maanantaina, tammikuuta 14, 2013

Vanha ja väsyny

Mä oon tänään viettänyt kolmatta päivää putkeen lepopäivää, koska tiedän et tällä viikolla tulee taas hengailtua aika paljon GoGolla :D Töitten jälkeen kävin kaverin kanssa syömässä ja juoruilemassa Europassa, sekä asioilla, niin en olis edes ehtinyt :)

Noi mun silmäpussit on nykyään jotain ihan jäätävää, pitäs varmaan alkaa käyttään useemmin kun kerran viikossa jotain seerumia tai muuta paskaa, mutta en ikinä muista asiaa kun vasta sillon, kun katton peiliin ja toteen silmäpussien roikkuvan jossain leuan tasolla :D Pahempaa vielä on noi varjot, jotka tulee kun mun silmät on niin syvällä päässä, että uusi valokynäkin voisi olla tarpeellinen hankinta :) Jos joku osaa suositella jotakin hyvää silmänympärysvoidetta niin kertokaa ihmeessä! :)

BTW huomaatteko kuvasta ton mun pikkusormessa olevan sormuksen? Mulle kävi pari viikkoo sitten niin, että kotona touhuillessa yhtäkkiä huomasin siitä riippuvan sydämen puuttuvan, enkä tiedä yhtään missä välissä ja minne se on kadonnut, koska toi on ollu mulla ainakin 1,5 vuotta sormessa niin, etten oo ottanut sitä pois. Harmittaa kauheesti, koska toi on ollu mulla ihan pienestä pitäen, enkä tiedä saiskohan sitä mahdollisesti joku hopeeseppä tms taiottua uuteen uskoon ja mitä sellanenkin maksaisi.

Ei muuta, ihanaa viikkoa kaikille<3 br="br">

27 kommenttia :

  1. Lumenella on tosi hyvä silmänympärysvoide Sensitive touch sarjassa, kosteuttaa ihanasti ainakin mun kuivaa ihoa! :) Sitte toinen mikä on loistava varsinkin sellaisina aamuina kun on tullu nukuttua huonosti (tai biletettyä edellisenä iltana :D) on Lorealin miehille tarkotettu silmänympärysvoide. Se on sellainen oranssi purkki missä on ihana viilentävä rulla millä sitä levitetään. Saatan aina välillä salaa lainailla sitä poikaystävältä ;D Sen vois kyllä ostaa ihan itselleen, vaikka onkin miehille tarkoitettu, loisto tuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä ku Milli tosta silmänympärysvoiteesta: Lumene Sensitive Touch on kyllä ihan parasta! Hintakaan ei ole paha: about 15 euroa, ja se kestää ja kestää... Omani ostin viime vuoden maaliskuussa, ja vieläkin sitä on vähän jäljellä, vaikka joka päivä sitä käytänkin.

      Poista
    2. Hei mä liputan kans tota miesten oranssia silmänympärysrullaa!! :D Käytin sitä joskus ja se ainakin autto turvotukseen. Pitääkin mennä ostaan sitä taas pitkästä aikaa :D

      Poista
    3. Hooooh täytyypä mennä testaileen näitä! Mulla on jotakin Lumenee tossa, mutta en oo varma sen toimivuudesta, käytän sitä niin laiskasti :D

      Poista
  2. Vitsi sulle sopii hyvin hiukset kiinni, kaunokainen! Oon iteki yrittäny nyt harjotella tuota taitoa kun etuhiukset on viimein kasvaneet siihen mittaan ettei niihin tarvi mitään pinniviritelmiä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kiitos! :) Mulla on nykyään melkein aina arkena hiukset kiinni, oon niin pirun laiska! :D

      Poista
  3. Onko toi sormus Kalevalakoru? Näyttäis ainakin vähän siltä. Jos näin on, niin Kalevalakorujen liikkeissä myydään kaikkin niiden koruihin erikseen ns. lisäosia, joita voi ostaa ja ne sitten pistää ne paikoilleen siellä. Ei ole kallista. Iteltä hukku Vanamo-sormuksesta semmonen helmi joskus kännisellä baarireissulla ja kävin sitten itkemässä asiaa Kalevalan liikkeessä. Tais joku 20e maksaa ja nyt on sormus taas kuin uus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi ei oo Kalevalakoru, mutta itseasiassa kiitos tosta vinkistä, koska toi Sydänsormuksen sydän vois olla sopiva tuohonkin, jos niitä vaan "saa" ostaa muuhun tarkotukseen kun alkuperäsiin koruihin! :) Käynpä kysymässä! :)

      Poista
  4. Aivan joo, huomasinkin että puhe olikin tosta pikkusormen sormuksesta :D Se ei taida Kalevalakoru ollakaan, joten nevermind :D Mut varmaan joo joku seppä senki takoo uuteen uskoon, tuskin maksaa paljoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tai sitten googlailla nimenomaan hopeeseppiä :) Ehkä niitä löytyy! :)

      Poista
  5. Mulla on noitten silmäpussien kans hieman ongelmaa.. ne on niin ärsyttävän tummat,että niitä voi ees peittää kunnolla :( Ostin Lorealin jotain men expert tummille/turvonnoille silmänalusille tarkoitettua roll onia ja se on tuonu ehkä jopa pientä apua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota monet kehuu, mun on pakko kyllä kans koittaa! :D

      Poista
  6. Cliniquen semmoisessa punaisessa pikku purnukassa oleva silmänympärysvoide pelasti mun silmien aluset :) kallista mut tooosi riittoisaa ja toimivaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taidan olla sen verran pihi, etten kyl raaski noin arvokkaisiin tuhlailla, mutta voihan siitä pyytää varmaan testeriä esim sokoksella! :)

      Poista
  7. Lumenen sellanen pieni nappi tummille silmänalusille, toimii!

    VastaaPoista
  8. Mulla on sama tummansilmäaluset ollu aina ja silmäpussit .on kyl jotain voiteita mut ei muista koskaan laittaa .ja meikkaan harvoin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin muistan aina niin harvoin laittaa noita, vaikka mulla onkin tuossa joku tuubi... Ei sitä muista kun ei naamaansa nää ilman peiliä :P

      Poista
  9. Ootko huomannu, miten kauheelta toi itseruskettava näyttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä se tollanen luonnossa ole kun kuvassa niin en oo :D

      Poista
  10. Clinique its all about eyes. Ostin 3+1ltä cilinquen sellasen pakkauksen ja tuo oli mukana. Aivan mieletöntä kamaa! Koostumus, mahtava! Niin pehmee! Tekis mieli salaa laittaa tuo koko naamaan. Tuoksukin ihan kiva. Mä en osaa ees kehua tuota, mut paras koskaan!! Pitääki muistaa tehdä tuosta esittely ja opetella sitä ennen kehumaan :D http://fi.strawberrynet.com/skincare/clinique/all-about-eyes-rich/57667/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kuulostaa ihanalta! :D Teeppä siitä joku juttu niin tuun lukemaan välittömästi, kuulostaa ihan unelmatuotteelta :P<3

      Poista
    2. Joo, huomenna tulee esittely! :) yritän jopa muistaa linkittää sen sulle

      Poista
    3. Olinpa reipas ja tuossa on jo nyt :) http://thisshirtlovesme.blogspot.fi/2013/01/esittelyssa-clinique-all-about-eyes.html

      Poista
    4. Kiitti, mun täytyy mennä heti kytsiin! :P

      Poista
  11. Oon aina luullut et oot pidempi, mut ootkin ihan pikkunen :D Ihme luikku, näin sut tänään salilla :)

    VastaaPoista