perjantaina, helmikuuta 08, 2013

100 mekkoa 9,95 €

Huomasin Nellyllä olevan aika huipun kampanjan päällä, paljon mekkoja 9,95 €!!! Keräsin tähän muutaman oman suosikin:

Ruosteenvärinen paljettiunelma epäsymmetrisellä helmalla ystävänpäiväkemuihin.

Musta satiinipintainen mekko ihanilla timanttikoristeilla on ihan selkee asukriisin pelastaja, eikä paljon koruja kaveriksi kaipaa.

Turkoosi paljettinen merenneitoviboja herättävä katseenkääntäjä.

Musta kimaltava pikkumekko.

Ihana valkonen pitsimekko, jossa on muuten ihan mielettömän upee, syvään uurrettu selkämys.

Musta perusmekko näyttävällä selkäosalla.

Ite just mietin, pitäskö laittaa pari tilaukseen pahan päivän varalle, mulla kun tällä hetkellä ei vaatekaapista ihan hirveesti mekkoja löydy. Varsinkin toi pitsinen valkonen houkuttelee, eikä hinta ainakaan päätä huimaa!

16 kommenttia :

  1. Just itse tilasin neljä mekkoo tuolta järettömällä kiireellä, ettei koot lopu kesken. :D Pakko se on kun tulee tällasia once in a lifetime-mahdollisuuksia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo harvemmin noin halpoja mekkoja tulee vastaan! :O

      Poista
  2. Miksi näitä kampanjoita pitää tulla just kun yrittää venyttää senttiä. :D Hinta ei tosiaan kyllä paha ole, ihania mekkoja! Ehkä päädyn jättämään tämän kuitenkin väliin, kun kaapissa on yksi kokonaan käyttämätönkin ihanuus, jonka tilasin joulun alla "maksa helmikuussa"-kampanjassa. :D Valkoinen ois kyllä ihana kesäksi, ja ihana on myös tuo pitsiselkäinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, sanos muuta!!! :D Aina käy noin!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo mun mielestä kanssa, tosi mahtava! :)

      Poista
  4. Kiitos vinkistä! :) Pistin heti pari mekkoa tilaukseen :P

    http://kokemuksetkerata.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä jos tuli vinkki tarpeeseen! :>

      Poista
  5. Mä en löytänyt sieltä itelleni mitään :(

    VastaaPoista
  6. On kyl hyvä tarjous ,ihana toi vika musta jossa kuvio selässä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin ihastuin siihen ihan täysin!

      Poista
  7. Mulla on toi sama musta mekko pitsiselällä!! :D oon tilannu sen joskus vuosi sitten. Tosi ihana, mut hankala rintsikoiden kans ja tais olla jotenkin vähän liian pitkä mun makuun (:D) kerran oon pitäny, tarvis varmaan taas vähän siivoilla noita vaatekaappeja et tulis käytettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestii!!! Saat kyllä lainata sitä mulle, sopii sit mun niitten jättitissien kanssa :D

      Poista
  8. Ihana blogi sulla , voisin jäädä seuraamaan (:
    http://laughandlipstick.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla jos tykkäät ja tervetuloa seurailemaan! :)

      Poista