sunnuntaina, tammikuuta 27, 2013

End of the week

Viikonloppu meni oikein mukavasti, perjantain olin vaan kotona perinteiseen tapaani, mutta lauantaina pääsin vähän tuulettumaan, kun oli kaverin synttäripippalot :)

Synttärit alkoi Tampere Areenan Kaatopaikalla hohtokeilaamassa. Oli tosi mukavaa keilata pitkästä aikaa, edellisestä kerrasta on varmaan 5 vuotta! :D


Tunnin keilailun jälkeen siirryttiin kaverin tykö ja illemmalla jatkettiin vielä Koskikeskukseen, eli Miamiin ja Skåliin.

Lauantailärvi.

Baareilun jälkeen poikkesin vielä Midwaysissa syömässä kaverin kanssa, joka oli ollut eri baarissa viettämässä iltaa.

Mulla on kuulemma outo tapa syödä pitsa. Syön sen aina noin :D En mä kai voi ainoo olla, joka noin tekee?! :D Mites toi kaverin haarukka?

Sunnuntaille olin sopinu brunssin Cafe Europaan, eli ihana pesto-vuohenjuustoleipä, akkojen juttuja ja juoruilua :D

Poikkesin vielä nopeesti Koskarin Intersportista ostamassa lenkkarit, joita kävin sovittamassa jo lauantaina, mutta en saanut vielä sillon matkaan, koska oikee koko oli jossain varastossa ja sillä välin kun kattelin muita kenkiä, myyjä oli hävinnyt, enkä jaksanu odottaa, että joku myyjä vapautuu :D

Ostin tollaset Asicsen ihanan pinkit juoksulenkkarit, ne tuntui hyviltä jalkaan, materiaali oli tollasta kivan hengittävää ja hinnaltaankin sopivat vielä budjettiin. 129,00 € on kyllä mun mielestä vähän turhan paljon, mutta eipä siellä juuri halvempiakaan ollut, jotka olis ominaisuuksiltaan muuten ollu sellaset, mitä toivoin.

Muuten sunnuntai menikin ihan rauhassa kotosalla. Hyvä viikonloppu oli.


Tossa vielä sunnuntainaama, joka kyllä näkykin jo eilisessä postauksessa ja loppuun vielä joku remixi biisistä, jonka oon toki kuullu ties miten monta kertaa, mutta lauantaina kun se tuli baarissa, innostuin siitä vasta ja sit se on soinut repeatilla :D

23 kommenttia :

  1. Et oo ainut mäki syön pitsan aina noin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti :D Ihana kuulla etten oo ainoa :D

      Poista
  2. Syötkö se sitten reunat lopuksi ihan kuiviltaan?
    Mä alotan reunoilta ja isken lopuksi hampaani siihen mehukkaaseen keskustaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä yleensä jaksa niitä reunoja, mutta jos jaksan niin kyllä :D

      Poista
  3. Apua ei pitsaa voi syyä noin! :DD En oo ikää nähny että kukaan tekis noin, hah :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :DDD Monet jotka näkee mun ekaa kertaa syövän pitsaa, huomauttaa asiasta :D Ite oon aina tehny noin niin ei sitä tuu ajatelleeksi :D

      Poista
  4. Mäkin syön pitsan aina noin! Kuitenkin tulee niin täyteen siitä, ja ne reunat ei oo niin hyviä. Niin voi olla varma, että paras osa tulee syötyä ;)
    Vitsi miten kivan väriset lenkkarit oot löytänyt, noilla kelpaa kirmata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä, siksi se kuuluu niin syödäkkin! :D

      Poista
  5. Kappas, joku muukin ku minä aloittaa keskeltä. Muut ihmetelly aina! :D

    VastaaPoista
  6. Kappas, joku muukin ku minä aloittaa keskeltä. Muut ihmetelly aina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :DDD Teitähän on useampiakin näköjään mun lisäksi! :D

      Poista
  7. Haluaisitko mahdollisesti tehdä jonkinlaista meikkitutorialia lauantain meikistäsi? Näyttää upealta ja sain tuosta inspistä itsekin, mutta olisi kiva nähdä/ tietää, että miten sen toteutat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt joulun alla tutoriaalin tuohon silmämeikkiin, löytyy tuolta meikit -tunnisteen alta, kannattaapa kurkata sieltä! :)

      Poista
  8. määki syön noin.. :D ja kaiken lisäks teen vielä sellasia "suikaleita" ja teen niistä rullia ja syön..:D ehhhehehee

    VastaaPoista
  9. Kasvatatko omaa väriä hiuksiisi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, en vaan tiedä mitä helvettiä tän letin kanssa tekisin :D

      Poista
  10. Keilaaminen on kyllä tosi kivaa ja varsinkin just hohtona. Mulla on tosi hölmö keilaustyyli ja kaikki aina nauraa mun vauhdin otolle, mutta saan silti täyskaatoja :D

    VastaaPoista
  11. kengät on kyl tärkeet, pitää olla hyvät kengät ettei tuu ongelmia! eikä sillä loppujen lopuks oo hirveesti väliä, maksaako ne 70e vai 120e, jos ei ihan makaronilla joudu kuukautta sen oston jälkeen elämään

    VastaaPoista