perjantaina, joulukuuta 21, 2012

Presents

Kaikin hauskin osuus joululahjojen antamisessa on mun mielestä niitten paketointi. Viimevuosina oon käyttäny mahdollisimman kiiltäviä kultasia ja hopeita papereita ja naruja, mutta tänä vuonna hommasin oikein säihkyvää punaista.

Tampereelle aukes ihan vasta kaksi Tiger -kauppaa, joissa myydään kaiken näköstä halpaa ihanaa krääsää :) Niissä on tullut tällä viikolla poikettua useemmankin kerran ja oon löytänyt sieltä kaikennäköstä kivaa sekä itselle, että pukinkonttiin ;) Siellä on siis oikeesti kaikkea, mausteista ja karkeista vessaharjan ja hajuveden kautta askartelutarvikkeisiin. Nuo molemmat, narun ja lahjapaperinkin ostin sieltä, oisko molemmat maksanut 2,00 €.

Isi ja äiskä jos luette tätä niin silmät kiinni NYT.

Noniin, mun kuvaajanlahjoilla näistä ei tullut yhtään mitään, mutta isille ja äitelle tilasin Korumaalta saamallani lahjakortilla avaimenperät, molemmissa on sama kuva Dominosta, sydämenmuotoisessa lukee kääntöpuolella "äidille" ja toisessa sitten jotakin "hyvää joulua iskälle" tms, en enää muista! :D Noista tuli tosi kauniit, oon vähän kateelinen niille kun ne saa nuo ;) Papalle ostin suurennuslasin, jonka reunassa on ledivalot (Tigerista), oikeesti sillä ei oo ees kovin huono näkö, mutta se rakastaa kaikkee ton tyyppistä roinaa hirveesti. Vaarille keräsin erilaisia erikois-oliivipurkkeja, teetä yms joista tiedän sen ilahtuvan kovasti. Muutamia muitakin juttuja tuolla odottaa kääreissä maanantaita.

Muistatteko muuten TÄMÄN korttitapauksen mun nimipäivältä lokakuussa? No, eilen mun lattialla oli tälläinen:

Mulla ei oo aavistustakaan, kuka mulle näitä lähettää ja mistä on saanut mun osotteen, että saa tunnustaa ihan vapaasti, mutta voi vitsi että mä taas nauroin! :D Aivan ihana yllätys! :D Tänään Alkossa vaan harmitti kun unohdin ton vinkkilistan kotiin ja jouduin itse valitseen punkun ja valkkarin niitten hyllyssä olevien esittelytekstien perusteella :)

Pari muutakin kivaa juttua oon saanut, mun ystävä Hämeenlinnasta lähetti mulle tälläisen:
Toi on sellanen päiväkirja/"ystäväkirja" tyyppinen setti, on tonne jo kerran tullut kirjoitettuakin ;)

Töistä me saatiin tänään joululahjat ja malttamattomana mun oli avattava se välittömästi. Kyllä olikin mieluisa lahja, toisin kuin työpaikan joululahjat yleensä, sori vaan :D

Saatiin tollaset pienemmät Aalto teräsvadit suklaalla täytettynä, mutta ilman noita suklaitakin olisin ollut tosta ihan sairaan riemuissani. Kotona tätä odottelikin jo isoveljet, mä yksinkertasesti rakastan näitä teräsvateja ihan hemmetin paljon. Kun saan noi suklaat ahdettua naamaani (siinä tuskin menee kauan), aattelin säilyttää siinä koruja, mitä tulee käytettyä useemmin.

Lopetin tänään hommat jo kahdeltatoista, sitten pyörin kaupungilla, treffasin kaveria lounaan merkeissä, kävin salilla, pyörin kaupungilla lisää ja sit tein kunnon joulusiivouksen kotona ja vähän kokkailinkin (reseptiä tulossa myöhemmin ;)). Nyt on mukava käydä pidennetyn viikonlopun viettoon. Huomenna tarkotuksena ois rynnätä aamulla BodyPumppiin, hankkia yksi joululahja + tsekata ennakkoaleja ja viettää iltaa kaverin kanssa, sunnuntaina jätän citylaiffin pariks päivää ja siirryn iskän palveltavaksi.

