torstaina, joulukuuta 27, 2012

Onneksi joulu on vain kerran vuodessa

Oon ollut muutaman päivän nyt NIIN lomalla ja kyllä muuten teki hyvää!

Siirryin sunnuntaina iltapäivästä iskän luokse, jossa ensimmäinen kysymys oli yllättäen "Onko nälkä?" siellä ruoka odotteli pöydässä ja sauna oli lämpiämässä, syömisen jälkeen pääsin saunomaan kylmän mansikkasiiderin kera ja loppuillasta pötkötin sohvalla, leivoin joulutorttuja ja haastattelin mun pappaa, jota näin viimeksi viime jouluna.

Mulla oli reissussa tietokonekkin mukana, mutta avasin sen koko joulun aikana vain kerran, tuijotin hetken työpöytää ja suljin. Päässä leikkas vaan tyhjää, mutten jaksanut kokee siitä mitään stressiä :) Mun oli tarkotus kotiutua tiistaina ja tavata illalla kavereita, mutta jäin kuitenkin vielä yhdeksi yöksi ja palasin kotiin vasta eilen illalla.


Tähän minilomaan kuului mielin määrin toinen toistaan herkulisempia ruokia, hyvää seuraa, Juha Vuorisen Viimeinen Suuri Seikkailu -kirja, erilaisia lautapelejä, telkkarin kattelua ja yleensäkin rentoutumista.


Ainoa juttu mitä toivoin joululahjaksi, oli uudet nätit lakanat, ne sain ja pari muutakin kivaa juttua. Paras lahja oli kuitenkin uutinen, että mun ihana mummi, joka on asunut Forssassa reilut 10 vuotta, muuttaa ensi kuun puolessa välissä takaisin Tampereelle!

Eilen kun tulin kotiin, olin kaikesta siitä lepäämisestä niin väsynyt, että maaduin heti sängylle ja kattelin Harry Potter -elokuvan ja menin saman tien sen jälkeen peittojen alle, eikä kauaa tarvinnut odottaa unen tuloa. Ekan kerran kun heräsin, olin ihan virkee ja valmiina päivän koitoksiin, mutta totesin sit kellon olevan 00:10 aamuyöllä :D

Tänään mulla oli ihan normaali työpäivä, jonka jälkeen rynnistin bodypumppiin hikoileen suklaakonvehteja ja kinkkuja veks ja vitsi että tekikin hyvää! Sen jälkeen tosin käytiin vähän ottamassa takasin Cafe Europassa rasvaa tirisevien vuohenjuusto-pesto leipien merkeissä kaverin kanssa :D

Kaikin puolin oli oikeen virkistävät vapaat ja nyt on taas ihan täynnä uutta energiaa.

Miten te vietitte joulua? Saitteko paljon lahjoja?

8 kommenttia :

  1. Hah en ookkaa noita aino tölkkejä nähny, reinoja vaan! onko hyvää en oo maistanu nimittäin kumpaakaan :)

    Mulla joulu meni töissä, mutta onneks oli aamuvuoro vaan :) Lahjoja tuli tänä vuonna harmittavan vähän, mutta ne vähät mitä tuli oliki sitten mieleisiä :) muumimukeja,kirja, talvitakki ja moppi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli toi ihan hyvää, hirveesti en mansikkasiidereitä oo juonut, niin en osaa verrata mihinkään :))

      Kiva, että sait mieluisia lahjoja ja jouluaattona onkin ihan hyvä olla töissä, saa hyvin rahaa ;>

      Poista
  2. Mä olen vieläkin ihan lomameiningeissä ja syöminen senkus jatkuu PLÄÄH!!! Jos huomenna alottais arkea vähän paremmin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sen arjen ehtii alottaan sitten ens vuoden alusta, nyt saa vielä nauttia! :))

      Poista
  3. ihana koiruli :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista