keskiviikkona, toukokuuta 01, 2013

Hyvää Vappua!

Mites teidän Vappu meni? :)

Itsellä jäi eilen juhlat vähän lyhyeen, alkuilta oli oikein mukava Oonan ja Ainon kanssa, mutta kun en ollut koko päivänä ehtinyt syödä mitään ja tempasin naamaani raivolla jättimäisen kebabin siinä ennen baariin lähtemistä, mulle tuli baarissa niin huono olo, että lähdin lätkiin ja olin kotona jo ennen kahta. Olisin halunnut jäädä vielä juhlimaan, mutta en yksinkertasesti pystynyt.

---

Mulle ei kuulu mitään uutta, Tampere-Helsinki väliä oon ravannu viitenä päivänä viikossa ja illat ollu ihan väsynyt. Irtisanoin GoGo -kortinkin, koska mulla ei yksinkertasesti oo aikaa/jaksamista käydä siellä. Oon käynyt kattomassa muutamat kämpätkin Helsingistä, mutta vielä ei oo napannut. Ajatuksena on, että viimestään 1.6. pääsisin muuttamaan. Pari ihanaa on mulle pistänyt tänne vinkkejäkin kämpistä, mutta pyydän, että jos teillä on kämppää vapautumassa tai tiedätte joltain olevan, pistäkää siitä mulle mailia tohon sivupalkista löytyvään osotteeseen! :)

Sillä välin kun oon maailman huonoin bloggaaja, menkääpä seuraileen mua Instagramiin, sellasella käyttäjätunnuksella oon siellä kun @o4sis. Instagramiin lisäilen paljon kuvia ihan mun arjesta, myös niitä kaivattuja asukuviakin löytyy.

 
 
Sunnuntaina oli jotain spesiaaliakin, nimittäin mun rakkaan isoisän 80-vuotis synttärijuhlat. Juhlia vietettiin mun enon luona ihan perheen kesken. Mun serkun vaimo on ehkä maailman paras leipomaan, tarjolla oli mm. piirakoita, cupcakeja ja suussasulava lime-valkosuklaatuorejuustokakku, jonka koostumus oli täydellisen samettinen.



Lähdin juhliin ihan järkyttävällä kiireellä ja päälle valikoitui ihan tavallista. Oon uskaltautunut kaivaan jo balleriinatkin vintiltä käyttöön. Kattoin tänään, että ens viikolle on luvattu jo melkein 20 astetta! Sieltä se kesä vaan pikkuhiljaa tulee :D

Nyt mä lähden nukkuun, että jaksan taas huomenna istuskella junassa. Mukavaa loppuviikkoa teillekkin!

42 kommenttia :

  1. Oot tosi kaunis!! Mäkin kaivoin just ekat balsut kellarista ja ai että kun tuli kesänen olo;) ps.Näin sut muuten sinkkulaiva ohjelmassa! :D

    VastaaPoista
  2. Mä oon ollut kipeänä, todella ärsyttävää. Ei mulla ois varmaan muutenkaan eilen ollut mitään menoa, mutta tuntui silti todella paskalta. Jos ois ollu parempi olo, ois voinut ehkä käydä autossa vaikka jossain.

    Mukavaa vappuiltaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi jos olit kipeenä :/ No, eipä kyllä kelikään vappuna häävi ollut! :)

      Poista
  3. Aivan ihanat noi balleriinat! Mistä oot löytänyt moiset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni oon löytänyt ne kirppikseltä, ne on Linkin eli alunperin vissiin Seppälästä! :)

      Poista
  4. sie oot kyllä tosi kaunis! Ihania asuja! =)

    VastaaPoista
  5. haha, sinänsä hassua, et munkin papalla oli 80-vuotis juhlat sunnuntaina :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :D Onnee ny hänellekkin kovasti! :>

      Poista
  6. Hei edellisessä postauksessa sulla näkyi yhdessä kuvassa semmonen sulkakoru, niin mistä oot mahdollisesti sen hankkinut? :)
    Tsemppiä asunnon hakuun! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Seppälästä, ne oli joskus jossai himoalessa ja makso muistaakseni 60 senttiä :D

      Poista
  7. Näinpäs siut Sinkkulaiva-ohjelmassa. Olin ensin että "hoo?", kunnes tajusin miten näyttää niin tutulta :D

    VastaaPoista
  8. Mä tein lime-simaa, mut myöhästyin alotuksessa niin prosentit ja hapokkuus jäi sidukka tasolle.
    Lime on kyllä maukkaampaa kuin sitruuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, enpä ookkaan limestä tehtyä simaa maistanut ikinä! :O

      Poista
  9. Mun vappu meni töissä... :/
    Ihania asukuvia, sulla on hieno tyyli, asiallinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva jos tykkäät! :) Toivottavasti ens vappuna pääset juhlistamaan! :)

      Poista
  10. Kivoja kuvia ja oot niin kaunis :) Ihanaa viikonloppua Anniina ♥

    VastaaPoista
  11. Ootko ollu sinkkulaiva-ohjelmassa/risteilyllä?! Bongasin sut telkkarista eksyneenä etsimässä hyttiä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin siellä :D Hyttejä on aina ihan helvetin hankala löytää :D

      Poista
  12. Voisit sun serkunvaimolta kysästä ton juustokakun ohjeen ja jakaa täällä! Kuulostaa ja näyttää meinaan kohtuu herkulliselta! :)

    ps. olis muuten kiva jos tekisit postauksen siitä, et kuinka ihmiset on suhtautunut sun uusiin tisseihin :) Miten perhe & sukulaiset on suhtautunut, ystävät, jne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä kehtaa kysyä siltä!!! :DDDDD

      En tiedä viittinkö uhrata tolle aiheelle ihan omaa postausta, koska siitä tulis varmaan aika lyhyt, mutta voisin siihen vähän paneutua jossain vaiheessa. Yleisesti ottaen kaikki on suhtautunut hyvin! :)

      Poista
  13. voi apua miten ihana kaula- ja rannekoru :o mistä tuommoisia saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaulakoru on H&M:ltä ja rannekoru vissiin eBaysta jos oikeen muistan! :)

      Poista
  14. Ootko kuvitellut katsovas asuntoa myös vantaalta? tai espoosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensin kyllä, mutta en enää, vähän kriteerit tiukentu :D

      Poista
  15. kiva postaus : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
  16. Ihanat silmät! meikkaat tosi hyvin (:
    secret-things-anna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  17. Ihana blogi!! Oot ihan hirmuisen kaunis! Onko vanhempas kumpikaan ulkomaalainen? Vai ihan Tampereelta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D No molemmat on kylläkin Suomesta, äiti on Tampereelta ja iskä Torniosta :D

      Poista
  18. Mites jukka? :D etenikö mitenkään!?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miltäs näyttää? xD

      Ei vaan, tultiin samaa matkaa kyllä Tampereelle ja toivotettiin hyvää jatkoa toisillemme, ei olla nähty sen koommin :)

      Poista