sunnuntaina, joulukuuta 02, 2012

Lahjatoiveet

Rakas joulupukki, tänä vuonna tahtoisin...
 
Michael Korsin Hamilton -laukun, ison, mustan ja kultaisilla metalliosilla.

Oikein paksun kultaisen linkkikaulakorun tuon laukun kaveriksi. Toi Juicy Couturekin menis kyllä.
Louis Vuittonin huivin, vaikka beessinä tai tummansinisenä.
Tory Burchin ballerinat, vaikka mustat sekä hopeisilla, että kultaisilla laatoilla.

 
 Jonkun uuden hajuveden.
MacBook Airin. Tai jonkun muun uuden  ja hienon läppärin.


Oon ollut vissiin tuhma kun en saa kyllä mitään noista :D Ja itseasiassa tänä vuonna en todennäköisesti saa yhtään lahjoja muutenkaan :P Harmittaahan se vähän, mutta ei ne joulussa pääasia ole vaan se, että on vapaata :D:D

Mitäs teidän lahjatoivelistalla on tänä vuonna?

Kuvat Googlesta

21 kommenttia :

  1. kivoja toiveita ja ainahan saa toivoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nää on ehkä enemmänkin haaveilua kuin toivomista, koska nää toiveet menee kuuroille korville :P

      Poista
  2. Olis kyllä aika ihanaa, jos joulupukki osaisi mullekin tuoda LV:N huivin ;)

    Sit mä olen ihastunut siihen MK:n Jet Set Tote laukkuun, että sekin olis ihan kiva.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voi vitsi sekin on kyllä nätti laukku, oon vähän haaveillut siitäkin :))

      Poista
  3. Toi huivi <3<3<3<3 voi luoja et mä rakastuin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo toi on niin hieno, mutta varmasti ihan törkeen hintanen! :D Mäkin oon rakastunu tohon ihan täysin!

      Poista
  4. Toi Juicy Couture löytyy multakin listalta <3 ! Ihania toiveita muutenkin :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi juicy on kyllä mahtava, saisi olla vielä paksumpi! :)

      Poista
  5. Toi LV:n huivi olis ihana beigenä♥

    Sen sijaan mun listalta löytyy olkkariin joku kunnolla valaiseva lamppu ja matkarahaa Brasilian reissulle :)

    VastaaPoista
  6. toi huivi oli tosi ihana <3 mäki oon kattellu jotai hajuvesiä tänä vuonna ja toi kaulakoru kelpais kyl itellekki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, meillähän on sit useempia samoja toiveita :>>

      Poista
  7. Toi huivi on ihana!♥
    Itellä on listalla järkkäri, UGGit tai kuntosalikortti, tuskinpa saan mitään niistä :D

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, uggit ois kanssa ihanat! :) Mä tiedän kans valitettavasti, että en tuu saamaan mitään noista, koska mun vanhemmat ei osta mulle mitään isompaa, tuskin mitään pienempääkään kun oon niin vanha :/

      Poista
  8. Hassua, mut mulla on suunilleen samat lahjatoiveet ku sun listas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai on! Haha! :D Meillä on varmaan aika samanlainen maku sitten! :)

      Poista
  9. toi koru ja huivi, oioi tahtoo♥

    VastaaPoista
  10. Mun listalta löytyy mm. Lifehousen vielä ilmestymätön Almeria -albumi, Mikrojärkkäri Olympukselta, auto (:D), ja onhan noita muitakin toiveita. Toki aika monet listasta on semmosia mitkä pitäis itse hankkia ja monesti teenkin listan vähän miettien mitä pitäisi hankkia itse. Mun auto alkaa vedellä viimeisiään joten siksi se on listassa :D. Pitäis alkaa siihen säästää rahaa.

    VastaaPoista
  11. Auto ois kyllä kiva, mutta siinä ois sit ne käyttökustannukset niin niihin tarttis kans vähän lahjotuksia :D

    VastaaPoista