torstaina, joulukuuta 20, 2012

Viime hetken joululahjavinkkejä

Tässä vähän joululahjavinkkejä muille, jotka on yhtä myöhään liikenteessä kuin allekirjoittanut :) No, itseasiassa mulla ei tänävuonna ollutkaan montaa joululahjaa hankittavana, mutta ne vähätkin jäi ihan viimetinkaan.
 
Äidille, siskolle, mummille, tyttöystävälle, kaverille...

Iskälle, miehelle, papalle, veljelle, poikaystävälle...

Lemmikille...
 
Nykyään kun kaikilla tuntuu jo olevan kaikkea, niin tosi ihania juttuja on kaikenlaiset elämykset. Mummin voi viedä teatteriin ja ravintolaan syömään, iskän lätkämatsiin ja kummipojalle luvata hauskan päivän johon kuuluu riehuminen HopLopissa, elokuvia ja herkuttelua
 
Onko teillä jo kaikki lahjat hankittuna vai pitääkö käydä vielä ostoksilla?


11 kommenttia :

  1. Jeep, täällä päässä ei oo hankittu vielä yhtään lahjaa. :D Huomenna ehtii!! Ja noi aineettomat lahjat on kyllä parasta. Itsellä ainakin toivelistan kärjessä hieronta- sun muut lahjakortit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että tollaset hemmottelulahjakortit tulis kyllä täälläkin tarpeeseen :>

      Poista
  2. just hyviä vinkkejä!:)
    mulla onn kaikki lahjat ostettuna mut poikaystävälle tekis mieli viel jotai käydä ostamassa.

    VastaaPoista
  3. MISTÄ TOI KÄSIKORU?paljo maksaaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuvassa oleva on Guessin, en oo varma onko tota täysin samaa enää kun mun mielestä on vanhempi malli, mutta kannattaa kattoo kultasepän liikkeistä esim, jos veikkaisin ton maksavan 70e niin vois olla aika lähellä? :)

      Poista
  4. Mulla on nuista kaikista kategorioista ostettu joku lahja joillekkin:DD Veljen tyttöystävälle kirkkaanpunanen huulipuna , veljelle tuo änäri13 ja koiralle tuommoinen heijastin liivi(=

    Ostitko Dominolle mitään joululahjaa ja jos ostit niin mitä? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ostanu ainakaan vielä sille mitään, huomenna jos löydän kaupungilta jotain kivaa niin ostan, uudet ruokakipot se tarttis kyllä :)

      Poista
  5. ootko käyttänyt sitä st. moritzin itsaria?
    Näin vaan sut kaupungilla ja täytyy kyllä sanoa että rusketuksesi kasvoissa oli mitä järkyttävin. Piti kokeilla tuota moritzia mutta jos rusketuksen sävy on sellainen niin taidan skipata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttäny joo mut naamassa mulla oli tänään 'lievästi' liian tummaa meikkivoidetta XD Että ei kannata jättää ostamatta mun lärvin takia :P Itsareista tulossa postausta vähän myöhemmin :)

      Poista
    2. ahaa okei :D no sitä sattuu..
      jään harkitsemaan..

      Poista