tiistaina, joulukuuta 04, 2012

Minä vastaan.

En halunnut laittaa tätä tuleen ilman kuvia, mutta ikävä kyllä tää nyt kuitenkin tulee täysin kuvattomana :D Koittakaa kestää :)


Minkä ikäinen olet?
- 24-vuotias, synttärit on 26.7.

Paljonko painat ja kuinka pitkä olet?
- Hivenen päälle 50 kiloo ja 164 cm. Tai tosta pituudesta en oo ihan varma, se täytyy tarkistaa vielä, koska viimeks kun iskä mittas mut, saatiin 166 cm, mutta oon kyllä pitäny aina itteeni 164 cm pitkänä :D

Miten saat pidettyä itsesi noin hyvässä kunnossa?

- En mielestäni oo erityisen hyvässä kunnossa. Vielä ;)

Harrastatko mitään?
- Liikun, soitan pianoo, fribagolffaan... ja bloggaan.

Urheiletko?
- Juoksen ja nyt oon käynyt noissa ryhmäliikunnoissa. En tiedä mikä mun on tullut, ennen en tosiaan nostanu persettäni kun pakon edessä.

Kuinka pitkiä lenkkejä yleensä juokset ja kuinka monta kertaa viikossa?
- Nyt kun oon käynyt GoGolla, en oo käynyt sen ohella juoksemassa. Ei nappaile toi kelikään enään :/ Kävin viitisen kertaa viikossa juoksemassa tunnin verran, en kattonut sitä matkaa niinkään. Täällä asuessani oon mennyt yleensä yhden tietyn reitin, jonka käymisessä kestää tunnin verran.

Kuinka paljon unta tarvitset?
- Enemmän kun ehdin saamaan :( Joku 8 tuntia olis ehkä mulle sopiva.

Millainen nukkuja olet?

- Yleensä ihan hyvä, saatan kuitenkin herätä useestikkin yössä käymään vessassa. Nukahdan välillä tosi huonosti ja monesti su-ma yönä en saa nukuttua kun tunnin, hikoilen ja pyörin vaan sängyssä ja aamulla on ihan hirvee olla :D

Ekat 5 asiaa jotka teet herättyäsi?

(0. Torkutan varmaan viidesti :D:D)
1. Avaan telkkarin ja laitan Voicen päälle. Tai kutonen, mikä onkaan nykyään.
2. Tsekkaan puhelimesta kalenterin, mailit, Facebookin, Instagramin, Foursquaren ja blogin kommentit.
3. Puen kotivaatteet.
4. Laitan koiralle ruokaa ja itelle Pepsi Maxia.
5. Lähen koiran kanssa pihalle.

Poltatko sinä tupakkaa?

- Ikävä kyllä.

Pelaatko paljon videopelejä?
- En, mutta pelaisin jos olis enemmän aikaa. Singstaria lauleskellaan joskus liianharvoin kaverien kanssa. Puhelimella tulee pelattua Sanajahtia ja Bejewelediä. Pelaisin kaikkee räiskintää, simssiä ja sporee jos ois aikaa.

Syötkö aamiaisen?
- Joo, esim. leipää/jugurttia/hedelmän, en kuitenkaan kovin paljoo mut jotain pientä edes.

Katotko mitä syöt?  Jos niin kuinka usein? Saisko sulta jtn hyviä ruokavinkkipostauksia?
- Katson, mutta ei se katsomalla parane, kuitenkin syön kaikkee skeidaa vaan :) Ruokavinkkejä mulla ei ikävä kyllä oo antaa, oon täs puolen vuoden aikana kokannu tasan kerran, ellei salaatinpilkkomista/makaroonin/valmiskeiton keittämistä lasketa.

Mikä on lempiruokasi?
- Siipiweikkojen siivet

Kuinka usein herkuttelet ja miten?

- Hirveen vaikee määritellä... Periaatteessa joku vois laskee Hesen aterian herkutteluks, mulle se on vaan ruoka, ei erityisen hyvää edes. Sanon nyt kuitenkin, että viikottain tulee herkuteltua jotenkin tai parikin kertaa viikossa. Tai varmaan joka päivä. Vaihtelee niin kamalan paljon ja että mikä sitten onkaan sitä herkuttelua loppupeleissä.

