maanantaina, lokakuuta 22, 2012

Nimipäivä ja vähän uusia meikkejä

Mua odotti tänään töistä kotiin tultua huikee yllätys eteisen lattialla...
Ilahduin todella paljon tosta, eikä kukaan oo vielä myöntäny olevansa tän takana :D Tää pelasti mun päivän ihan totaalisesti :D

Oli toinenkin kiva juttu, nimittäin laitoin viimeviikolla torstainako pienen meikkitilauksen Thebokselle. Thebos myy mm. kosmetiikkaa ja vaatteita ja hinnat siellä on todella edulliset. Erittäin nopee toimitus yllätti positiivisesti ja paketista löytyi tälläistä:


Revlon Age Defying Spa -meikkivoide, CCUK Quick Stroke -eyeliner, Revlon Age Defying Spa -peitevoide, St. Moriz Instant Self Tanning Mousse (dark sävyssä, tottakai ;)), sekä Covergirlin Clean Makeup -meikkivoide.

Itseruskettava mulla ehti just loppumaan ja halusin koittaa jotakin uutta. Tosta St. Morizista oon kuullu pelkkää hyvää ja ajattelin ottaa sen testiin ja meikkivoiteet mulla alkaa oleen taas vähissä niin ajattelin ostaa varastoon pari, kun oli niin kovin edullisia (3,90 € ja 4,90 €). En ole vieläkään löytäny Sitä Oikeaa meikkivoidetta, niin tykkään aina testailla kaikkia erilaisia :)

Theboksella on käynnissä myös kiva meikkikilpailu jonne pääset TÄSTÄ ja josta voi voittaa lahjakortteja kyseiseen nettikauppaan, että ei muuta kun hop hop kaikki osallistumaan! Itsekkin taidan osallistua, tollaset on kivoja! :)

---

Lauantaina oltiin vähän likkojen kanssa viihteellä ja voi jessus miten hauska ilta olikin taas :D

Tässä vielä joku erittäin sekava kuva Fat Ladysta ja loppuun illan biisi joka on IHAN HUIKEA!


16 kommenttia :

  1. mistä nuo saappaaaaat onn :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on DinSkosta, mutta ne on ollu mulla jo 3 vuotta! En vaan millään raaski käyttää niitä, etten tuhoo niitä :D

      Poista
  2. Toi ST.MORIZ on ihan huippua! Mulla on tota suihkutettavaa ja oon ollu kyl tosi tyytyväinen tulokseen. Kokeilin ekaks jalkoihin, ku en uskaltanut heti laittaa koko kroppaan, ku en tietäny millane tulos olis ollu. Täytyy ny laittaa kans itseruskettavaa kun oon kuin kalkkilaivan kapteeni taas :D ainut miinuspuoli on se, että kuluu nopeesti pois. :( mutta kuivuu tosi nopeesti, niin sitä viittii laittaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mun täytyy heti tänään kyllä läträtä tolla! :D (teko)Rusketus on niin ihanaa :D <3

      Poista
  3. En tiedä onko kukaan koskaan sanonut sulle, mutta oot silleen hiukan Megan Fox-look a like tyyppi? Oot ihan kuin veistos siitä. Vaikka tää kuva nyt tässä postauksessa onkin vähän himmeä (tais olla pääkin kuvanottohetkellä? 8--) ) niin tosta näkee miten saatanan sex appeal sä olet, just like Megan Fox.

    UPEA ihan 6-0 ja vähän päällekin. Wau, wau ja vielä kerran WAU!

    Mitä ominaisuutta itsessäsi sä pidät parhaimpana, jos sopii kysyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :D <3 Ihana kommentti :D

      En osaa määritellä mitään tiettyä ominaisuutta, mitä pitäisin itessäni parhaimpana, oon hyvä kokonaisuus ulkoisesti ja vielä sitä enemmän itessäni pidän mun mahtavasta persoonasta :D

      Poista
  4. vihdoinki löysin jostaki edullisen paikan josta voi tilata kosmetiikka tavaroita halvalla, ennen oon tilaillu kaikista kalliista paikoista meikkej ynm, mutta ne on ollu hirveen huonoja. mutta sun ansiosta voin tilata halvalla hyviä meikkejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että musta oli jotakin apua!!! :D Tuolla on kaikkee ihanaa ja sellasia merkkejä, jota ei ihan kaikkialta löydä ja tosi edullisia! Tykästyin kanssa :D

      Poista
  5. Myöhästyneet nimpparionnittelut Anniina! ♥

    VastaaPoista
  6. Moikka! Tiedäthän, että piilomainonta on laitonta? Mainoslinkkejä laittaessasi sinun tulisi mainita, että kyse on sellaisista. Postauksestasi tai blogistasi yleensäkään en moista mainintaa löytänyt... Kiva, että suosittelet tuotteita/nettikauppoja, mutta reilu peli kaikin puolin. Eiks niin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän kyllä, olinkin unohtanut kokonaan laittaa maininnan asiasta sivuille, mutta nyt se löytyy :)

      Poista
  7. parempi kuva tosta asusta!!

    VastaaPoista
  8. Selviskö toi nimipäivän mysteeri koskaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, oon vieläkin ihan pihalla siitä :D

      Poista