sunnuntaina, helmikuuta 10, 2013

Tuplasti juhlaa

Viikko vetelee taas viimesiään ja pitäs tässä vielä sunnuntain kunniaks tehdä kaikkee tylsiä, mutta pakollisia kotitöitä, vaikka millään ei jaksais.

Eilen käytiin tsekkaan ihanien tyttöjen kanssa Moët White Party -kekkerit Skålissa & Miamissa. Teeman mukaan päällä oli valkosta, vaikka asukuvaa nyt ei olekkaan, mutta toi H&M:n valkonen pitsimekko löysi tiensä mun päälle. Olin ensin suunnitellu laittavani yhden Ginan valkosen mekon, mutta se oli niin makkarankuori päällä, että alko ahdistaan ja tuli vähän vaatekriisiä :D

Ite olin ihan limpparilinjalla tällä kertaa. Oli kohtuullisen eksoottista kattoo etkoille jotakin, millä alotella, ettei vettä vaan tarvitse litkiä koko iltaa :D Jotain tollasta Novellea mulla oli, toi oli tosi hyvää.

Toisena mulla oli PepsiMax, luonnollisesti. Näyttää vähän orvolta tossa kuoharien keskellä :D

Meille oli varattuna Skålista pöytä, johon sisältyi myös pullo shampanjaa, jota itekkin lasillisen sitten testasin. Ja muuten oli hyvää!

Lisäks tarjolla oli pientä syömistä, jotain tuorejuusto-graavilohirullaa, hedelmiä, pieniä kolmioleipiä ja jotain juttuja, mitä en oikein osaa kuvailla :D

Kauheen myöhään en voinutkaan olla, koska tänään oli jo päivällä menoa, nimittäin mun ihanan mummin 75-vuotis syntymäpäivät ja mentiin sen kunniaks ravintola Rustholliin syömään porukalla.

Sitä ennen kokoonnuttiin mummin luona nostamassa alkumaljat ja räpsittiin kuvia. Kuten taas kuvanlaadusta huomaa, en omaa järkkäriä juuri jaksanu käyttää ja siks saatte taas tyytyä iPhonesuttuihin.

Ajattelin just aamulla, että mun veljellä on kauheen rumat hiukset ja sille sopis sellanen sivuilta ihan lyhyt malli, mitä nykyään näkee jätkillä paljon ja herätti huvitusta kun sen kaveri olikin just perjantaina leikannu sille sellaisen :D

Rusthollilla on tosi kauniit maisemat, toi sopis mielettömän hyvin vaikka kesähäitten viettoon.

Ruoka oli tosi maukasta ja söin sitä läjäpäin, vaalee patonki voin kanssa maistu pitkästä aikaa niin taivaalliselta, että sitäkin meni näin jälkeenpäin laskettuna 8 siivua ja päälle vielä jäätävä lohkare täytekakkua.

Paita /H&M, Farkut /Dr Denim, Saapikkaat /Skopunkten

Oon muuten tosi pahoillani, nimittäin kommentteihin vastaaminen on ihan jäljessä tällä hetkellä! Luen kyllä joka ikisen kommentin ennen julkasemista ja mun mielestä on ihana saada kommentteja teiltä, ne piristää mun päivää aina, mutta puhelimella on jotenkin hankala mun mielestä vastailla ja tietokoneella en jaksa ihan hirveesti lymyillä. Mutmut joku ainakin kysyi, että meinaanko kasvattaa oman värin hiuksissa takasin: En meinaa, oon vaan ihan pihalla tän mun letin kanssa tällä hetkellä, etten oo jaksanu ees värjätä varmaan kahteen kuukauteen ja myös kyseltiin, oonko laittanu täytettä ylähuuleen - en oo, leikin vaan vähän huultenrajauskynällä ja sain sillä aikaan vähän sellasta efektiä :D Vastaan kyllä vielä joka ikiseen kommenttiin yksitellen, kunhan tästä ehdin/jaksan. Mutta sillälailla.

Miten teidän viikonloppu meni?

18 kommenttia :

  1. Täällä meni tosi tosi rauhallisesti :) mutta hyvä niin! Kuulostaa hyvältä, ja uskon, että Hennesin mekko oli paljon parempi valinta kuin GTn makkarankuori. Valkoisesta on nimittäin välillä vähän vaikee saada ''asiallista'' asua=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä totesin kanssa, että valkonen näyttää helposti aika halvalta! Varsinkin jos materiaali vaatekappale on epäistuva tai materiaali jotain huonoa :/

      Poista
  2. Voisitko laittaa tuosta Hennesin pitsimekosta kuvan, jossa sen näkee kunnolla sun päällä? :) On ite miettiny just tuon mekon tilaamista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmmmm siitä löyty kuva täältä: http://3.bp.blogspot.com/-crfxGHtUEkU/UBLsDyHeUnI/AAAAAAAACOY/zSwGeKdBJNA/s1600/DSC07764.JPG tosin aika huono vaan :D Se on päällä kiva, mut jos oot pitkäselkänen tai muuten pitkä, se ei välttämättä mee ihan mekosta! :) Itelläkin oli shortsit alla!

      Poista
  3. Vitsi miten kaunis oot tuossa ekassa kuvassa! :)

    VastaaPoista
  4. Käytätkö tekoripsiä ja jos käytät niin minkälaisia? On niin upeen näköset noi räpsyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käytän, jotain halvimpia mitä löytyy huuto.netistä / ebaysta 10 parin pakkauksissa :)

      Poista
  5. Minkä kokoiset nuo sun Dr denim farkkut on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä muista yhtään, varmaan s tai xs?

      Poista
  6. Ihana paita! Onkohan niitä hennesillä enää myynnissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on alerekiltä, kyllä siellä vissiin oli hajakokoja vielä viimeviikolla, iso H&M, siinä oikealla, keskellä, missä on niitä alerekkejä! :)

      Poista
  7. Hyvin meni vaikkakin olin töissä(: Näytät todella kauniilta ja elegantilta tuossa viimosessa kuvassa ! Ihana sinä<3

    XX
    MI MI MENDINE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ja hyvä että viikonloppusi meni mukavasti :)

      Poista
  8. Näin sut lauantaina narikkajonossa :) Piti tulla juttelemaan, mutta sitten alkoikin ujostuttaan. Mutta olit tosi nättinä kyllä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, oisit tullu moikkaileen vaan, olin ihan selvinpäi :P Ja kiitos!!! :)

      Poista