sunnuntaina, helmikuuta 17, 2013

Gymipartyy ja muuta

Kärsimyksentäyteinen viikko sai mukavan päätöksen kun pääsin vähän tuulettumaan. Lauantai alkoi perusmukavasti pumpilla ja combatilla, siitä kotiin laittautumaan ja kaupoille kiertelemään.

Illalla oli GoGon jäsenpartyt, joihin lähdin selvinpäin. Selvinpäin oon nyt siis ollut kaks viikonloppua tän leikkauksen takia. Kaksi brändylonkeroo join etkoilla Oonan luona, mutta juhlissa ja baarissa sitten jäävettä ja limsaa.
Tollasia taikajuomia oli ja toi yks tuolla taustalla tuhos ton viinipullon :D

Humalaiset Oona ja Anna. Kuva on GoGo liikuntakeskuksen Facebook -sivuilta :)

Mulla oli tosi kivaa, vaikka välillä tuli aavistuksen verran epätoivonen olo kuunnellessa kun ihmiset toisteli samoja asioita ja puhui aika kovalla volyymillä, mutta sellasia kai kaikki kännissä on :D

Päällä mulla oli toi Ginan kylkiluutoppi, musta bleiseri, mustat vahapintaiset farkut, pääkallohuivi ja jalassa Spiket. Eli just sitä kaikin ominta mua.

Jatkettiin iltaa vielä Koskariin, jossa bongattiin myös suloinen Karoliina, jonka kanssa tuli hetken verran jutskailtua. En muista monelta lähdin baarista, mutta kotimatkalla sain vielä epätoivottua seuraa jostain ulkomaalaisesta miehestä, joka lyöttäyty väkisin matkaan ja alko kyseleen miks oon yksin, oonko sinkku yms ja pikkusen suoraansanottuna alko huolestuttaan - onneks se kuitenkin tajus jättää mut rauhaan, koska viimenen mitä kaipaan hiljaisilla kaduilla yön hämärässä on vieraan miehen seura. Aina tollasissa tilanteissa alkaa ahdistaan ihan vitun paljon jos rehellisiä ollaan :D Vissiin kolmen maissa kävin nukkumaan.

Tänään heräsin vasta jossain 11:30 maissa, mikä on mulle ihan jotain ennenkuulumatonta. Meillä oli taas ihanan Ainon kanssa brunssitreffit Cafe Europaan klo 13, jonka jälkeen mentiin vähän kierteleen kauppoja ja siitä siirryin sulavasti äitiä moikkaan Siivikkalaan.

Oli kyllä hyvä viikonloppu, näin paljon kaikkia ihania tyyppejä ja tutustuin pariin uuteen, että ei voi valittaa. Kiitti ja hyvää yötä! :)

22 kommenttia :

  1. Ihana pääkallo huivi ja kaunis anniina niinku aina

    VastaaPoista
  2. Vooi vitsi sika kiva huivi! mistä se on? :)

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä kivaa törmäillä teihin, mä tosin olin varmaan toi joka toisteli samoja asioita kovalla volyymilla jne hahhah..:DD Olitte kaikki niin symppiksiä <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos samoin <3<3 Nähdään taas pian! :))

      Poista
  4. oot kyllä tyrmäävän näköinen! Voin kertoa että en ole kohdannut vielä yhtä kaunista ja mielenkiintoisen näköistä bloggaajaa, ja jos minun täytyisi vaihtaa naamatauluja jonkun toisen kanssa niin ottaisin ehdottomasti sinut :D Oli pakko tulla mainitsemaan :) ootko muuten tehnyt iltameikkivideota vielä? Jos et niin ois tosi jees!:) t. nimetön ihailijasi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D No kiitos kommentista! :))

      En oo tehny iltalookista vielä videoo, mulla on yks työn alla, mutta mulle iski hirveet perfektionistivibat sen kanssa, että laitan sen sit kun oon siihen tyytyväinen :P Tulossa on siis kuitenkin :)

      Poista
  5. Moi! Haluaisitko kenties muuttaa mobiiliasetukset kännykälle sopivaksi? Olisi mukavampi puhelimella selailla sun blogiasi. Löytyy polulta Asetukset-Malli-Räätälöi mobiilimalli :) ainakaan viime katsomalta et ollut tuota laittanut päälle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä osaanko, mutta voin yrittää kun ehdin :D

      Poista
  6. On kyllä valaiseva kokemus toi selvinpäin käynti bileissä. :D Siinä sitä tajuaa että kuinka rasittava itekki on aina kännissä ja toivon mukaan seuraavalla kerralla osais vähä itsehillintää! ;)

    Oot muuten Anniina tosi kaunis ilmestys, näin sut tässä jonkin aikaa sitte kaupungilla ja olin sillee et voooooou!

    Ps. Voiko sulle laittaa sähköpostia sen sun tallinnanreissun jälkeen? Kiinnostaisi kovasti jonkun toisen kokemukset leikkauksesta yms. ja parantumisesta, itse olen menossa näillä näkyminen syksyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en uskalla ees ajatella, millanen känniääliö ite oon selväpäisen näkökulmasta! :DDD

      Kiitos hirveesti kommentista ja todellakin voit laittaa mulle sähköpostia, yritän myös mahdollisimman tarkkaan kyllä kertoo vielä tunnepuolestakin täällä blogin puolella!! :)

      Poista
  7. Harjottele kiljumista! Siis tosi kovaan kiljumista. Miehet pelkää pahaa ääntä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se ois tietenkin yks, mutta tavallaan kun ei kehtaa olla epäkohteliaskaan ja toivottaa samantien helvettiin toista, ettei se vaan hermostu ja käy kimppuun... Onneks mulla oli Spiket jalassa, niillä oisin potkinut tarpeen vaatiessa :D

      Poista
  8. Minkä ikäinen sä oot? :)

    VastaaPoista
  9. mikä on ollu kärsimystä? :(

    VastaaPoista
  10. wwoww sun tyyli on niin ihana :) !

    VastaaPoista