torstaina, marraskuuta 01, 2012

Laatuaikaa

Sain jollain keinolla huijattua veljeni tänään Ikeaan  mun kanssa. Oikeestaan lähdin hakeen sieltä niitä tuoksukynttilöitä ja vähän jotain sisustusinspiraatiota. Matoillekkin on tarvetta, joten niitä kattelin sillä silmällä ja itseasiassa löysinkin yhden, siitä kuvaa tuolla alempana. Tässä on sekasin taas kameralla ja puhelimella otettuja kuvia, koska järkkäri oli taas mennyt laukussa päälle ja siitä oli loppunut akku. Mulle käy aina niin, koska tossa on virtanäppäin ihan väärän lainen ja väärässä kohdassa :(

Päällä oli ihana ruutupaita ja laitoin pitkästä aikaa oikein huulipunaakin ton paidan väristä innostuneena :D


Tämän kuvan Ikean yhdestä mallihuoneesta oon mun mielestä nähnyt jonkun kaverinkin (tai muun) blogissa/Instagramissa, mutta en nyt muista kenen :D Tää on kyllä aivan ihana, just mun makuun. Noi valot tuolla taustalla on kivat, voisin ehkä tännekkin harkita jotain vastaavaa.


En tiedä, pitikö noitten "luolan" katosta olevien hiirten olla söpöjä, mutta mulle tuli heti mieleen joku teurastamo :D


Ruokakaupasta löydettiin Siipiweikkojen siipikastiketta, mutta jätin kyllä kauppaan, koska toi menis mulla ihan taatusti päivässä :DMä vaan joisin sen ja laittasin joka ikiseen ruokaan mitä teen :D



Syötiin Ikealla hodarit (luonnollisesti), mutta matkalla kotiinpäin todettiin että niistä tuli vaan paha mieli ja ois pitäny syödä useempi. Käytiin sit kaupan kautta hakemassa hodaripullia, nakkeja, hampurilaiskastiketta jne ja tultiin mun tykö vähän kokkaileen. Olikin kyllä hyviä pitkästä aikaa, vaikka ruuanvalmistus tuotti vähän päänvaivaa, sillä mulla ei todella oo sitä mikroaaltouunia :P


Kuvasta ei nyt ihan hirveen hyvin selvää saa, mutta tollasen valkosen maton kiikutin siellä kassalle. Mulla on aina ollut sellasia vaaleenbeigejä nukkamattoja/ryijymattoja/mikä ikinä onkaan, mutta jostain syystä oon viimeaikoina haaveillu tollasesta räsymaton tyylisestä... Toi makso vaan 24,90 € niin aattelin, että pakko sitä on ainakin testata, koska on sen verran halpa. Tykkään tosta kyllä itseasiassa aika paljon ja olkkari on nyt paljon mukavampi, kun sai teeveen johdonkin maton alle piiloon, koska se on mennyt tuosta lattian poikki ärsyttävästi antennipaikan ollessa ihan väärällä puolen huonetta.


Kokeilin tossa myös ekaa kertaa vesimarmorointia kynsiin, mutta lopputulos oli ihan katastrofi. Ei mennyt ihan niinkun tutoriaalivideoissa :D Mut huomenna perjantai ja viikonloppu kyllä tuleekin tarpeeseen, vaikka viikko onkin mennyt todella nopeasti :)

28 kommenttia :

  1. mä en oo viel kokeillu tota vesimarmorointia =) ,nyt taas yksi ihana glitterlakka testattuna kiekolle blogissa ,siel on myös pari arvontaa jos kiinnostaa .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin käydä kurkkaamassa, kiitos vinkistä! Kannattaa testata tota marmorointia, sillä saa niin hienoja, mutta toivottavasti sulla onnistuu se paremmin kun mulla! :P

