tiistaina, helmikuuta 05, 2013

Viikon 5 liikunnat

HUHHUH että aika menee nopeesti, en huomannutkaan, että oon päivittäny viimeks viikko sitten blogia! Kuvittelin ihan, että oisin viimeks kirjotellu joskus torstaina tms, mutta en näköjään :D No, ihan sama :D Nyt kuitenki viimeviikon liikunnat.

Maanantai: Viimeviikkonen (tai siis edellisviikkoinen) pump-combat setti oli niin ihastuttava, että oli pakko vetää sama tänäkin maanantaina ja voi huuuuh että tekikin hyvää taas. Pumppiin lisäsin vähän painoja selkään ja sitten combatin jälkeen olin niin ruman näkönen, ettei mitään järkee. Hiki virtas pitkin sääriä ja käsivarsiakin ja mun hiukset oli läpimärät juuresta :D Combatissa oli pari biisiä vanhemmista ohjelmista, ne toi siihen vähän extraa ja oli tosi hauskaa. Ainakin tää oli yhtenä:


Mutta pakko sanoo ettei paremmin vois viikko lähteä käyntiin.

Tiistai: Kuntosalilla Hermiassa. Juoksumattoo ja crosstraineria vähän lämmittelyyn, mutta ne tuntu jotenkin ikävystyttävältä. Tein salilla lähinnä jalkoihin kohdistuvia liikkeitä ja selkää, jotain hauisjuttua yritin ihan mitättömillä painoilla, mutta totesin aina parin toiston jälkeen et "tää on ihan perseestä" :D Eilisen jäljiltä oli vielä sen verran kädet väsyneet. Mentiin sit vielä extemporee testaan myös pilates, joka oli ihan hauskaa. Tunti meni tosi nopeesti ja siitä tuli ihanan virkistyny olo. Jossain kohdassa mua alko vaan naurattaan ihan hervottomasti yks liike, jossa oltiin kyljellään ja koukisteltiin jalkaa, koska en osannut sitä ja patjasta huolimatta lattia tuntu ikävältä lonkkaluuta vasten... Kiva siellä oli taistella totaalista repeemistä vastaan rauhallinen pianomusiikki taustalla.

Keskiviikko: Pumpissa ei ollu mitään spesiaalia, peruskiva.

Torstai: Combat superkuuman ohjaajan johdolla :P Mulle tuli ekan vartin jälkeen tosi huono olo, varmaan kun olin syöny vähä huonosti, mutta kärsin kuitenkin loppuun asti ja voittajafiilis tuli kyllä kun en luovuttanut 8)

Perjantai: Tätä pumppiakin oli vähän mixailtu, kyykyt ja askelkyykyt oli ihan helvettiä tossa, ihanalla tavalla :D

Lauantai: Mun lonkka muljahteli jotenkin ärsyttävästi sijoiltaan, enkä pystyny vetään täysillä, mutta muuten oli tosi kivaa ja hikistä, niinkun combatissa aina.


Sellanen tällä kertaa, aika paljon tuli vietettyä aikaa GoGolla, mutta ei mulla parempaakaan tekemistä oo :D

Palaillaan taas, pitää muistaa päivittää blogia useemmin ja menkäähän vielä osallistuun alemmassa postauksessa olevaan arvontaan ellette oo jo! :)

15 kommenttia :

  1. Kuulostaa hyvältä liikunnat! Mulla on myös vaikeuksia lonkan kanssa, se on ihan vammainen :D kiitos vaan balettiaikojen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mikä tota mun lonkkaa vaivaa, aina mulla on ollu vähä paikat paskana, mut nyt toi lonkka on vähän vihotellu pidempään :/

      Poista
  2. Aaaah muistan kun toi biisi oli joskus reilu vuosi sitten combatissa, niin paras! Meillä on kans nyt vähän mixailtu ja oon niin fileissä niistä jostain vanhoista biiseistä, muistan ulkoa osan. :-D Ja taidan muuten tietää ton superkuuman combatohjaajan hihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on ihan hyvä :D Mä en oo ollu kun yhdessä ohjelmassa tota ennen, enkä muista siitä kyllä yhtään mitään :D Toi superkuuma on joku Jarmo :P

      Poista
  3. Voi ei.... Olispa itelläki aikaa liikkua noin paljon! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päivässä saisi olla enemmän tunteja! :(

      Poista
  4. Ku jaksais vaan itsekkin urheilla noin! Oon lihonnut niin paljon, mutta silti pakastimessa nytkin 3 pakettia jäätelöä...:( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Mullakin on iso rasia suklaata, yritän tyhjentää sen tuolta kaapista houkuttelemasta :D

      Poista
  5. Tää ei sitte milläänlailla liity tähän sun postaukseen, mutta. Osaatko suositella mulle Tampereelta jotai hyvää (ja edullista) paikkaa jossa tehdään hampaiden valkaisua? :) Niitä paikkojahan on siellä miljoona mutta ootko kuullut jostai erityisen hyvää palautetta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyl ikävä kyllä osaa sitten yhtään auttaa tän kanssa! :/ Google on kaveri tässä tapauksessa! :)

      Poista
  6. Liikutpa sä paljon nykyää, pitää ottaa susta mallia!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän kyl liikkua niin paljon kun pystyn, se on vaan niin ihanaa!

      Poista
  7. otatsä kuvakaappauksella aina heiaheia:sta tuon kuvan vai miten? kun ite koitan sieltä ottaa kuvakaappauksella, niin sitä pitäs sitten rajata, ettei KOKO sivua näkyis, mutta kun se ei tuu kuva-muotoon, että sitä vois rajata.. :O toivottavasti tajusit mitä koitin selittää :D help meeeeee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä otan ihan kuvakaappauksella ja sitten rajaan..... En kyl osaa tarkemmin selittää :D Painan PRT SCR, sit meen painttiin ja rajaan sen :D

      Poista
  8. Ihana anniina! Sä olet osaltasi tsempannu mua ihan uuteen elämään! Oon alkanu nyt kuntoileen ja sun postaukset on antanut ihan uutta virtaa mun päiviin, joten postaa ihmeessä useammin jooko <3-Satu

    VastaaPoista