tiistaina, helmikuuta 19, 2013

Viikon 7 liikunnat

Viimeviikko olikin aikamoista taistelua.


Maanantai: Pumpissa mulla oli kaverina Oona, siellä oli koko setti jotakin edellisten ohjelmien biisejä ja oli kyllä ihan superia! Vähän harmitti vaan kun ei oikein tienny, mitkä painot kehtais laittaa, esimerkiks kyykkyihin ja selkään laitoin pienemmät mitä yleensä ja vähä ärsytti, koska isommillakin olisi pärjännyt. Combat oli sama, mitä nyt muutamana maanantaina on ollut, tykkäsin ehkä eniten.

Tiistai: Ekan attack kokemuksen jälkeen mulle jäi vissiin jotku traumat, koska sen jälkeen en oo tuolla käynyt, mutta tänään käytiin Oonan kanssa poikkeemassa. Muistan nyt kyllä varsin hyvin, miks en oo tuolla tunnilla käynyt useemmin :D Juoksemista ja pomppimista tauotta, heti kun ehdit luuleen et aah, tauko, niin alkaakin entistä rankempi setti :D Ja ne punnerrusjutut - mä en yksinkertaisesti jotenkin taivu punnerrusasentoon, en vaan osaa :D Tuskaisen tunnin jälkeen oli vielä puolen tunnin vatsa-selkä, ihanan tehokas puolituntinen ja loppuun jäin vielä puolen tunnin venyttelyyn, joka tekikin tosi hyvää. Venyttely on niin sairaan tylsää ja pitkäveteistä, mutta ryhmässä aika menee nopeesti ja tulee käytyä kaikki osa-alueet läpi ohjaajan johdolla.

Keskiviikko: BodyCombat 54. Jos joskus oon kuvitellut etten oo ikinä ollut niin hiessä niin tää vei kyllä voiton kaikesta :D Söin töissä kaks suklaapatukkaa ja oikein tunsin miten ne suli mun ihon läpi pois :D Voin kertoo että vähän kiinnosti ton jälkeen alkaa vetään farkkuja ja korollisia saapikkaita jalkaan. Matka kotiin tuntu ihan hiton pitkältä ja olin niin väsyny ettei mitään järkee :D Loistosuoritus siis!

Torstai: Sama meininki mikä eilen, mutta otin vähän iisimmin... Paita oli kyllä selästä aivan märkä ton jälkeen, mutta ihan noin romuna en kuitenkaan ollut :D

Perjantai: Perjantaipump jäi välistä, vähän kyllä harmitti :(

Lauantai: Pump ja combat putkeen. Normaalisti ne on peräkkäin samassa salissa ja tuli vähän kiire kun totesin, että salissa alkokin Les Mills Grit Plyo tai Strength -näytetunti. Enpä ollut ainoo joka hirveellä kiireellä rynnisti yläsaliin, jossa oli jo alkulämppä menossa :D

Sunnuntai: -

---

Mulla oli eilen ehkä aavistuksen kipee olo, vähän sellasella flunssaa enteilevällä tavalla, enkä uskalla nyt missään nimessä riskeerata mitään kun leikkaus on ylihuomenna. Harmittaa hirveesti, koska olisin halunnut kovasti vielä käydä yhdessä comsussa ja pumpissa, koska seuraavaan kertaan voi olla pitkälti toista kuukautta. Tänään ei onneks oo ollut mitään oloja, mutta en kuitenkaan viitsiny mennä, koska mun tuurilla olisin huomenna vuodelevossa.

Ootte hirveesti jaksanu kommentoida mulle tonne pari postausta alemmas ja oon saanu paljon tukee, kiitos siitä kaikille. En edes huomannut, etten ollut kirjottanu mitään omista fiiliksistä jne vaan keskittyny lähinnä tollaseen pinnalliseen lätinään. Tässä tulee lähipäivinä/aikoina varmaan kaikki postaukset ja päivitykset liittyyn aiheeseen jollakin tavalla, mutta koittakaa jaksaa, tää nyt on tällänen vaihe :D

Mut sellaset oli viimeviikon liikunnat ja nauttikaahan te muut munkin puolesta liikunnan iloista, ite kun en siihen oo kykenevä hetkeen! :)

14 kommenttia :

  1. Apua mua jännittää ihan hirveesti toi leikkaus!! soita/laita viestiä sit HETI kun pääset sieltä leikkaussalista ulos! <3 :) Mä tuun kattoon sua pepsi maxin kera kun oot vähän toipunu. Ja sit voidaan mennä kävelyille hoitaan tota liikkumishommaa.

    ps. Asiasta kukkaruukkuun ostin ja kokeilin sitä ihan kirkkaanpunasta huulipunaa, ei se ollukkaan yhtään niin paha mitä olin kuvitellu! itseasiassa se oli yllättävän kivannäkönen. Punaset huulet + nahkatakki + pilottilasit= <3. (Ei tarvi sit enää photoshopata kuviin xD)

    pps. tossa instagram hommelissa --> tuli se alkuräjähdys kuva ja hajosin ihan vitusti :'''''DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan HETI VÄLITTÖMÄSTI kauheet kiertoviestit kaikille kun herään :D En malta odottaa, että pääsen tervehtyyn!!!

      Ps ja vielä pääkallohuivi sillain rennosti kaulaan, TÄYDELLINEN kevätlook! Ja raideriin iskeen rokkipoikia :DDD Eivaa, Roosterin terassille<3

      Psps, mäkin kattoin sen kännykästä just eilen ja räjähtelin sille :D

      Poista
  2. Tsemppiä tähän päivään!! ei mulla muuta :)

    VastaaPoista
  3. Heippa! Paljonko sulla maksaa jäsenyys tuolla salilla? kiitti! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. GoGolla vähän vaihtelee noi jäsenyyksien hinnat, 60-70e/kk on toi kaikilla herkuilla :)

      Poista
  4. Tsemppiä leikkaukseen :) Hei vinkkinä sanon kun säkin tykkäät käydä pumpissa useammin, kannattaa esimerkiksi kerran viikossa keskittyä ylävartaloon tekemällä isoilla painoilla, ja toisella kerralla keskittyä jalkoihin ja tehdä ne isoilla painoilla ja kädet pienemmillä jne. Pitäisi tulla tulosta paremmin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos, tosi hyvä vinkki!!! En oo ikinä tajunnutkaan tota, oon vaan laittanu joka kerta samoja tai isompia, mutta joo pitääkin tehdä aina eri osa-aluetta just tollain miten sanoit! Kiitos!

      Poista
  5. Tsemppii leikkaukseen :) !

    VastaaPoista
  6. Saako rauhallisella kävely lenkillä käydä heti leikkauksen jälkeen? Nim. Leikkausta harkitseva (jottei pää hajoo) :D

    VastaaPoista