Lempialkoholijuoma?
- Laitilan Brändy Lonkero

Mikä on lempivärisi?
- Pinkki, noin yleisesti. Mutta esimerkiks sisustuksessa valkoinen/harmaa/beige, vaatetuksessa sininen/valkoinen/musta jne :)

Asutko kaupungissa, vai ihan maaseudulla?
- Tampereen keskustassa, Juhannuskylässä.

Haluatko asua Tampereella tulevaisuudessa?
- En halua enää koskaan muuttaa täältä pois, tietty naapurikunnat on ok, mutta tältä seudulta en kyllä siis halua muuttaa enää pois.

Tampereen parhaat baarit (ei Fat Lady ym.)?
- Ööö no oisin sanonu Fätin, en mä käy muualla :D Fätissä on yksinkertasesti vaan kaikki parempaa kun muualla ja asiakaspalvelu ihan ensiluokkaista lipunmyynnistä kyyppareihin, sekä että sillä on mun kaverit. Mut sanotaan nyt YO-talo, sillon kun siellä on kunnon musaa.

Ootko tutustunu 70-luvun discoon. Yökerhot tuli joskus seitkytluvulla. Nuo 70 luvun biisit omasta mielestä melkeen parempia kuin nyky ajan biisit. Ne soitettiin oikeilla soittimilla. En kyllä oo syntynytkään vielä tuolloin.
- En oo ja epäilen, ettei oo ihan mun juttu :)


Matkustelusta...

Jos sun pitäs muuttaa ulkomaille, mihin muuttaisit?
- Viroon. Tai ehkä Norjaan.

Oletko käynyt paljon ulkomailla? Missä kaikissa maissa olet käynyt?
- Jonkin verran on tullut käytyä jossai, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Espanjassa, Kyproksella, Kreikassa, Turkissa, Bulgariassa...

Unelmamatkakohde?
- Australiaan, Melbourneen, mun rakkaan Emmin luo.

Mihin maihin haluaisit matkustaa?
- Romaniaan ja Skotlantiin haluaisin ihan sairaan paljon, mutta muuten ihan minne tahansa :D

Kiinnostaako sua pohjoisen matkailu ja siihen liittyvät jutut -pohjoisen maisemat, jonkin sortin vaellus tai muuten vaan metsässä ja vaikka marjastamassa käynti yms...?
- Ehdottomasti kiinnostaa ja tykkäisin lähtee jonnekkin tollain, mutta musta tuntuu, että tartten miehen seuraks tollasille reissuille :D

...Vai lomalla mieluummin vaan etelän aurinkoon?
- Kyllä mä ennemmin kuitenkin valkkaan sen etelän jos on pakko valita :)

Mistä kielistä tykkäät eniten, ja miksi?

- Suomesta kun sitä on helppo puhua XD Tällä hetkellä opiskelen itekseni espanjaa, siitä tykkään pirun paljon - helppo oppia ja tykkään espanjasta muutenkin ihan sairaan paljon ja samasta syystä haluaisin osata myös viron kieltä.

Kuvaile luonnettasi 5:llä sanalla.
- Aito, kärsimätön, rohkea, oikukas, ylpeä.

Mitkä ovat unelmiasi elämässä?

- Avioliitto, perhe, koti, mielekäs työ.

Onko sinulla unelmia? Jos olisi, mikä niistä olisi suurin?
- Oma perhe.

Missä elämäntilanteessa näet itsesi 10 vuoden kuluttua?
- Kyllä mun nyt viimestään sillon pitää olla hyvin lähellä noita mun unelmia ja niistä edes osa toteutunut.

Tykkäätkö lapsista?

- Ei ne herätä mussa mitään tunteita sen kummemmin. Paitsi äänekkäinä ne kuvottaa mua ja jos on suloinen lapsi niin onhan se ihana. Oma olis tietysti eri asia.

Mitä koulua käyt/kävit?
- Ala-aste ja yläaste Ylöjärvellä, sekä Hervannan ammattioppilaitos Tampereella, siellä tälläsen graafisen alan perustutkinnon.

Mikä olet koulutukseltasi?
- Painotuotantoassistentti

Millä aloilla oot työskennellyt?
- Aikaisemmin oon työskennellyt kaupan alalla.

Unelma duunipaikkasi?
- Esim. ison finanssialan yrityksen henkilöstöhallinnossa.

