perjantaina, syyskuuta 14, 2012

One day in my life

Toivepostaus jota en oo ikinä muistanu/jaksanu toteuttaa.

iPhone soittaa sen maailman ärsyttävimmän melodian ekan kerran kuudelta ja käskee mua aamulenkille. Haistatan pitkät tänään, nyt en pysty.

Seuraava hälytys on 7:30 ja siihenkin painelen tänään lisäaikaa, kunnes toteen, että ylhäällä ois jo paras olla. Sitä ennen tsekkaan vielä Facebookin, kalenterin ja blogiin tulleet kommentit kännykällä.

Heti jääkaapille ja PepsiMaxia lasiin, ilman sitä ei päivä lähde käyntiin.

Takki /Vila | Velourhousut /Baby Phat | Kengät /DKNY
Ja koiran kanssa aamupissalle. Domino ei viihdy kauaa pihalla aamulla, varsinkaan kun on jo noin koleeta.

Telkkarista Voice päälle, että saadaan vähän musaa ja muuta mukavaa.

Oon ihastunut tohon Dermalogican kasvoveteen.

Pärstän fiksailua, tänään ei riitä aika kun meikkivoide + puuteri + kulmakynä + ripsari -komboon, koska olin laiska ja heräsin niin myöhään. Otan aina ton meikkipussin mukaan, jossa on kaiken näkösiä pienikokosempia meikkijuttuja ja niitä sitten lisäilen päivän mittaan jos siltä tuntuu.

Suoristan tukan, puen päivän asun ja koristelen itseni. 
Mekko /H&M

Laitan meille molemmille päivän eväät valmiiksi. Tässä vaiheessa kello on noin 8:40 ja on aika suunnata työmaalle.

 Maisemaa työmatkan varrelta. Tulee aina hyvä mieli mennä töihin.

Aamupalaks syön leipää (juustolla ja lauantaimakkaralla nam :D) ja juon teetä.

Joku on leiponu ja pullaa on tänään tarjolla, en voi kieltäytyä. Ja taas lisää teetä :D

Jossaki vaiheessa nautin lounaan. Mulla on yleensä aina eväät mukana ja tänään on tällästä gourmeeta että! Perus nakit ja muusi, paljon ketsuppii ja perunasalaattiakin.

Viiden maissa hiippailen kotiin ja turistina vähän kuvailen matkalla.

Mennään koiran kanssa pihalle käveleen ja moikkaan koirakavereita. Tänään onkin mukava ilma ja puistossa varsinkin on paljon tutkittavaa.

Soitan pianoo ehkä puoli tuntia, kelaan, että kotona on likasta ja alan siivoon.

Panta /Nike | Huppari /Warp | Housut /Adidas | Lenkkarit /Nike
Lähden lenkille.

 Nää maisemat inspiroi mua joka kerta!

Lenkin jälkeen istuskelen tuuletusparvekkeella ja poltan röökiä. Toi sisäpiha on ihana, lukuunottamatta naapurirakennuksen kattoremonttia. Varsinkin kun tossa on melkein aina jollain pyykkejä kuivumassa, niin siinä on sellasta vanhan ajan meininkiä :P

Käyn suihkussa ja käyn vielä koiran kanssa pihalla ja kello lähentelee jo puolta kymmentä.

Kynttiläillallisella on pari hapankorppua, aurinkokuivattua tomaattia, fetajuustoo, kukkakaalia ja jälkkäriks brieetä. Ja juomana limua.

Sit oikeestaan kattelin TV ja räpelsin kännykkää, tietokonetta ei huvittanut avata :) Itseasiassa olin syntinen ja kattoin BB :D Oon kattonu sitä nyt 3 päivää putkeen silmät kiiluen ja tänäänkin taidan :D Mikä hitto mua vaivaa?! :D

Sellanen päivä siis siinä muitten joukossa. Ei mulla aina näin 'ankeeta' oo, tänään nyt ei ollu mitään ohjelmaa :D Ja itseasiassa mulla oli varsin mukava päivä, vaikka saattaakin näyttää siltä, että jessus miten tylsä elämä :P

20 kommenttia :

  1. Voi vitsi, oli tosi kiva postaus :)

    Rupes tekee mieli nakkeja....

    VastaaPoista
  2. minkälaista työtä teet?:)

    VastaaPoista
  3. Oli tosi ihana postaus!
    Ja yhdyn Jonnaan et rupes tekee mieli nakkeja!
    + ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  4. Korvapuustit on mun kryptoniitti, tai oikeestaan nikotiini.
    Hurja tuo 4. kuva, osoittaa miten tärkeet silmät ja kulmakarvat on kasvoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korvapuustit on niin ihania, niitä saa vaan liian harvoin :)

      Poista
  5. oot kaunis mutta oisit mun mielestä kauniimpi ilman snakeja..(: mut se on vaan mun mielipide!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja mielipiteet on aina tervetulleita! :)

      Poista
  6. tää oli iha himo hyväpostaus sulta lisää näitä!!:DD ja sulle sopi mun mielestä ku sulla oli jossai vaiheessa vaaleempi iho niin se. Olit niin kaunis sillon! oot toki nytkin, mutta sillon olit niin paljon kauniimpi ja paremman näköinen.

    VastaaPoista
  7. Oi että. Vähän spooky, kun mun kauan kadoksissa ollut kummitäti löytyi toissavuonna ja asustaa tossa Tuomiokirkon (?) vieressä, ja lenkittää villakoiraansa tossa samoilla huudeilla kirkon luona! Kylmät väreet oikein tuli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Me ollaankin ainaki yhtä mustaa villakoiraa tuossa nähty, ties vaikka olis sama villis kyseessä :D

      Poista
    2. Muistaaksein se koira on harmaa :) Aika vanha rouva jo. Ja ulkoiluttaja semmonen reilu kuuskymppinen täti :)

      Poista
    3. Aijaa :)) No tiedänpä pitää silmällä ;)

      Poista
  8. Nakkei ja muusii hahahaha, kunnon äijäruokaa :DDDD

    VastaaPoista