keskiviikkona, joulukuuta 05, 2012

Hiustuotteet

Pesen hiuksia suhteellisen harvoin. Tai oikeestaan pesin. Tein aiheesta viime joulun alla myös postauksen, se löytyy tuolta hiukset -tunnisteen alta. Keväällä kun aloin juoksemaan, oli hiuksia pakko alkaa pesemään useammin ku päänahka hikos :D
Oon nykyään ostanu ne isot Tigin pullot, ne kestää mulla vuoden ja tuoksuu hyvälle, viimeks mulla oli vihreet pullot. Niillä siis ihan normaali pesu ja hoitoaine. Ne pääs just loppuun niin ostin nyt varalle noi XZ:n suklaa-vanilja shamppoon ja hoitoaineen ihan marketista. Hyvän tuoksuisia nekin :)

Kun hiukset on pyyhekuivat, suihkin niihin selvityssuihketta, lämpösuojaa ja latvoihin levitän öljyä.

Harjaan hiukset ja föönaan kuivaksi, jonka jälkeen suoristan ne.

Klipsipidennyksiä käytän aina esim juhlimassa ja jos muuten meen jotenki spesiaalisti ulkoilemaan.

Jos tarvii jotenkin erityisen hienona olla, saatan ennen föönaamista laittaa jotain tyvikohottajaa tai muotovaahtoa, tupeerailla, suihkia kuivashamppoota ja lakkaa, kiharrella...

En oo mikään erityisen taitava hiusjuttujen kanssa ja muotoilutuotteetkin kestää ja kestää :P En muistakkaan, milloin viimeksi olisin ostanu mitään erikoisempaa.

Hiusnaamioita/syväpuhdistuksia/tehohoitoja en tee käytännössä ikinä ja värjäänkin nykyään aika harvoin kun tää on aika lähellä mun omaa väriä :) Leikattu mun hiuksia on varmaan viimeksi vuosi sitten keväällä. Ei vaan jaksa kiinnostaa koko kuontalo, koska tavallaan vihaan näitä mun hiuksia :D en edes muista, milloin olisin ollut oikein tyytyväinen näihin! Toisena päivänä haluan tummat, huomenna vaaleet ja välillä jotain ihan erilaista ja tosi repäsevää :) Näillä kuitenkin nyt mennään toistaiseksi.

Tässä nyt muita tuotteita, mitä käytän enemmän:
Schwarzkopfin got2b Guardian Angel -lämpösuoja.

Moroccanoil on mulle nykyään ihan ykköslemppari, en ymmärrä, miten oon tullu toimeen ilman tätä :D

Klippoteketin kuivashamppoo on ollu suosikkituotteita jo pitkään, mutta kun tää loppuu, ajattelin koittaa jotakin muuta merkkiä. Simin (en nyt millään keksi sanaa tälle, enkä jaksa käydä tsekkaan pullon kylkee) suihke jota laitetaan ennen föönaamista ja se antaa hyvin pitoo ja tuuheutta.

Simin tuotteita on myös hiuslakka ja hiuksiin jätettävä hoito/selvityssuihke.

BaBylissin fööni, jossa on sisäänkelautuva johto, on ehkä paras keksintö ikinä

Remingtonin sleek n curl -suoristusrauta on yksinkertasesti paras edullisemmista suoristusraudoista.

Remingtonin Pearl Wandilla taion joskus kiharoita... vaikka useimmiten nekin väännän suokkarilla :)

Löytyykö muilta samoja tuotteita? Entä onko hiusjutuissa jotain superlemppareita?

9 kommenttia :

  1. Kantsii ainaki kokeilla Herbinan kuivashampoota, se on tosi hyvää. Suunnilleen samanhintasta ku toi Klippotek. Ite aina käytän jompaa kumpaa noista, riippuen kaupan tarjonnasta :) kuivashampoo on ainoa muotoilutuote jota hiuksiini laitan, monia oon kokeillu mut kyllä noi kaks on ihan parhaita :D mahtava keksintö, ei voi muuta sanoo. Enää en pärjäis ilman!

    VastaaPoista
  2. nooffenssii, mut olishan tossa voinu olla kuva siitä minkä värinen ja näkönen se kuontalo sattuu tänään olemaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D 30.11 on naamakuvaa jos yhtään selasit aiempia postauksia...

      Poista
  3. Mä käytin Klippotekettiä jonkun vuoden viime marraskuuhun saakka kunnes päänahka kirjaimellisesti rupes irtoilemaan ja kuivumaan. Kävin näyttää monessa paikassa ja sanoi ettei ole hilset vaan kuiva. Oli niin kuiva ja kutiseva, etten saanu nukuttua ja revin vereslihalle ja kirkasta nestettä vaan valui. Tätä jatkui vajaa vuoden, kun sain pahkurat/paiseet vähän kasaan että olivat vain kutisevia patteja jotka silloin tällöin aukes. Nyt, reilu vuosi jälkeen mun päänahka on enää joistain kohdista vähän kuiva ja kutiaa silloin tällöin. Rahaa meni satasia eri lääkäreille, aineisiin mistä ei ollu mitään hyötyä ja ruokavalioon.Muuta syytä en keksinyt kun tuon kuivashampoon, nimittäin ihan alkuun en sitä edes jättänyt pois koska mun hiuspohja oli niin märkivä, että vaikka olin juuri pessyt hiukset niin näytti likaisilta.

    VastaaPoista
  4. sisäänkelautuva johto hiustenkuivaajassa, semmosta en oo tiennykkään, täytyy varmaan ostaa sitten ku nykynen sanoo sopimuksen irti!

    VastaaPoista
  5. Vähänkö näppärä tuo fööni missä johto kelautuu sisälle! :O Mulla on aina ihan tuhannen mutkalla kaikki johdot, joka laitteeseen pitäis saada tuollainen ominaisuus. :D Tuota pearl wandia oon halunnut kokeilla jo pitkään mutta keltään tutulta ei sitä löydy enkä uskalla ihan vaan testille alkaa ostamaan jos ei se sitten sovikaan mulle.

    Yks hiustuote mihin oon aivan ihastunut on hiuspuureri! Mulla on sellaista Björn&Axenin puuteria, ja se on ainakin ihan älyttömän hyvä tyveä kohottamaan ja pitämään tupeerauksia paikallaan. Toimii kai vähän samalla tavalla kuin kuivashampoo. (:

    VastaaPoista
  6. Munki mielestä nuo ZX:n suklaa-vaniljashampoot tuoksuu hyvälle, ne on mun lempparit! :) Kiva muutes kuulla, että jonku muunki mielestä ne on hyvänhajusia, koska kerran ihan innoissani haistatutin tuota mun kaverilla ja se oli vaan että ööö eihän tässä oo mitään suklaan tai vaniljan tuoksua :D.

    VastaaPoista
  7. Takasin se uus postaus :D häiritseväää kun kerkesin lukee etusivulta pätkän :D

    VastaaPoista
  8. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista