lauantaina, syyskuuta 08, 2012

Sataa ja paistaa

Heräsin tänään vasta joskus 11 aikaan ja ilmeisesti tuli nukuttua vähän liian pitkään, koska olo oli kun haudasta repästyllä. Aurinko paisto ihanasti, käytiin Dominon kanssa kävelyllä ja aloin kampaan naamaani kaupungille lähtöä varten. Just kun olin saanut itteni kuosiin, tsekkasin pihalle ja siellä tuli vettä ihan kaatamalla :D

Keli on vaihdellu koko päivän, ensin tulee vettä, sitten paistaa aurinko ja yhdessä välissä tuli rakeitakin hetken verran.

Tänään teki mieli laittaa pitkästä aikaa jalkaan pinkit farkut, joita en muistakkaan aikoihin käyttäneeni. Kaveriks valkkasin konjakkia ja valkosta ja kolmikko toimii mun mielestä oikeinkin hyvin. Jalassa oli ensin samansävyiset balleriinat, mutta ne kastui ja jouduin palaamaan kun huomasin (yllättäen kassalla) lompakon jääneen kotiin.

Housut /Link | Paita /Gina Tricot | Takki /Only | Laukku /Michael Kors | Avokkaat /DinSko

28 kommenttia :

  1. No nyt on kyllä todettava, että tuo asu todentotta toimii! :-) Ja ah noi farkut, niin ihanat!<3

    Tänään on ollut kyllä niin kurja ilma.. Harmittaa kun vihdoin ja viimein oon toipunut flunssasta sen verran, että ulos olis voinut mennä käymään. Mutta ei kukaan hullu tuonne vesisateeseen lähde :-D Paitsi ilmeisesti sinä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olin ihan maastoutunu sateenvarjoon :D Ja kiitos!

      Poista
  2. En tiiä miten onnistuin, mutta luin tuon otsikon että "Salsaa ja pastaa"... Oisko vaikka nälkä tai jotakin. :D Tosi kiva asu, ihanat nuo housut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Arvaa miten paljo alko tekeen nyt mieli noita kun mainitsit :D

      Poista
  3. Mitenkäs tossa ekassa kuvassa oot saanu ittes jotenkin - sanotaan kolmekymppisen näköseksi. Siis ei yhtään paha, normaalisti vaan näytät niin kakaralta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiiä :D Ja vähän loukkaannuin, en mä halua eikä mun tarvi vielä näyttää kolmekymppiseltä!! :D

      Poista
  4. Ihana asu! Hyvin sopii yhteen tuo väriyhdistelmä. :)

    VastaaPoista
  5. tuo asu todentotta toimii! :) Ja noi farkut, ihanan pirteät :)

    VastaaPoista
  6. Olitkos koskarissa? Saatoin ehkä jopa nähdä sinut :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä mä sielläkin käväsin! :)

      Poista
    2. olitkos gina tricot:ssa?

      Poista
    3. Joo ainahan mää siellä oon :P

      Poista
  7. Ihana asu :) Tyylikäs ja noi pinkit pökät tuo just sopivasti särmää.

    + oot erityisen huippuhyvännäkönen ekassa kuvassa :0

    VastaaPoista
  8. Voi ihana asu! Näyttää iha sairaan kivalta noi värit yhessä! :)

    VastaaPoista
  9. Nätti asu, nuo housut ovat ihanat!:)

    VastaaPoista
  10. Ihana asu ja sait uuden lukijan ;)

    http://kiisukesekene.blogspot.fi/ tossa on omani, käy ihmeessä kattomassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitääkin käydä katsastamassa 8)

      Poista