lauantaina, joulukuuta 22, 2012

Ostoksia

Tälläsiä juttuja oon kantanut kotiin tällä viikolla...

Kertakäyttöastioita Tigeristä, aterimet oli euron / pussi ja lautaset taisi olla 2,00 €. Pakko myöntää, että nää tuli ihan käyttöön :D Tiskaaminen on ehkä hirveintä, mitä tiedän, eikä mulla oo astianpesukonetta, niin aattelin et helpompi käyttää kertakäyttösiä, sit jos vieraita tulee niin voi käyttää oikeita astioita :D

Nää on samasta paikasta, tuo peli ja teepurkki meni joulupukinkonttiin, mutta muut itelle. 3 minuutin tiimalasi imukupilla varustettuna makso euron ja on tarkotettu lapsille ajastimeks hampaiden pesuun :D Sopii mulle :D Pieni hiusharja salikassiin 1,00 € ja tollanen timanttitarra kännykän takakuoreen 1,00 €.

En osannut asentaa tarraa ihan suoraan :D

 Ihan tavallinen viininpunanen trikoopaita, H&M:ltä 5,00 €.

 Ihana sifonkipaita, H&M, 10,00 €.

 Pitkävartiset aitoo nahkaa olevat hanskat 20,00 €, olin näitä ennemminkin ihaillut, mutta 40,00 € hinnan takia jättänyt aina ostamatta.

Kivan nudesävyinen huulipuna, H&M, ei ollut aletuote.

Seppälästä hauska avaimenperä käsidesi, sekä ihanan pinkki, kimaltava suihkugeeli. Molemmat tuoksuu tosi hyville.

Kissatumput Seppälän lastenosastolta miaauuuu. Mun erittäin käytännölliset, hupulliset raiskaajahanskat alko oleen jo siinä pisteessä, että hanskojen perusteella käyttäjän olis voinut kuvitella olevan kovan luokan narkkari, varsinkin kun olin epätoivosesti yrittänyt toista korjailla hakaneulalla...

Aaah, Vapaa Valinta - mun suuri rakkaus, ei tälläkään kertaa jättäny kylmäks, mukaan tarttu perus kynsilakanpoistoaine 2,00 €, käsisaippua 1,50 €, ihorasva, kuivashamppoo 2,00 €, käsidesi 1,00 €, deodorantti 1,00 € ja jotain (kodin) puhdistusaineita.

Mä olin tänään niin toimelias aamusta, heräsin puoli ysi ja rynnistin BodyPumppiin, siitä poikkesin nopee vähän vielä kaupoille...

Kävelin Keskustorin Joulutorin läpi.

Näin ihan oikeen Joulupukinkin :) :)

Oli ihana olla niin aikasin liikkeellä ja keli oli mitä kaunein, Tammerkosken pinta oikein höyrysi, kun oli niin kylmä.

Ihanaa viikonloppua kaikille :)

25 kommenttia :

  1. Toi Joulutorin joulupukki on ihan persläpi. Olin mun pojan kanssa joulutorilla ja oltais haluttu mennä pukkia moikkaamaan, mutta pukki vaan katsoi kylmästi meidän poikaa ja totesi; toi on liian peni vielä. Meinasin mennä potkasemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAHAHHHAHAHA XD Anteeks, mutta nyt hajosin kyllä ihan täysin :P

      Poista
  2. Naamasensuurista tulee mieleen pokepätkä, jossa on in action meneillää ja naama sumennettuna just tollalailla pikselimössömäisesti. Taustalle vois viä ajatella matalan saksofonimusiikin. 8)

    Meinasitko kolmen minsan tiimalasia käyttää hampaiden pesun yhteydessä? Laita ihan piruuttaan se ajastaan joskus eroottisella hetkellä ni sitte näkee onko miehestä mihinkää. Jos se selviää suuren tiimalasi-aikatestin, on se koulutuskelpoinen (vaatimatonta, 3minuuttia(KO)).

