tiistaina, toukokuuta 28, 2013

Bestsellerin showroomilla

Poikkesin torstai-illasta Bestsellerin, Lumenen ja Cutrinin järkkäämässä bloggaaja-iltamassa, joka sattuikin sopivaan väliin kun muutenkin jouduin jäämään Helsinkiin, yhdessä asuntonäytössä poikkeemaan :)







Menin tilaisuuteen yksin, mutta sain hyvin pian seuraa kun pari tuttuakin saapui paikalle! :) Söin nälissäni hirveen kasan noita kaikkia ihania mitä oli tarjolla, en saanut paljoo kuvia edes otettua kun ylläri - kamerasta oli akku loppumaisillaan :D Päästiin tutkiskeleen uutuustuotteita ja saatiin vinkkejä kesäkampausten tekoon yms.

Mä olin ihan hirveen näkösenä kun päivä oli vähän sateinen, lenkkarit vaan jalassa ja mahdollisimman mukavat vaatteet kun tiesin päivän venähtävän. Hiuksetkin meni ihan pörröön ja suoristukset poistui, niinkun sateella aina.


Saatiin matkaan giftbagit, joista löytyi  mm. seuraavaa...

 Cutrinin shampoo ja hoitoaine, sekä hiuspuuteri, josta tuli heti mun suosikki.

Lumenen ihonhoitotuotteita ja kynsilakkoja. Varsinkin tosta ihon sävyn heleyttäjästä tykkäsin ihan hirveesti, mulla on ihan samantyyppistä ja merkkistä, mutta vissiin vähän vanhempi tuote, koska se ei oo yhtään noin hyvä :D Tai no, tossahan lukeekin 'new formula', eli ilmeisesti tuotetta on kehitelty ja ehdottomasti parempaan suuntaan :)

Huomhuom!!! Muistakaahan Korumaan lahjakorttiarvonta, joka päättyy tänään! Vielä ois pari tuntia aikaa osallistua, että menkää laittamaan linkin takaa löytyvään postaukseen kommenttia, ellette ole sitä vielä ehtiny tekemään :)

6 kommenttia :

  1. Wau taas oot päässy tollaseen mukaan ,ois kiva itekki joskus päästä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan virkistävä tapahtuma :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kivoja oli ja tarpeellisiakin, kun mulla oli just shamppoot ihan lopussa! :P

      Poista
  3. Oi haluisin kans kokeilla heleyttäjää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa koittaa, nousi mun suosikkituotteisiin!

      Poista