ne on oikeesti punasta kiiltonahkaa ja ihan sairaaaaan ihanat! 8) Tulee vaan käytettyä noita hirveen harvoin, koska punanen ei oo mitään mun suosikkivärejä vaatteissa :) Muuten taas ihan perus.

Oonko muuten ikinä sanonut, että pidän yleensä monta päivää (ellen jopa viikkoja) putkeen samaa laukkua? Mulla on niin paljon sälää laukussa, ettei huvita alkaa siirteleen niitä laukusta toiseen varsinkaan aamusin kun onnistun aina järjestään itelleni kiireen :D Tarvitsisin jonkun uuden mustan laukun kultasilla yksityiskohdilla ja oon miettinyt tota Hamiltonia isompana... Toisaalta mulla on jo kaks Hamiltonia, että ehkä joku toinen malli ois paikallaan, mutta sitten taas toisaalta, toi on just mun näkönen yksityiskohtinensa ja isompana täydellisen kokonen jos tarttee olla järkkäriä ja muuta mukavaa matkassa.

Kattellaan! :)

31 kommenttia :

  1. noi lävistykset on aivan järkyttävät, ei sovi sulle yhtää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä noi sopii sulle just hyvin!!!

      Poista
    2. Ne just sopii anniinalle yllättävän hyvin! Uskoisin ettei kauheen monille sovi :)

      Poista
    3. oon samalla kannalla,oot paljo kauniimpi ilma jotai vitu renkait naamas
      en ees tajuu miks otit tollaset hyi vittu

      Poista
    4. Otin siks kun oon niin pitkään halunnu ja ennen kun sitä arvaakaan, voi tulla päivä, milloin niitä ei enää voi naamassaan pitää :)

      Poista
  2. ootko tehnyt kotipostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tästä kotoo, teen kun mulla on fiilis :D Mutta entisistä kotoota on, niitä löytyy tunnisteiden "sisustus" ja "koti" alta :)

      Poista
  3. Ihana toi pikkudiiva tuolla takana :)

    VastaaPoista
  4. mikä järkkäri sulla on? :--)

    VastaaPoista
  5. Haa, jatkan randomilla kommentointilinjallani. Itseasiassa ihan tosta ylemmän anonyymin kommentista tuli mieleen kun on pitäny kommetoida sulle että sun tyylis on mun mielestä kauheen hauska. Välillä oon tollanen tosi asiallisen ja "tavallisen" näkönen ja sit sulla on se sellanen hipsteriskrillex-tyyli josta tykkään hippasen enemmän kun tästä sun normaalimmasta. Lävistykset sopii sulle mun mielestä hyvin ja eihän sillä loppupeleis mitään väliä oo vaikkei sopiskaan kunhan ite tykkäät, daa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos :D Itekkin oon sitä mieltä että sama se sopiiko vai ei, kunhan itte tykkää on se pääasia! :)

      Poista
  6. Hui kun oot laihannäkönen! :O kuinka paljon oot pitkä/painat? mun mielestä taas on ihanaa laittaa johonkin tosi beisikkiin asuun (esim koko mustaan) kirkkaanpunaset korkkasit, tekee kunnon säväyksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotakuinkin 164cm/53kg tällä hetkellä 8) Tai siis pituuttahan nyt en oo kasvanu ainakaan 12 vuoteen :D Värikkäät asusteet on niin huippuja, saa ihan eri meiningin asuun tosiaan!

      Poista
  7. mitä kouluja oot käynyt ja missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ala-aste, yläaste ja amis ja työasiat jää blogin ulkopuolelle 8)

      Poista
  8. Mitäh? samaa laukkua VAAN viikkoja? ;D
    Itse käytän samaa laukkua niin kauan että se hajoaa. :D Kenkiäkin käytän vain 2-3 eriä.. vau! :D
    Sama vika minussa, en jaksa siirrellä kamoja laukusta toiseen vaikka niitäkin on kertynyt. :)
    Niin ja aivan ihana asu, sulle sopii kyllä mikä vain. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis putkeen! :DDD HAHA! En nyt sentään viikon välein uutta osta! :D

      Kiitos kommentista! :)

      Poista
  9. Ihana toi asu.

    Oon kans miettinyt Hamiltonin ostoa jo vaikka kuinka kauan. Aluksi mietin perusmustaa, mutta niitä on niin paljona kaikissa muissakin ihanissa väreissä. Myös Rock N' roll -versio on musta hieno.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se rock n roll on kyllä kans ihan mahtava! Ja tosta tosiaan on niin paljon kaikkia ihania värejä, sellanen punainen ois kans niin houkutteleva<3

      Poista
  10. Oon aina miettiny et missä oot töissä? :D ja millanen reaktio tuli ku otit noi lävistykset? ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Työasiat jää blogin ulkopuolelle, mutta työkaverit ei varsinaisesti mitenkään kommentoinut, yks miespuolinen totes vaan että "No hyi, en pussailis" :DD

      Poista
  11. Bleiseri on IHANA.
    Mulle tuli mieleen noista kengistä se yks leffa.... mikähän sen nimi oli. Se sellanen tosi vanha leffa, missä se tyttö joutuu jonnekin metsään lentävällä talolla, tappaa yhen noidan ja sen noidan sisko alkaa kostaa sille tytölle. Siel metsäs se tapaa jonkun peltimiehen ja leijonan, olisko ollu joku kolmaskin? Sillä oli sellaset punaset kengät :)
    Noi lävärit sopii sulle oikein hyvin :) Myös sun vaatetyyleihin, joka munkin mielestä vaihtelee ihanan usein aika ääripäästä toiseen. Se oliskin tylsää katottavaa, jos olis koko ajan tollasta samaa klassista tyyliä, niin kuin yhdessä toisessa blogissa (en nyt tähän sitä viitti kirjoittaa).
    Ihana Anniina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <33

      On muuten hauska, kun tulee mieleen joku leffa, jonka on nähny kakarana, mutta ei todellakaan tiedä sen nimee, eikä löydä tietoo siitä mistään, vaikka muistaa hyvinkin tarkkaan jotain yksityiskohtia siitä :D sillon kun olin umpparin takia saikulla, etin helvetin pitkään yhtä elokuvaa, jossa oli 2 linnunpoikasta ja hirveen työn ja tuskan kautta sitten löysin sen ja kattelin YouTubesta :D nyt on kans yks elokuva mielessä, tullu ihan 90 luvun alusta telkkarista ennen Robin Hoodia, sitä piirrettyä elokuvaa. Siinä oli jättiläinen, muuta en muista :D

      Poista
  12. mun mielestä noi lävistykset on just kivat ja sopii sulle ! ja sit ku ne ei oo ihan tota samaa tyyliä niinku sun vaatteiden kaa ni näyttää kivalta(8 en tie tajusitko mitään mutta kaunis oot ja rakastan sun tyyliä ja sun tapaa kirjotella ja kaikkee !(:

    VastaaPoista
  13. Sul on ihania vaatteita!

    http://nevergiveup-pihla.blogspot.fi/

    VastaaPoista