maanantaina, elokuuta 13, 2012

Täälläläälääläällää

Kotimaanmatkailu suju hienosti, kameraa mulla ei ollu mukana, mutta laitan nyt pari iPhonelaatukuvaa viikonlopulta.

Lähin lauantaina jo klo 12 junalla sinne Sjoelle ja pyörin siellä vähän kylillä sillä välin kun kaveri oli töissä. Löysin jopa Epstorin ja Torikeskuksen kyllä, mutta en uskaltanu lähtee taiteileen minnekkään tunnetusti huikeen suuntavaistoni kanssa :D Siis mun suuntavaistostahan kertoo jotakin jo se, että oon eksyny Hämeenlinnan keskustaan.

Kaverin uusi koti oli ihastuttava.
 
Ja mitä mitä siis ennenkuulumatonta, heti alkutöikseen kaks miestä kokkas mulle ruokaa :D Tarjosin kyllä apua, mutta ei kelvannu :D

Oli tollasta kinkku-aurinkokuivattu tomaatti-pastaa ja kyllä muuten oliki hyvää.
 
Boolia oli 17 litraa ja se kuulemma loppu jo ennen kaheksaa? :D
 
Valkkasin itelle iha suoraa pullon perusteella valkoviinin, enkä kyllä joutunu pettyyn, hyvin maistu.

Päivän pärstä... Baariin vaihdoin kyllä topin päälle.
 
AAMULLA.

Oli vähän huono olla.

Mäkkisafka ja Uuno Turhapuro -elokuva onneks helpotti.

Onko muilla muuten kokemusta tälläsestä, että joka kinkereissä on joku biisi tai pari, jota kuunnellaan about 400 kertaa illan aikana?! Aina joku käy vuoron perään sen saman laittamassa taas ja taas :D 

Tälläset oli tällä kertaa:



Ps. Terveiset lukijalle joka tuli mua moikkaileen H&M:llä tänään! :) Tuli hyvä mieli!

24 kommenttia :

  1. Kivan näköset bileet, ihan mahtava tuo ystäväs uusi koti!! (: Yksissä tämänvuotisissa häissä oli kans tuollainen samanlainen boolitonkka, tuommonen pitäis saada omiinkin juhliin, oli meinaan kätevä ja nättikin!

    Ens kerralla poikkeat sitten S-joelta vähän tänne rannikollekin päin, ei oo pitkä matka! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin haluaisin käydä Vaasassakin, mun yks parhaista ystävistähän on sieltä, harmi vaan, että sattu just puol vuotta sitten muuttaan Australiaan :D Ikinä ei keritty Vaasassa käymään :(

      Boom city :D

      Poista
  2. Sulla on kyllä aivan mahtava tyyli ja noi sun huulikorut on ihan hitsin mageet:)

    VastaaPoista
  3. söpö sinä! <3 oot kyl niin skrillex :D siellä on mun nimikkoroseviiniä juotu! :p paljo toi sun viini makso ja mikä sen nimi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs se sellanen rosee on, multa on menny jotain ohi kun vedän aina Pinkkiä :D

      Muistaakseni toi oli vajaa 15,00 € ja en kyllä tiiä mitä love potionia toi oli, oliko ees niitä "oikeita" Ed Hardy -viinejä vai joku karu feikki :D Valkkaria mielin ja tartuin vaan hienoimpaan pulloon, jonka kuvauksessa luki "kuiva" :D

      Poista
    2. äääh en mä sit haluu sitä ostaa, en tykkää kuivasta ku niitten kanssa tulee vaan jano haha :D
      Se on semmonen joku Fleur de NINA viini! muovinen pullo :D

      Poista
    3. Lantraat kato sitä kuivaa kivennäisveteen niin jano lähtee ja riittää vähän pidemmäks aikaa pullo :PP

      Mä en o kuullu tollasesta viinistä, pitää ostaa joku kerta :D

      Poista
    4. haha sit vaan kusettaa hulluna :D
      http://alko.fi/tuotteet/fi/428518 -tuo se on :) en tykänny ku kuivaaa!

      Poista
  4. anteeks, jos loukkaannuit, mutta mielestäni näyttäisit kauniimmalta ilman noita huuliläväreitä :o mutta oot kuitenkin kaunis, joten tää oli siis vaan mun mielipide 8) ! heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos kommentista :P Ei mua ihan näin helpolla loukata :D

      Poista
  5. MIllä värillä värjäät sun tukan? Tosi kivan värinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaus on tossa vähän alempana, anteeksi kun sekoilin sen sinne :D

      Poista
  6. linkkaa lisää musaa! en oo noita kuullu aiemmin mutta iski ja kovaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun täytyy aina välillä!!! Kiva jos tykkäsit myös :D

      Poista
  7. No millä milloinkin, nyt oon valinnu jotain 5 tai 6 sävyjä, yritän pitää mahdollisimman simppelinä kun oon liian saita käymään kampaajalla ja liian huono taiteileen itte :D

    VastaaPoista
  8. Oi saatana P:n kämppähän näyttää isojen poikien kämpältä :O harmittaa etten päässy :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä kehtaa pojan siellä asua! :))

      Poista
    2. P = Mr. Big ? :D

      Terveisin:
      P

      Poista
    3. P= NO IHAN VITUN KIHO :D

      luv u m8!

      Poista
  9. Sun suuntavaihtos on samanlainen ku mulla! Mä välillä eksyn tai joudun miettimään jonkun verran reittejä etukäteen esim Järvenpään keskustassa, vaikka käyn siellä aika useasti viikossa ja asuinkin siellä ekat 12 vuotta :'D Mä voin vieläkin helposti eksyä mummulle mentäessä, jos en mene aina sitä samaa reittiä, vaikka se on asunut samassa paikassa jo pari vuotta.
    Sää oot ollut taas niin nättinä :) Jos toi on sun "on vähän paha olla"-look, niin sä et halua nähdä mua silloin, kun mulla on vähän paha olla. Tukka pystyssä, eiliset meikit naamassa, makaan sängyn pohjalla :D Ei tietoakaan, että olisin ennen iltaa ajokunnossa. Onneks kuitenkin kärsi "siitä pahasta olosta" tosi harvoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh no olisit nähny mut aiemmin tona päivänä kun oli just ja just meikit saanu yöllä pestyä ja kevyt pandakarhulook :DD Ja toi meikkaaminenkin kesti ja kesti kun käsi tärisi niin pahasti :DDD

      Poista
  10. ha näin sut karmas, mut en saanu jurriltani aikaseks sanoo mitää :D hyvä meininki näytti teilki oleva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvää päivää, ei ollu varmaa kaunista katsottavaa koska meillä ei kellään ollu ees mitää käryä missä baarissa oltiin :DDDD

      Poista