Huomenna taidan tulla esitteleen parit kivat ostokset, mitä oon tehnyt viimepäivinä :)

12 kommenttia :

  1. tigerissä on tosiaan kaikkee kivaa ja vaihtuu tosi paljon tuotteet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kiva tietää, pitääkin käydä sit siellä yhtä usein kun tähänkin asti ;>

      Poista
  2. Iahan tuo syö kinkkua juo punkkua setti :D Tavallaan creepyä, tavallaan mahtavaa, eihän tommosia salafaneja oikeesti oo tosielämässä kellään, tommosta sattuu leffoissa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Hauska kun en tiedä yhtään kuka tuo on :D

      Poista
  3. Well fuck. Vähän loistavan lahjan sait töistä.
    Mekin saatiin kyllä ihan hyvä, tai mun mieleen. Sellanen lenkkeilyyn tai vaikka juoksuun aateltu urheilureppu. Ei välttis tuu kaikilla töissä käyttöön kyllä mutta onneks itelle tuli enemmän kun tarpeeseen ;----DD Olisin ottanut kyllä Aaltoa mielummin... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no ei ollu sentään niin fail kun 2 leffaa ja konvehtirasia silloin ;)

      Poista
  4. Mietin tässä just että oon täällä blogissa aina jurrissa. En nyt missää ristisanakännissä kuitenkaan, mutta siltikin aina vähän kiikunkaa.

    Tolla dokailupäiväkirjalla on muuten ns. "sisarkirja". Panopäiväkirja. Eiköhän se tohon samaan repertuariin mee, ainoastaan vaan siinä läträtään sen "mehupuristimen käytön" kanssa. 8) Tarttu meinaan kerran messiin kirjakaupan alelaarista ilman sen spessumpia aikomuksia, mutta huppu heiluen ja ainakin toinen perse olalla, tuli se täytettyä johonkin varpusten aikaan aamuyöstä. Oishan se ollut kiva säilyttää ja lukea joskus kun on toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuoren päällä, mutta viimesen niitin Panopäiväkirjan arkkuun löi toi löydetty huonompi puoliskoni, joka ei ehkä ois sulattanut mystisen Panopäiväkirjan salaisuuksia sen löydettyään. Niinpä se tuli tiensä päähän ja haihtu kirjaimellisesti kuin tuhka tuuleen, kun pistin sen rovioks. Kuvittelen kuitenkin, että se on tota samaa sarjaa mitä ny muistan, lyhyen kohtaamisemme takia.

    Sulla on sitte salainen ihailija ;) Ihan 6-0 siellä on joku, joka on vähän muokannut ikikulunutta sanontaa "tie sydämeen käy vatsan kautta" ja muuttanut sen muotoon "tie sydämeen käy koiran kautta". Varo vaan, kolmas kerta toden sanoo ja postikusti kiikuttaa ovesta jonkun jumalaisen adoniksen ja sen jälkeen tuleekin dokailupäiväkirjan sisarkirjalle kovaa käyttöö.

    No joo, ei muuta kuin: Hyvää Joulua Vähän Dramaattinen blogi ja menestyksekästä Uutta Vuotta 2013. :)





    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos, sun kommentteja on kyllä niin hauska lukee :D Tossa dokauspäiväkirjassa mainittiin se panopäiväkirjakin, tosin mulla ei oo sille käyttöö, ois vaan pelkkiä tyhjiä sivuja :""""DD

      Hyvää joulua sinullekkin ja Uutta Vuotta myöskin, jos ei törmätä sitä ennen ;>

      Poista
  5. eikää:D kumpa joku lähettelis mullekkin tollasia salaisa kortteja:D

    VastaaPoista
  6. Whaat siis olipas kiva yllätys tältä tuntemattomalta tyypiltä :D Siis tipahtaispa munki postiluukusta jotai tommosta, ja sit eräänä päivänä oiski joku komee mies kaiken tuon takana joka ois kiinnostunu :D Ja sit siitä alkaas kunnon loove stoory :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voi vitsi olisipa! :D Se ois ihan mahtavaa :D <3

      Poista