sunnuntaina, toukokuuta 19, 2013

Muotikirppikseltä

Ennenhän mä kävin Radiolla vähintään kerran viikossa, mutta nykyään mulla ei oo ollut aikaa käydä siellä. Mulla on hirveet vierotusoireet :D Siks toi muotikirppis olikin ihan mahtava juttu ja sellasia saa luvan alkaa oleen enemmänkin! Tässä muotikirppikseltä tehdyt löydöt, sekä muutama muu ostos viikonlopulta.

 Elloksen "varrelliset sandaalit" tai mikskä näitä nyt ikinä kutsutaan :D 10,00 €. Mulla on hyvinpaljon samantyyppiset kengät jo olemassa, oli itseasiassa just sillä hetkellä jalassakin, mutta noissa on pidempi varsi ja kokonaan ummessa tosta päältä niin noi oli vaan saatava! Rakastan tollasia ja miten hyvät noi on jalassakin!

Hopeinen statement -koru 2,00 €. Oon jossain kaupassa kattonutkin tätä varmaan ihan samaa, mutta en oo raaskinut ostaa. No nyt raaskin. Nään jo ton jonkun ihanan neuleen kanssa vaikka KESÄILTANA (ei ens syksynä, mitä meinasin eka kirjottaa!!!)

Arskat ja huulikiillot on ihan H&M:ltä, arskat ostin kun ihastuin yksiin Oonan laseihin jotka on samantyyliset, ellei täysin samat mut eriväriset ja huulikiillot ihan vaan kun oli niin hauskoja ja halpoja (0,95 €)
.
 Nivelsormus 1,00 € ja ponnarikoriste 3,00 € molemmat muotikirppikseltä, kaulakoru Ginasta - ostin kun Instagramissa näin Karoliinalla samanlaisen ja rakastuin täysin.

Ginan suloinen raitahame Anniinan pöydästä 2,00 €. Eka ajattelin et tuleekohan käytettyä, kun en juuri pidä hameita, mutta kotona kun testasin päälle niin joo todellakin tuun käyttään!!!

Monkin ruudullinen paita 3,00 €, ihastuin tähän sävyyn ensisilmäyksellä. Ruutupaidat vaan on mun juttu :D

Armynvihreen ohuen puseron ja valkosen paitiksen kivoilla yksityiskohdilla sain samasta pöydästä yht 5,00 €. Tollasta armynvihreetä oon ettinytkin jo pitkään, mutta en oo löytäny mieluista, mut toi oli just eikä melkein ja mikä hinta?! 

Yhteensä noihin kirppisjuttuihin tais mennä siis 26,00 € ja mitä sillä ois saanu taas kaupasta? Ei kyl kun yhden paidan, että aika loistava saalis siis vai mitä?

19 kommenttia :

  1. Itse ostin sieltä kolme yläosaa (collari-tunika, poncho ja tälläkin hetkellä kaupoista löytyvä Ginan toppi) yht. 12e että todella hyvät kaupat..! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ohhoh, oli kyllä hyvät löydöt sitten! :P

      Poista
  2. ihana et joku muukin rakastaa kirppareita :) hyviä löytöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan niitä niin paljon, harmi vaan kun mulla ei oo aikaa käydä niissä :(

      Poista
  3. Jeeeeij kiva kuulla, että tykkäsit mekosta! :)♥ Odotan niin asukuvia susta se päällä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tykkäsin todella!!! Laitan sit heti asukuvii sen kanssa :PP

      Poista
  4. Ihania ostoksia jälleen kerran!

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. No joo älä, just sellaset mitä kaipasinkin! :P <3

      Poista
  6. Hitto toi ginan kaulakoru on kyl hieno! Mun on ehkä pakko käydä kans ostamas toi. :D Ja toi nivelsormuskin on ihana, itseasias mulla taitaa olla just toi hopeisena.. Ja toi ponnarikoriste! Ihania ostoksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo toi kaulakoru oli aika magee kyllä! Ihastuin siihen ihan täysin! :)

      Poista
  7. Mä rakastan niin paljon ruutupaitoja, pitäs varmaan täydentää vaatekaappia uusilla ruutupaidoilla. :D Ärsyttää, koska H&M:llä ois sellanen mustapunanen ruutupaita, mut en oo vielä löytänyt sieltä kun on myyty loppuun tai ei oo kokoo. :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niistä on aina kaikki koot viety 8((( Ruutupaitoja saa kyl olla kaikissa sateenkaaren väreissä :P

      Poista
  8. Tosi kivoja löytöjä! Tykkään tosta vikasta paidasta plus mun pitää varmaa kans käydä ostaan toi ginan kaulakoru.. :D

    Mä voin ilmoittautua sit Helsingin päässä kirpparikaveriksi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voidaan sit mennä sinne Valtsuun vai mistä ne aina puhuu!!! :D Odotan innolla et pääsen sinne shoppaileen :D

      Poista
    2. Tuotan pettymyksen mutta valtsu on lopettanu!:D kävin siellä aina kun olin helsingissä, nyt muutin naapuriin ja odotin innolla et jee pääsen sinne aina niin MITÄ!! Sitä ei ole enää :D :(

      Poista
  9. Jee pitkästä aikaa kirppispostausta, toisten löytöjä on aina kiva ihastella! Toi armyvihree pusero on kyl ihana. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi armyvihree oli ihan superlöytö kun olin sellasta etsinytkin!!! :)))

      Poista