Onko sulla paljon lemmikkejä?
- Yksi, chihuahuanarttu Domino.

Miten sait Dominon?
- Se tuli suklaamunasta :D Ei vaan, ihan ostamalla itselleni 20-vuotis synttärilahjaksi.

Mitä Domino painaa ja minkä ikäinen hän on?

- Domino on 4,5 vuotias ja painaa jotakuinkin 3 kiloa. Itseasiassa mun pitäs punnita se, koska se on vähän paksussa kunnossa mun silmään.

Kuinka usein juot itsesi humalaan?
- Nyt kun ei oo muutakaan tekemistä, niin viikoittain.

Mikä sulla auttaa krapulaan?
- Hyvä seura ja ruoka. Vaikka joskus tuntuu siltä, ettei yhtään mikään!

Miten vietät joulua?

- Iskän ja äitin luona ja varmaan jään useemmakskin yöksi jomman kumman tykö :)


Ulkonäkö...

Saatko paljon huomiota miehiltä?
- Joo

Olet muuttunut ulkonäöltäsi todella paljon, miksi?
- En aivan ymmärrä kysymystä...Ihan samalta mä näytän kun ennenkin. Ehkä näissä kuvissa, mitä blogissa on viimeaikoina esiintynyt, mulla on aika rempseesti tota meikkiä naamassa, mutta arkisin näytän ihan tavalliselta :D

Harmittaako sua että ulkonäkösi on muutamassa vuodessa muuttunut aivan erilaiseksi ja jonkun mielestä jopa huonommaksi?
- Mä en oikeesti käsitä, miten mun ulkonäkö on muuttunut :D Sama nenä, samat silmät, sama leuka... Mikä mun ulkonäössä on muuttunut? Mun mielestä oon ihan saman näkönen ja sievä, sillä, mitä muut ajattelee ei oo merkitystä.

Onko vielä aikomuksena ottaa lisää lävistyksiä?
- Septumia oon nyt miettinyt tässä hetken aikaa, että pitäskö vai ei :D Salaisissa haaveissa mietin myös tonguewebiä ja kolmatta labretia :D

Monta kertaa olet värjännyt hiuksiasi?
- Joskus teini-iässä yritin laskee ja pääsin silloin jonnekkin 20 kieppeille, mutta siis en kyllä uskalla edes arvioida, miten monta kertaa.

Voisitko värjätä hiuksesi blondeiksi?
- Jos sille päälle tulen niin tietysti, onhan mulla monesti vaaleet hiukset ollutkin.

Käytätkö hiusten pidennyksiä?
- Käytän klipsipidennyksiä juhliessa tai muissa turhantärkeissä tilanteissa :D

Miten laitat hiuksesi arkiaamuisin?
- Kampaan ja laitan ponnarin tai nutturan. Pidän tosi harvoin hiuksia auki arkena :O

Oletko käynyt jonkin meikkikurssin/kuinka olet oppinut meikkaamaan noin taitavasti?
- Olen ihan itseoppinut, pikkuhiljaa :)

Meikkivoide?
- Mulla on tällä hetkellä 6 meikkivoidetta, joita sekottelen keskenään. En oo löytäny "sitä omaa".

Miten kuvailisit tyyliäsi?
- Vaihteleva. Kynähame-kauluspaita-bleiseri bisnesnaisesta siihen badass skeittariin, kuten joku sen ilmaisi kommenttiboksissa joskus :D:D

Mitkä on tyylisi kulmakivet?
- Pillifarkut, trikoopaidat ja väljät kauluspaidat, niitit ja kettinki... En mä oikein osaa tähän vastata valitettavasti.

Lempivaatekauppa?
- Pakko kyl sanoo ihan H&M. Siellä on niin paljon kaikkee, eikä se laatu mitään paskaa oo, vaikka usein niin puhutaan.

Mikä on sun tän hetkinen must vaate ja kosmetiikkatuote?

- Musta trikoopaita ja irtopuuteri.

Oletko koskaan käynyt solariumissa?

- Nuorempana tuli käytyä, mutta siirryin täysin itseruskettaviin, koska niillä saa väriä pintaan nopeesti, turvallisesti ja edullisesti.

Mieluisin kynsilakkasi?
- Mintunvihree.


Ihmissuhteet...

