tiistaina, tammikuuta 29, 2013

Viikon 4 liikunnat

Maanantai: Oona pisti mulle viestiä ja kysy et pump vai combat... Vai molemmat :D Mun teki ihan hirveesti mieli mennä kumpaankin ja niin sit tein. Itseasiassa oli just parempi noinpäin, kun että combatin jälkeen olis pump.

Tiistai: Käytiin Hermiassa iha kuntosalin puolella, vartin verran tuli veivattua vissiin juoksumatolla ja sitten jyystettyä niillä laitteilla lopun aikaa. Laitoin pariin jalkalaitteeseen läpällä ihan jäätävän kokoisia painoja siihen nähden, mitä normaalisti olisin laittanu ja olin ihan ällistyny miten hyvin niilläkin jaksoin :D Ehkä tosiaan pitäs sitä PT:n aikaa varailla...

Keskiviikko: Muokkaus oli pitkästä aikaa ihan kivaa vaihtelua, vaikka olinkin vähän pihalla niistä liikkeistä ja osan niistä tekeminen tuntu jotenki epämiellyttävältä, kun esimerkiks täyty pitää käsipainoja olkapäillä tms.

Torstai: Torstaicombat on ihan must. Ja se ohjaaja, huhhuh mikä mies, mistä sellasen löytäis itselle?! :D

Perjantai: BodyPump Parkissa.

Lauantai: Kaverin synttäreillä keilaamassa, oli tosi kiva keilata kyllä pitkästä aikaa, eikä tota oikeestaan edes ajatellut liikuntana ja mikäs sen mukavampaa! :P

Sunnuntai: Vapaapäivä.

21 kommenttia :

  1. Oih keilailu on niin hauskaa mutta oon NIIN SUKKA siinä lajissa, en vaan osaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SAMA! :D Mä oon siinä niin läppä, aina ränniin!! :D

      Poista
  2. Heei oot aivan ihana ja tosi kaunis ! <3 semmonen tuli mieleen että onko sulla puhelimessa joku urheilu ohjelma tms kun tuossa alussa tuosta kuvasta tuli mieleen :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton nimi on HeiaHeia, löytyy ihan netistä ja kännykälläkin se löyty ihan heiaheia.fi vai .com! :) Suomenkielinen ja tosi kiva ohjelma!

      Poista
  3. Siis onks sulla joku kuukausikortti vai mite sul on varaa käydä noi usei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo mulla on sellanen kuukausijuttu, muutenhan nuokin jumppailumäärät ajais hetkessä konkurssiin :D

      Poista
  4. Onko sulla we <3 it ? Jos on viittitkö linkata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on ja ei, mulla on siellä tunnukset, mutta en ikinä oo "tykännyt" (tai siispainanu sitä sydäntä) yhteenkään kuvaan, enkä ikinä ainakaan lisää sinne mitään (en tiedä voiko edes lisätä xD) :D En kyllä muista mikä mun nimimerkki siellä on, varmaan o4sis tai Keskusrikospoliisi.

      Poista
    2. Keskusrikospoliisi :'D Ei helvetti, nauroin sillain oikein ääneen HAH HAHAH HAHAHAHHHA

      Poista
    3. Sitä tulee käytettyä joissain paikoissa :DDDDDDD

      Poista
  5. Sä oot innostunut oikee kunnolla noista jumpista! :) Salilla käyminen ja tunnit ovat kyllä niin koukuttavia! :D

    VastaaPoista
  6. Pääsis ite noi usei salille ja pumppii. :( Asuu 30km pääs salista ja bensakaa oo mitää kovi halpaa. t. asun peräkylässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo toi on vähän hankala! :( Onneks mulla on niin lyhyt matka että pääsee helposti :)

      Poista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Harmi että täällä meillä päin ei oo jumppien vetäjinä näkyny mitään hottismiehiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Mun tylsän elämän yhden päivän kohokohta oli kun se moikkas mulle kun lähdin salilta :D

      Poista
  9. Sulla on kyllä huikea tahti tuossa liikunnassa :D Kuinka jaksat töiden jälkeen? :) Itse oon vuorotyössä, joten aina ei kyllä ole virtaa lähteä salille.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jumppa on mun päivän kohokohta, sama kun jollekkin esim. tietokoneen/kirjan/telkkarin aukaisu tms, ei se vaadi silleen mitään jaksamista :)) Yleensä koko päivän odotankin vaan sitä, et pääsen salille :P

      Poista
  10. sää oot kyllä energinen! :) Täytyyhän sua joskus töiden jälkeen väsyttää ;D
    Juu mutta hienon tsempin oot kyllä saanu päälle :) Mulle kyl joskus tv ja sohva vie voiton, enkä jaksa lähteä töiden jälkeen enään mihinkää :D Varsinkin jos on iltavuoro, jonka jälkeen aamu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mua väsyttää ja vituttaa, mutta jumppa on yleensä päivän kohokohta :P Menin mä sinne hyvällä tuulella tai huonolla tuulella ja väsyneenä, aina oon tullut hyväntuulisena pois, vaikkakin ehkä hikisenä ja väsyneenä :D Voittajana kuitenkin!

      Poista