lauantaina, joulukuuta 29, 2012

Itseruskettavat

Kuten varmasti on käyny ilmi täällä bloginkin puolella, rakastan rusketusta ehkä eniten :D Kesät ja ulkomaanmatkat oon aina grillaillu oikein huolella ja solariumissakin kävin joskus nuorempana, mutta solkusta oon luopunut ihan täysin ja auringonkin kanssa yritän olla varovaisempi. Suihkurusketustakin testasin joskus, ihan kiva kokemus ja upee värikin tuli, mutta vähän tyyris ihan arkikäyttöön. Itseruskettavat on selkeesti se mun juttu :) Niillä saa niin nopeesti ja helposti, edullisesti ja ennen kaikkee terveellisesti väriä pintaan.

Alkuun esittelen nopeesti mun Thebos -tilauksen, koska sieltä löytyi jotain otsikon aiheeseen liittyvää.
Kinnas itseruskettavan levitykseen 5,90 €, halusin testata tätäkin vihdoin, St Moriz itseruskettava mousse sävyssä medium  9,90€, L'Oreal True Match -meikkivoide 3,90 €, W7 ripsari 3,90 €.

Pakko vielä tilaukseen liittyen mainita, että tein ton tilauksen toissaviikolla torstai-iltana, oisko kello ollut jotain 9-10 pintaan. Multa melkein tippu silmät päästä ällistyksestä kun sain jo seuraavana päivänä, siis perjantaina kello 20:03 tekstiviestin Postista, että paketti on noudettavissa :D Aika nopee toimitus siis :D

---

Viimeks, kun selailin täältä mun blogista vanhoja postauksia, tästä aiheesta, olin melkein kateellinen itelleni, kun mulla oli joskus ihan sairaan monta eri itseruskettavaa :D Tällä hetkellä mulla on käytössä ainoostaan nämä kaksi:

Nää tuotteet on ihan samat, ainoostaan eri sävyissä, medium tuli mulle siis tuossa ylemmässä tilauksessa, dark oli sitä aikaisemmin jo mulla. 

Vaahto on helposti levittyvää ja jättää väriä iholle saman tien, niin näkee myös samalla, mihin kohtaan on jo vaahtoo levittänyt.

Uhrasin mun reidestä siivun esitelläkseni noitten sävyjä, mutta en saanut niitä taltioitua kuitenkaan ihan oikein. Medium on oranssimpi ja vaaleempi, Darkissa sävy on selvästi vihertävämpi ja tummempi ja jättää mun ihon ainakin tosi likasen näköseksi ja tätä on pakko levittää illalla, sillä aamulla on yksinkertasesti käytävä suihkussa, koska siitä jää sellanen ihmeellinen "kerros" iholle. Tummempaa sävyä suosittelisin ainoostaan oliivinsävyisen ja ehkä hieman tummemman ihon omaaville. Näitä sitten todellakin kannattaa levittää tuolla kintaalla tai esim. kumihanskoilla, paljain käsin jos lähtee tätä työstään, on nimittäin katastrofin ainekset valmiina, voin kertoa kokemuksesta ;)

Nykyään laitan itseruskettavaa ehkä kerran tai maksimissaan pari kertaa viikossa, en tosiaan sen tarkemmin mieti, mitä tuotteita käytän, jos mulla on käytössä useempia, laitan ihan fiiliksen mukaan :D Voidemaista itseruskettavaa jos käytän, en erikseen kosteuta ihoa, mutta näiden alle laitan jotain kevyttä kosteusvoidetta. Ihonhoidosta kertovassa postauksessa mainitsinkin, että kuorin ihoa ehkä kerran viikossa, yleensä juuri sillon kun tarkotuksena on tehdä suihkun jälkeen itsarimarinointi.

Voin tosiaan suositella noita St Morizin itseruskettavia, ajattelin vielä sitä voidemaista testata, mutta nyt oon haalinu nuo vaahdot, koska sellasia mulla ei oo aikasemmin ollut :) Ja todellakin tota hanskaa suosittelen ihan jokaiselle, koska sillä käy niin vaivattomasti toi levitys, kun ei tarvi pelätä värin tarttumista kämmeniin.

Mitkäs on teidän lempparituotteita (itse)rusketukseen liittyen? Tai onko teillä jotain hyviä vinkkejä?

18 kommenttia :

  1. theboksella on kyl tosi nopea ja hyvä palvelu =)

    VastaaPoista
  2. Mitä itseruskettavaa käytät naamaan vai käytätkö mitään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita samoja :) Samalla lätkäsen naamaan kun ruumiiseen :)

      Poista
  3. Mulla on kanssa toi Morizin tummempi just nyt käytössä. Ennen on ollut kans toi medium ja myös saman merkkinen tanning spray. Voin sanoo omastakin kokemuksesta että noi on ihan parhaita!
    Mun on vaan pakko kuoria ja rasvata iho päivää ennen kuin laitan tota muuten se jäis kiinni kaikkiin kuiviin kohtiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin teen oikeestaan niin et kuorin suihkus ennen kun laitan tota :) Aattelin näitten jälkeen koittaa sitä lotionia :))

      Poista
  4. Ainiin ja unohdin tossa vielä mainita, että mä yleensä laitan illalla tota ja aamulla pesen sen pois. Illalla laitan vielä toisen kerroksen jos oon vaikka lähdössä ulos. Silleen saa aika hyvän värin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sillain saa kyllä aika mahtavan kieltämättä! :P

      Poista
  5. Tekis mieli alottaa taas ottaa purkista aurinkoa iholle :D. Mutta kun se haisee iholla sitten niin pahalle ja mulla tarttuu aina vaatteisiin. Onko sulla sellaista ongelmaa, että tahtoo rusketus tarttua vaatteisiin ja lakanoihin/pyyhkeisiin ym? Eipä varmaan löydy mitään ruskettajaa, joka ei jättäisi jälkiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, näkisit mun lakanat :D Haluaisin niin käyttää valkosia lakanoita, mutta ei toivookaan kun ne on aivan ruskeen-oranssit :D Pyyheliinat myös joudun vaihtaan vaikka miten usein jo meikkienkin takia, enkä niitäkään voi pitää valkoisia :D

      Poista
  6. ennen mun lemppari oli kicksin oma itsari!! Nykyään vitaliberata<3 aahh pelastus mun iholle talvisin, ku ei meinaa tuolta lumihangesta erottua :D vaikka onkin aika tyyristä kamaa, mutta ihan superia. Antaa täydellisen ruskean tuloksen,ei haise yhtään ja kuivuu ihan parissa minuutissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta toisesta en oo kuullutkaan, mutta Kicks on mun toisiks lemppari! :D Sitä rakastan kyllä tosi paljon ja tuun ostaan varmasti vielä monen monta kertaa :D

      Poista
  7. Imeekö tuo levityskinnas paljonkin sitä itseruskettavaa, meneekö sitä hukkaan? :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ime! Mulla oli sama kysymys mielessä ennen kun hommasin ton ja totesin, että ei tosiaan ime :)

      Poista
  8. Kuulostaa niin hyvältä noi sun käyttämät itseruskettavat, että pakko varmaan itsekin päästä testaamaan!:))

    http://marsqn.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä lämpimästi suositella! :)

      Poista
  9. Hei koska teet sen postauksen niist blogeista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanat olitte niin paljon linkittäneet blogejanne sinne, että mulla kestää todella kauan käydä ne kaikki läpi, ikävä kyllä! Yritän pitää kiirettä!

      Poista