 Millainen perhe sinulla on?
- Äiti, veli, iskä, iskän rouva Maarit ja Maaritin pojat.

Onko sinulla siskoja/veljiä?
- Heikki, 21v, Marko 23v ja Mika 25v.

Oletko hyvissä väleissä vanhempiesi kanssa?
- Oon kyllä tosi hyvissä väleissä, ei oo ollu mitään riitoja sen jälkeen kun oon muuttanut kotoo pois.

Sinulle rakkaimmat ihmiset?
- Perhe ja ystävät.

Saanko sanoo et oot kauhee huora ja vihaan sua koska oot niin kaunis ja oon kateellinen sulle ? - Tottakai, ainakin oot perustellut, harva vaivautuu :D

Onko sulla ollut paljon miessuhteita?
- Oon seurustellut 4 kertaa vuoden tai yli.

Miks erosit sun kihlatusta? Kihlaus on lupaus avioliitosta eikä sitä pureta ihan hepposesti.
- Tätä aihetta en käsittele blogissa. Ymmärräthän toki, että eroon tarvii kaks ihmistä?

Onko sinulla poikaystävää?
- Ei ole, mutta kaipaisin ehkä pikkuhiljaa jotakin sutinaa :P

Onko sulla ketään miestä kiikarissa?
- Oon kovin ihastunut erääseen mieheen, mutta se ei ikävä kyllä tunne samoin mua kohtaan :D

Millainen olisi unelmien poikaystävä?

- Rauhallinen, mutta menevä, kohtelias, itsenäinen, taiteellinen, älykäs, huumorintajuinen, tyylikäs ja ihan mielettömän hyvän näköne ja vähä vanhempi.

Minkälaisesta pukeutumistyylistä tykkäät miehillä?
- Jotku värikkäät pillifarkut, ruutupaita, conversetennarit, biker -nahkatakki ja paksusankaset silmälasit ni morrrjeees :D Sellasesta inspiroivasta, mielenkiintosesta, vähän huolettomasta, mutta selkeesti harkitusta, ei liian fiinistä tai varsinkaan mistään hienostelevasta.

Ootko koskaan pettänyt tai onko sua koskaan petetty? Ootko joutunut siis salailemaan jotain suhdetta tai sit tosiaan että onko sulta salattu jotain?

- Olen pettänyt ja mua on petetty, se siitä.

Harrastatko yhden yön suhteita?
- En harrasta.

Millaisten ihmisten kanssa tulet parhaiten toimeen?
- Fiksujen ja sosiaalisten ja huumorintajuisten.

Vietätkö paljon aikaasi ystävien parissa?
- Kyllä mä aika paljon, viettäisin mielelläni enemmänkin, mutta vapaa-aika on niin rajallista :/

Mitä teet tyypillisenä arki-iltana?
- Nään jotain ystävää, katson telkkaria, siivoilen, harrastelen, datailen, kiertelen kaupungilla...

Tutustutko mielelläs uusiin ihmisiin?
- Oikeinkin mielelläni!

Ystävystytkö helposti?
- Kyllä joo aika helposti, varsinkin saan sellasia hyviä kavereita jne, mutta oikeita tosiystäviä on hankala löytää, onneksi mulla on muutama!

Oletko ystävystynyt blogisi kautta toisten bloggaajien kanssa tai lukijoiden kanssa?
- Juu! Esimerkiks Annaan oon periaatteessa tutustunut blogin kautta ja se on nykyään mulle tosi hyvä ystävä. Tutustuin myös ihan vasta yhteen lukijaan, jonka kanssa tuntuu kun ois tunnettu jo vuosia, ihan huippumuija :P

Millasia ihmisiä et voi sietää?
- Sellasia TYHMIÄ. Jokainen tietää ainakin sen yhden tyypin, joka on tyhmä kun saapas, ihan täys tyhjäpää. Ujot, hiljaiset, liian puheliaat, feidarit, paskanpuhujat ja huonoo läppää heittävät menee samaan kategoriaan.


Bloggaamisesta...

Oletko tätä blogia ennen jo blogannut?
- Oon kirjottanut blogia jostain 8. luokalta asti enemmän ja vähemmän aktiivisesti, mutta ihan tälläsellä kaavalla en oo ennen pitäny blogia.

