maanantaina, marraskuuta 05, 2012

Se kuka leikkiin lähtee, se marraskuun kestäköön.

Taas yhdestä viikonlopusta on selvitty kunnialla, pitkästä aikaa oli sellanen sunnuntai, kun ei tarvinnut edes valitella hirvittävää oloa. Kameraa en ehtinyt taas käyttää valosaan aikaan ollenkaan niin tässä on vaan pari jotain ihan sekalaista kuvaa :D

Mä sain perjantaina vieraaks erään aivan ihanan pikkukaverin...

Kaveri ja sen 9 viikkonen chihuvauva tuli mua ja Dominoo moikkaamaan. Arvatkaa vaan nousiko pentukuume ihan uusiin ulottuvuuksiin! Hän oli niin sulonen ja ihan minimini kokonen. Domino painaa jotakuinkin 3 kiloa, vähän alle ja usein se näyttää tosi pieneltä... Punnittiin toi pikkuinen mun keittiövaa'alla ja lukemat nousi huimaan 600g :D Voitte kuvitella, miten jättimäiseltä D näytti ton rinnalla. Yritettiin ottaa ihan kameroillakin kuvia, mutta ei niistä tullu yhtään mitään kun noi ei pysynyt hetkeekään paikallaan.

Mun oli tarkotus alunperin mennä perjantaina Hämeenlinnaan yksiin tupareihin, mutta mun oli pakko perua ne, lisäks samalle päivälle olis ollut entisten työkaverien kanssa pippalot samassa kylässä ja ton vauvakoiran emokin mua yritti liehitellä mestoille, mutta mun oli yksinkertasesti pakko kieltäytyä sellasista aktiviteeteista.

Lauantaina juhlittiin Annan ja Crisun tupareita, jonne paukattuani tajusin unohtaneeni kotiin kassin, missä mulla oli juomat ja tuparilahja (koskahan Anna toisin sen sulle?! :D) ja voin kertoo että pikkusen otti aivoon :D Vaikka matkakaan ei olis ollut kovin pitkä (huimat 850m, oli pakko tarkistaa) niin en millään jaksanut lähtee enää hakeen kassia kotoo, mutta ihana Anna oli tehnyt hyvää vihreetä boolia niin mun ei tarvinnut odotella baariin asti :)

Ei mikään ihmekkään jos luullaan vähän nuoremmaks kun tälläsiä hienoja teinikuvia otan peilin kautta taitavasti. Tollanen lepardihuitula oli päällä ja tuolla alla on ruskeet shorsit kyllä :D Muuten ei mitään ihmeellistä, samoja koruja kun aina, sama meikki kun aina.


Tupareista suunnattiin luonnollisesti Fat Ladyyn ja siellä tuli taas oltua vissiin jonnekkin tappiin asti ja siitä tietysti vielä vähän jatkoille :D Hauska ilta ja paljon kaikkia ihan ihmeellisiä juttuja, esimerkiksi kaveri, jonka oon tuntenut vissiin 8 vuotta ja meillä ei oo montaa päivää ikäeroo, sisäisti vasta nyt meidän olevan saman ikäisiä :D

Sunnuntaina olin oikein mielissäni, että tää mun koiraystävä on näin aktiivinen. Ton kuvan jälkeen se raotti silmäänsä ja käänty sitten kokonaan ympäri ja hautautu syvemmälle peittoihin :)))

Otsikko ei muuten liity postaukseen mitenkään, loppuun biisi, josta se on :D

10 kommenttia :

  1. Hahaha Domino!! :D Ne tulis niin hyvin juttuun meidän Nennan kanssa, se on samanlainen tuhisija. Oon kyllä onnellinen että minun osalle on sattunu kaks koiraa jotka rakastaa myöhään nukkumista ihan yhtä paljon kuin minä itekin... ;D

    Kivannäkönen huitula! Mulla haluttais nyt hamstrata just tuon tyyppisiä sitä reissua varten. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reissussa tollaset ohuet ja kevyet mekkoset on niin parhaita!

      Ois kyllä muuten sitten ihan hirveetä jos koira ois heti aamusta repimässä pihalle, varsinkin viikonloppusin :D

      Poista
  2. Tuparilahjalla ei ole kiire :D

    VastaaPoista
  3. Voi että kui kaunis oot tuossa kuvassa! :) Tuo paita/mekko/tunika/mikälie on ihanaa..

    VastaaPoista
  4. Vitsit mua hymyilytti, kun luin tuon viimeisen kuvan kuvatekstin :) Meilläkin asustelee chihu herra, ja voi miten tuo onkaan heille tyypillistä ! :D Peiton alle vaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :D Ihana kuulla, ettei toi mun vaan oo ainoo laiskimus! :D

      Poista