    Meiän pitäis mennä marinaadiin joku kerta yhdessä! Jostain syystä tää blogi viihdyttää, koska tää on vaan niin järjettömän mieletön :D Oot hauska. Näen sussa jotai samaa ku itessäni :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Oot tollanen huippubanaani just!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAHHHAHHAHHAH voi vittu että tää repeily jatkuu (edelliseen kommenttiin viitaten) :D:D Pitääkin testata tuohon kyseiseen tarkoitukseen tota tiimalasia :D

      Pistäppä mailia niin mennään ottaan tärpättiä :D

      Poista
  3. kivoja ostoksia ,jos saa kysyy miksi olit sensuroinu pusero kuvista kasvot ku oot nii kaunis aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytin niissä oikeesti ihan järkyttävältä :P Mutta kiitos sinulle <3

      Poista
  4. Kivoja ostoksia!
    Ja hei kerro ihmeessä tosta Herbinan dödöstä, koska oon ostanu just saman ja oranssikorkillisen version, eikä ne toimi! Siis mitä vitsiä, koska en hikoile mitenkään luonnottomasti ja perus Garnier on ollu mun lemppari. Mutta jos käytän tota Herbinaa ihan arkena tai vaikka kotona, mun kainalot alkaa haista pahalta? Argh, toivon että mun omat on jotain vanhentuneita eikä oikeesti noin huonoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiedä, mun mielestä toi on ihan ok, en oo huomannu mitään maatamullistavaa ton kanssa? Mutta mun äidillä on itseasiassa kokemusta jostain Herbinan deodorantista myös, joka alkaa haiseen ihan hirveelle, vaikka ei oikeesti edes hikoilis? Hitsi kun en muista vaan yhtään tarkemmin, minkä niminen tuote se oli :/

      Poista
  5. Ihanat noi nahkahansikkaat! Hajosin ekaa joulupukkikommenttia hahhah, ompas pukilla ollut pokkaa :DD..Mukavaa joulua sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi nahkahanskat on ihanat, toivottavasti en hukkaa niitä, niinkun kaikki muut hanskani! :D

      Poista
  6. Eikä! mun piti ostaa noi kissatumput sulle joululahjaks! kun sä kattelit niitä ihan liekeissä sillon seppälässä :D onneks ostin sitten kuitenkin muuta. Noi nahkahansikkaat<33 mä kävin eilen tullintorin vapaa valinnassa enkä löytäny oikeen mitään himoalennuksia, mä yleensä tyhjennän koko kaupan alelaatikot kun käyn sielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHHA voi että :D <3 Ihana lahja oli minkä olit mulle hankkinut <3<3 Laitan ne korut tänään ;> Alelaarit on niin parhautta :D

      Poista
  7. Oikein ihanaa joulua :).

    Mä kävin eilen Kempeleen Zeppelinissä pyörimässä enkä löytänyt H&M:ltä ym.. mitään kivoja alejuttuja, pyörin vaikka missä kaupoissa (H&M, Seppälä, KappAhl, Carlings,Cubus jne..). No Kenkämeklarista ostin ihanat pitkävartiset nauhasaappaat ja yhdestä vaatekaupasta löysin ihania paitoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No löysithän sä sitten vaikka mitä kivaa :) Mä en oo myöskään ihan hirveesti mitään varsinaisia alejuttuja löytäny, kaiken näköstä pientä kivaa kuitenkin :)

      Poista
  8. öö? miten voi nuori nainen olla niin saamaton, että joutuu syömään kertakäyttöastioista kun ei jaksa tiskata? oikeesti....mikä tätä nykynuorisoo riivaa... :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite mietin sitä, kuinka uskomattoman epäekologista tuo on sen lisäksi. :/ hyvää joulua joka tapauksessa!

      Poista
    2. Emmä vaan jaksa jotain yhtä lautasta alkaa tiskaan ja sit se jää lavuaariin ja ne kaikki jätteet ehtii kuivua siihen kiinni :D Eihän toi ekologista oo, mutta teen omat ekotekoni eri tavalla :)

      Poista

    3. "ite mietin sitä, kuinka uskomattoman epäekologista tuo on sen lisäksi"


      täysin samaa mieltä!! pistää oikeen vihaseks tämmönen.

      Poista
    4. Vai että oikein vihaks pistää :D:DDDDDD Ekoile sä siellä munkin puolesta :D

      Poista
  9. Ihanaa Joulua kaunis & ihana Anniina!

    VastaaPoista
  10. Kuolaan aina noita tuoksuvia, värikkäitä kimallemömmöjä sisältäviä purkkeja Seppolassa. Jos ne tulis täällä aleen ostaisin luultavasti kaikki :D Pelottavaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi ei ees ollu alessa, mutta jos olis niin Seppälät ois jo tyhjennetty niistä mun toimesta ;)

      Poista