Rakastatko bloggaamista?
- Kyllä mä tavallaan rakastankin. Tykkään kertoo mun ajatuksia ja elämän juonenkäänteitä tälläin julkisesti. Tosin jos kertoisin oikeesti tarkemmin mun elämästä ja arjesta, traumatisoituisitte loppuiäksi.

Mistä blogisi nimi tulee?

- Mean Girls -elokuvassa, joka on mun yksiä suosikkeja, oli sillä pääpahiksella, Reginalla jossain kohtauksessa päällä paita, jossa luki A LITTLE BIT DRAMATIC. Oon käyttänyt tota esim. Messengerissä, Irc-Galleriassa yms nimenä jo tyyliin vuodesta 2005.

Kuinka paljon lukiat ja anonyymit merkkaa sulle?
- Tottakai ne merkittee paljon, kyllä mä blogia kirjottaisin ilman lukijoitakin, mutta tykkään kirjottaa teille ja juttuja joista pidätte. On ihanaa kuulla jos vaikka jostain mun tutoriaalista on ollut apua tai muuta vastaavaa.

Kuka on sun lempi bloggaaja?

- En kyllä osaa ihmisenä eritellä ketään bloggaajaa, tottakai mun bloggaavat kaverit on niitä lemppareimpia.


Kallein asia/tavara minkä omistat?
- Domino, sen arvoo tosin ei voi mitata rahassa.

Tilaatko mitään lehteä?

- En, Koiramme -lehti tulee koska kuulun kennelliittoon.

Onko Thebosilta ihan luotettavaa tilata (halvat hinnat epäilyttää :D)?
- Kyllä ihan luotettava yritys on kyseessä :)) Sillä on myös kivijalkamyymälä!

Suomen Huippumalli haussa vai Vain Elämää?

- Huippis, jos Vain Elämää:ssä olis vaan Jonne Aaron ja Cheek niin sitten se :D Kuuntelen aina niitten laulamia YouTubesta ja usein kyllä TV oli kanavalla kun sarja tuli niin katsoin sitä toisella silmällä :)

Ootko seurannu tän kauden bbtä?
- Itseasiassa olen :D Joskus ihan alussa oli vaan tv päällä kun sitä tuli ja sit huomasinkin olevani koukussa :D

Kaunis julkkisnainen ja mies?

- Niitä on niin paljon, että on vaikee valita, mutta sanon nyt esim. Megan Fox ja Jude Law.

Lempileffa?

- En kyllä nyt osaa sanoo mitään yhtä... Step Up Revolutionista tuli kyllä yks suosikeista :) Avatarin katsoin taas eilen kun tuli telkkarista ja sekin oli taas niin hyvä.

Suklaa vai irtokarkit?
- Ennen olisin varmasti sanonut irtokarkit, mutta nykyään kallistun kyllä ton suklaan puolelle. Maraboun appelssiinikrokantti tai Fazerin mansikka-vanilja.

Kahvi vai tee?
- Joku erikoiskahvi/jääkahvi ennemmin kuin tee, mutta tee ennen tavallista kahvia :D


Miten Maailmanrauha saataisiin ratkaistua?

- Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: Ei mitenkään.

33 kommenttia :

  1. Ei liity mitenkään postaukseen, tää on vaan tälläinen btw kommentti. Näin tässä joku yö unta et olin sun ja oonan(ondessa) kanssa fat ladyssä bilettemässä,se oli kaikin puolin härö uni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! :D Sun pitää tulla oikeesti bailaan meidän kanssa! :D Se oli enneuni! :D

      Poista
    2. Niin tarvii! harmi että asun kaukana tre:stä, joskus tulee kyllä sielläkin pyörittyä :)

      Poista
    3. Todellakin! näin sun tekstejä lukiessa tulee ainakin sellainen fiilis et oot just samanmoinen ku mä :D vois synkata hyvin :)

      Poista
    4. Tuut kato nykäseen mun halvoista pidennyshiuksista kun nähdään fätin baaritiskillä ;)

      Poista
  2. En tienny,et oot painotuoteassistentti ammatiltas.Ootko tehny oman alan töitä? :)

    Meillä oli tänään koulussa graafisen painatuksen koe ja varmaan olis ollu ihan hyvä osata vähän enemmän fleksoo ja offsettia :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tehnyt oman alan töitä :) Meillä ei tainnu ees olla noita painopuolen juttuja ainakaan tolleen käytännön kokeina, paitti offset levyjä kyllä asemoitiin ja tulostettiin, kävin siis ulkoasuntoteutuksen puolen :)