      Poista
  2. Noi karvatyynyt <3<3 Yritin metsästää niitä eilen H&M:n nettikaupasta, mut ne oli loppuunmyyty :(
    Toi matto sopii ihanasti sun olkkariin! :)
    Haluaisin meidän sohvan alle tollaset jalat myös. Nyt sohvassa on jotkut puiset palikkajalat, jotka ei sovi ollenkaan meidän lattian kanssa, ja se ärsyttää mua suunnattomasti!! Lisäks sohvan alta on hirvee imuroida, kun pitää koko sohvaa nostaa, että saa imuroitua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo nuo on mun itte ompelemat ja ne on ihan huonot, haluaisin hienommat, mutta mistään ei meinaa nykyään löytyä! Tarttisin lisää hienoja tyynyjä muutenkin :)

      Poista
  3. Ite kerran koitin tota marmorointia ja ei mennyt niinkuin Strömsössä. Ärsyynnyin vaan ihan sikana kun se ei vaan onnistuntu :'D Toista kertaa en kokeile!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä en niinkun käsitä, siis siinä vaiheessa kun siellä vedessä olevaa väriä pitäs sohia tikulla, ne kaikki jäi siihen tikkuun kiinni?! Ei kyl todellakaan menny iha nappiin, mutta kyl aattelin kokeilla uudestaan eri lakoilla vielä. Ärsytti se sotkun määrä kun en sormia tajunnut suojata :D

      Poista
    2. haha tiedän ton tunteen! :D
      Sen veden pitää olla just oikeen lämpöstä ettei se lakka kerkee "kovettuu" :D
      kokeile kaikkia erilämpöisiä vesiä..
      Ja ennen kaikkea siinä pitää olla nopea!! :D
      - Jonna

      Poista
    3. Joo, juteltiin just kaverin kanssa, sekin sano testanneensa useita kertoja eri vedenlämpötiloilla ja eri merkin kynsilakoilla, sanoi, että jääkylmä vesi ja Rimmelin kynsilakat on toiminu sillä parhaiten! :P

      Poista
  4. hodariPULLIA????????????????? :D

    VastaaPoista
  5. Näyttää aika ihanalta tuo mallihuone! Ja tosi kivasti matchaa yhteen tuo sun paita ja huulipuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :) Ja toi huone oli niin ihanan tyyni, tahdon tuollaisen!

      Poista
  6. Ihanan näköinen koti sulla! Mistä nuo tähtityynyt on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitko kuvitella, löysin ne ihan Tiimarista, lapussa luki jotain 5 € mut sit myyjä sano että 1,50 € kappale :D Olin iha että what, kun menin kassalle :D

      Poista
  7. Vastaukset
    1. No ei sentään sama kuva, mutta samasta aiheesta ilmeisesti :P

      Poista
  8. todella kivannäköinen kauluspaita sinulle tossa ylimmässä kuvassa!:)

    VastaaPoista
  9. Woaah, aivan ihana toi sun paitapusero! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :D Ruutupaidat on mun suosikkeja :D

      Poista
  10. kiva blogi sulla :)

    http://annijapp.blogspot.fi/ käys kattomassa mun ja mun kaverin oma, liity lukijaks jos tykkäät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pitääkin käydä tsekkaamasa teidän blogi :)

      Poista
  11. oot oikeesti tosi onnekas, tää kehu saattaa kuulostaa todella oudolle mut oon katellinen sun "muuntautumis" kyvylle, oot tosi erinnäkönen heti ku laitat hiuket ja meikit hiukanki eri tavalla. tykkään kans sun tyylistä ihan sairaasti!

    käy toki kurkkaamassa munkin blogia, on mulla toi blogi jo aika kauan ollut mutta periaatteessa se on vasta aika aloittelijamainen :D http://sophiaheinonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiva jos tykkäät!!! :)) Kiitos kommentista, pitääkin käydä tsekkaan sun blogi! :>

      Poista
  12. Ihana blogi sulla! :) Itellä on toi sama matto olohuoneessa, muuten ihana mutta kaikki mulla yms jää kiinni siihen. Kannattaa ehkä suihkuttaa siihen sitä jotain kankaansuojaa. (kuulema auttaa) Harmittaa kun en ite tajunnut! ::)
    Käy tsekkaan ecantstopme.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla Kans kaikki jää siihen kiinni ja näyttää jo ihan likaiselta! Hitsi kun en aiemmin tajunnut! Pitääkin tehdä tuo jos kääntää sen ;D

      Poista