tiistaina, helmikuuta 12, 2013

Viikon 6 liikunnat


Maanantai: Combatissa Annan kanssa, oli sama setti kun viime maanantaina, eli loistava! Yks biisi siinä on sellasta tappoo reisille, ettei voi kun kärsiä ja nauttia siitä samalla :D

Tiistai: Pump oli normaalilla kaavalla, vähän enemmän painojakin tällä kertaa selkään ja oli kyllä tosi hyvä setti, seuraavana päivänä kyllä tunsi tehneensä :P

Keskiviikko: Oonan kanssa mentiin Hermiaan salille, ei kyllä ehditty oleen kun puoli tuntia kun haluttiin testata GoGo Yoga :D Ei ollut ihan mun makuun, sellasta hidasta ja hiljaista, mutta toisaalta tollaset venyttelyjutut on kyllä kivoja välillä ja niissä pitäis käydä useamminkin.

Torstai: BodyCombat Parkissa diskovalojen loisteessa. Tän ohjaajan tunneilla en oo ennen ollut ja sillä oli siinä taas jotain vähän eri biisiä.

Perjantai: -

Lauantai: Pump Annan kanssa, sen jälkeen vielä vartin verran crossaamista (jota en jaksanu tonne HeiaHeiaan merkitä) ja kuulumisten vaihtoa 8)

Sunnuntai: -


Hyvä toi 10 x combat tänä vuonna, järkytyin kyllä et niinkö vähän oon siinä käynyt :D Tällä viikolla ajattelin käydä ainakin kolme kertaa! :P

10 kommenttia :

  1. Onko sun ruokavalio muuttunut miten nyt kun liikut paljon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ja ei - syön kaikkee skeidaa edelleen, mutta nykyään syön aamupalaks aina puuroo mehukeiton ja rahkan kanssa ja leipää ja välipaloja, yleensä hedelmiä. Et ruokarytmi on muuttunu säännöllisenmäks ainakin :)

      Poista
  2. Kannattaa kuitenkin vähän malttia muistaa pitää noissa ryhmäliikunnoissa, meille juuri yksi ohjaaja sanoi että jo 2-3 kertaa on maksimimäärä mitä combatissa/pumpissa kannattaa viikossa käydä jos haluaa tuloksia. Lihakset eivät kehity liiasta treenauksesta ja kehityksen kannalta tuloksellisempaa on käydä ihan salilla kuin vetää vain ryhmäliikuntoja. (Ja huom olen siis itsekin mieletön combat fani mutta kohtuus täytyy yrittää muistaa siinäkin! :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään käydä niissä hirveesti, muut voi lepäillä munkin puolesta :P

      Poista
  3. sun äitis on ihana! :) opetti mua aikoinaan siivikkalan ala-asteella :) siis avustajana:D ja teisson kyllä jotain samaa näköä:) ootko ite käyny siivikkalan ala-asteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Oon käynyt sen koulun juu, mutta äiti ei ollu meidän aikana vielä sillon siellä hommissa! :)

      Poista
  4. Olis kiva nähdä sun kehittymistäsi, esim. ennen ja jälkeen kuvilla, tai vaikkapa että kirjoittaisit että jaksat nyt niin ja niin paljon ku alussa jaksoit vaan nostaa 5kg :D tai millä lailla tunnet että liikunta vaikuttaa sun vireyteen verrattuna aiempaan, tai jotain semmoista.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä ois tosi kiva esitelläkkin tollasia kuvia, mutta mulla ei oo ketään kuvaajaa ja mun ois pitäny alottaa toi jo alussa, koska mun selkä on muuttunut jo ihan selvästi ja mulle on tullut oikeet hauikset! Harmittaa kun en oo tajunnut kuvailla :/ Mutta joskus voisin koittaa jotakin vääntää tästä aiheesta :)

      Täytyy koittaa kehitellä jotain tähän liittyviä postauksia, nyt kun mulla tulee oleen seuraavan kuukauden verran enemmän aikaa blogille :)

      Poista
  5. Huh, miten jaksat tehdä noin monta combattia/pumppia viikkoon jatkuvasti? Millaisilla painoilla teet? Itte oon aina etenkin pumpin jälkeen niin kroppa väsyksissä useamman päivän etten kyllä kahta kertaa enempää viikossa jaksais käydä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä, jos on paikat kipeenä niin sillon yleensä tekee vaan hyvää mennä taas vähä salille, jotenkin ne paikat siinä sit vetreytyy jne :D Mulla on Pumpissa aika pieniä painoja, ojentajat/rinta 2,5kg per pää, selässä vitoset, kyykyissä 7,5.... Mutta alotin hei jostain 1kg! :D Sit kun pumpissa jaksan kyykyissä 10kg molemmissa päissä niin oon ihan WOOOOT

      Poista