      Poista
  3. mikset muuttais koskaan tampereelta pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käännän kysymyksen toisinpäin, miksi muuttaisin? Mulla on täällä kaikki, perhe, työ ja ystävät :)

      Poista
  4. Hah, minoon myös ammatiltani tuo painaja, ehkä mailman turhin ammatti ja tylsin !phyi.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En erikoistunu painajaks vaan ulkoasuntoteuttajaks :) Just huippua duunia! :)

      Poista
  5. Mä osasin vihdoin rekisteröityä tänne (olikin siis kyllä vaikeeta :D) En kyllä tajua tota et "oot muuttunu ulkonäöltä niin paljon" ? siis mitenkä muuttunu? ehkä sitä vaan toisinaan meikkaa enemmän/pitää erikoisempia vaatteita? pitäis perustella paremmin, niinkun tossa huora-kommentissa :''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!!!! :)) En mäkään ymmärrä et miten niin muuttunu :D En vaan käsitä :D Kai mulle on tullu ryppyjä ;)

      Poista
  6. anteeks ny vaa mut oon nähny sun koiras ja sut ja voin kertoa et se koira ei paina mtn 3kg. on aika tuhdissa kunnossa tyttö, ehkäpä sen takia koska et lenkitä sitä. ota koira juoksulle mukaa, chihuahuat rakastaa pitkiä lenkkiä ja juoksemista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun ilmotit tän, mun oli pakko punnita se samantien :D Ja itseasiassa olin oikeessa, tasan 3 kg painaa :) Miks tuut edes kirjottaan tälläsistä jutuista, mistä et ilmiselvästi mitään tiedä, ei kiinnosta yhtään edes selitellä mitään vastausta kun alko vituttaan :D

      Poista
    2. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
  7. Höö kuinka et voi sietää ujoja? Itse olen ujo, vaikkakin vaan aluksi, tutustuessa ujous lähtee, muuten oon ihan nätti ja vaatteista pitävä nainen :) En tiä miks ihmiset välttelee ujoja ihmisiä, sen takia itselläkin ollut vaikea tutustua uusiin ihmisiin, vaikka tiedän itsestä että oon kyl puhelias kuhan tutustumaan pääsen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ujoihin ihmisiin on kauheen hankala tutustua ja tunnen itteni tosi kiusalliseks kovin ujojen ihmisten seurassa :) Tottakai iso osa ihmisistä on alkuun vähän kankeita, lukeudun myös niihin, mutta tarkotan nyt sellasia oikein ujoja ja sisäänpäinkääntyneitä, sellasten seurassa on vaan hirveen hankala olla :I

      Poista
    2. Joo ymmärrän kyllä pointtisi :) Itse olen ujo ja hiljainenkin aluksi, jos en ihmistä tunne, sen takia onkin ollu vaikea tutustua, mutta oon koittanut tsempata ja vähän päästä siitä eroon, ihan täysin eroon en siitä pääse, mutta sitten oonkin ajatellut et se on osa mun luonnetta ja jos joku ei siitä pidä ni se on sen asia :) Kaikki ei voi pitää kaikista :) Mutta tiedän kyllä et on ihmisiä jotka on vielä ujompia kuin minä. Mut yrittäisit vaikka jatkossa katsoa ujompia vähän eri silmin? Et onko ne oikeasti ihan niin hiljaisia ja ujoja aina?

      Poista
    3. Tottakai yritän pitää aina mielen avoimena ja kaikki ihmiset pitää hyväksyä sellasina mitä ne on! :) Kaikissa on ne omat hyvät puolensa :>

      Poista
  8. se olin minä joka sano ton badass skeittari -jutun, hahahaha hassua et se oli jääny sulle mieleen :D toivottavasti et ottanu pahalla! mut kivan rehellisiä vastauksia, mun mielestä on ihan hauskaa et joku bloggaaja viittii myöntää esim juovansa joka viikonloppu ja tupakoivansa ja muutenkin noi jutut mitä tunnustit, tuntuu jotenki että kaikki yrittää antaa ittestään niin kunnollisen vaikutelman :) ja että noi ryyppääminen tupakoiminen ja roskaruualla mässäily olis jotain kiellettyjä puheenaiheita. oot superi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli niin hauskasti sanottu, että se jäi mieleen! :D Mä luotan rehellisyyteen ja suoraan puheeseen, minkä sitä itelleen mahtaa :)) Kiitos ja oot itekkin ihan super!!<3

