tiistaina, lokakuuta 30, 2012

PROBLEM?

En nyt ymmärrä mitä tää bloggeri trollaa, mutta tää tekstieditori ei yksinkertasesti toimi sillain 'WYSIWYG' -tyyliin, että lämmään nyt komeesti nää kuvat Tinypicciin ja koitan saada ne tänne parhaani mukaan.
Oona pisti meidän ryhmächattiin viestiä päivällä, että lähteekö joku siiville töitten jälkeen... Muahan ei ihan hirveesti tarvi ylipuhua siihen aktiviteettiin. Pyörittiin vähän kaupoillakin, mutta kotiin viemisiks ei tarttunut muuta kun nahkahanskat H&M:ltä, joita oon pitkään siellä hipelöinytkin. Niin ja musta tuli Foursquaressa Hämeenkadun Ginan mayor, hah :D Ja joku supermayor myös :D

Tällästä oli päällä tänään. Eli ihan perus Anniinaa. Toi Vilan takki on melko uusi, oon käyttäny sitä jo muutamat kerrat kun on vaan niin kamalan kylmä ja kovaa tuulta ollut. Pitemmän mallista tummaa talvitakkia tarvitsin ja tota vihasin vähiten :)


Alkupalaks oli saatava yks motsarellatikku, enempää en uskaltanu ottaa kun halusin jaksaa syödä siipiä ja ristikkoperunoitakin :D


Olikin kyllä pitkästä aikaa (no viimeks Siipiweikoissa kävin lauantaina ja sunnuntaina siellä Spiikissä krhm) ihan sairaan hyvää, jaksoin kaikki siivet ja melkein kaikki ristikkoperunat. Hyvä tyttö!


Nää siis poistin sieltä henkalta, oon kattellu noita jo pidemmän aikaa, mutta nyt sain vasta ne kassalle asti. Kiva kun nuo on aitoo nahkaa, edullisetkin, 19,95 € ja just mun väri. Sopii hyvin mun suosikkilaukkuun ja saapikkaisiin :)


Loppuun vielä näkymä mun ikkunasta vissiinkin sunnuntai-illalta. Aikamoinen, ettenkö sanoisi.


10 kommenttia :

  1. toi laukku ja noi kengät ah ihanat! :)

    VastaaPoista
  2. Toi yksinäinen mozzarellatikku on aika seksikäs... xD

    VastaaPoista
  3. Tuntuu, että täällä on koko ajan jotain ongelmia. Mä en ole moneen kuukauteen pystynyt kirjoittamaan blogeihin jossa on sanavahvistus päällä ja oon siitä palautettakin laittanut, mutta eipä oo parannusta tullut. Viimeks blogger rupes väittää, että mun blogi on poistettu enkä päässyt sisään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, vähän omituista :D Mutta kiva jos sukka väittänyt, että blogi poistettu niin mitääää :D

      Poista
  4. Tää ikkunasta avautuva näkymä on myös aina yhtä huikee..Itken katkerasti kun meidän ikkunat on luultavasti paketissa joulun ja suurimman osan talvesta kun toi kirkko näyttäis tosi kauniille :(!

    Ihanat nahkahanskat, matchaa hyvin laukkuun&saappaisiin <3:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuuh toivottavasti remppa on nopeesti ohi!!!

      Poista
  5. Ihana asu! Tuo laukku, saappaat ja huivi matchaa tosi hyvin keskenään :)

    VastaaPoista