      Poista
  9. En ole sun blogia pitkään lukenu ja jäin miettimään sitä ulkonäkö kommenttia.. Kattelin sun vanhoja juttuja.. Sun tyyli/ ulkonäkö on muuttunut, mutta ei huonompaan ollenkaan. Näin reilusti sua vanhempana ihmisenä sanoisin että oot tavallaan aikuistunut. Ja oot hyvä just tommosena!! Vaikka ulkonäkö muuttuisi niin ei se oo välttämättä huono asia, ite kaipaan parikymppisen ulkonäöstäni pelkästään hoikkuutta En ollenkaan sitä sen aikaista tyyliäni!! Ja painollehan aina ite voi tehdä vaikka mitä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sun ihanasta kommentista :)) Mä kaipaan ehkä sitä ihoa, mikä oli sillon nuorempana ja hiuksia, joita en vielä ollut ihan täysin tuhonnut! :)

      Poista
  10. Mä en oo ainakaan kokenut, että sun ulkonäkö ois muuttunut. Tai no ehkä noihin ekoihin blogin kuviin, kun sulla on ollut vaaleat hiukset ja sitten on tietysti noi lävistykset, mutta muuten en kyllä hirveästi huomaa mitään eroa. Tietysti myös pukeutuminen saattaa hieman muuttua.

    Mä varmaankin asuisin Tampereella, jos en asuis täällä missä nyt. Tampere on ollut aina mulle just "se paikka", pikkuserkkuni sanois että se on mun henkinen kotikaupunki. Nykyään harmittaa kun siellä tulee käytyä niin harvoin, vaikka en hirveän kaukana asukaan. Aikoinaan asuin tyyliin 500km Tampereesta ja tuli käytyä useammin kuin nyt kun asun n. 400km lähempänä :D. 4,5 vuotta sitten asuin kesän Tampereella, oli ihan parhautta vaikka en ehtinytkään tehdä hirveästi muuta kuin olla töissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja muistankin sun olleen täällä matkassa varmaan ihan alusta asti, aina kiva lukee sun pitkiä kommentteja :) <3

      Tampere on kyllä ihana kaupunki, muuta takaisin! :)))

      Poista
  11. Miks mulle tulee mieleen Teuvo Loman tuosta sinun ihanne miesten pukeutumistyylistä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AHAHAHAHAH! Luin tätä kommenttiboksia silleen "joo, okei, joo, okei, joo", mutta tämän, tämän kohdalla repesin niin suureen huutonauruun, että mun koirakin juoksi lipaston taakse piiloon häntä koipien välissä :D!

      Anniina: Tietäsitki Tepe Lomanin xD

      Oletan tosin, että oot googlettanu jo pakostakin tän kommentin jälkeen kuka on Lomanin Tepe :D *huutonaurua*

      No, olikos hän lähinnä ihanne miehesi pukeutumistyyliä?

      Muistelin muuten just, että Tepe Lomanhan on kunnoustautunut musiikinkin saralla tehden Suomen mittakaavoihin nähden ihan semipopulaariin nousseen biisin Helsinki City Boy. And now ladies and gentlemen, TEUVOOO LOOOMAN:

      http://www.youtube.com/watch?v=cDL_pBvGsRI

      xD

      Poista
    2. En mä oo googlannu sitä, enkä tiedä uskallanko EDES tai kattoo tota videoo nyt kun hajoot siellä!!! :DDDDD USKALLANKO?! No okei, yritän :D:D:D

      Poista
  12. ohho, toi ''millaisista ihmisistä et pidä'' vastaus oli ihan kun mun omasta kynästä, hassua :D
    jos nään sut fat ladys joskus niin pitää kyl sanoo jtn. harmi sinänsä etten siellä paljon pyöri, kun oon tällänen köyhisteliä ja pyörin vaan halpismestoilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mäkää aina siellä oo, viimeviikonloppunakin olin koskarissa :D Tuut joo heittään läppää niin otetaan pienet sille :D

      Poista